![]() |
welke is beter?
k heb 2 plaatjes gemaakt voor n kalender van een ander(anime)forum.. maar k weet niet welke het leukst is :(
http://www.cowhosting.com/upload/avatar/ab4kopie2.JPG oooooooof..... http://www.cowhosting.com/upload/avatar/ab4kopie.JPG U mag nu stemmen :) :D |
2e
bij de 1e is naar mijn mening het contrast te groot tussen het handgetekende en het gecomputergetekende... kvind de ballonen btw niet egt heel mooi |
Ik ga voor 1. 2 heeft ook zeker wel iets, maar ik vind heb ietsje te vaag in vergelijking met de felle kleuren van de bolletjes
|
1e
|
De eerste.
Hijz erg mooi ingekleurd. De tweede is ook geinig maar de vrouw valt zo weg, en das jammer. Hoewel ik de ballonnen en tekst niet echt super vind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ew,k dacht al :D
|
2
|
Ik kies voor de laaste, mare ze zijn allebei niet lelijk
|
1e
|
Voor de eerste.
Die ballonnen, of bolletjes, wat het ook zijn, vind ik niet mooi. Het meisje is genoeg. Dan hou je rechts ook nog wat ruimte over, wat misschien mooier is omdat het dan minder druk is? July zou je dan misschien rechtsboven kunnen zetten.. |
tweede, ik krijg bij 't woordje july gelijk een zwoel gevoel - zo'n vervaagd plaatje past daar heel goed bij.. eerste vind ik het verschil tussen de het handgetekende en het 'computergetekende' te groot, netzoals disaster..
misschien is het een idee om de die bolletjes alleen oranje/geel(/roze) te doen? het blauw en het groen neemt het zomergevoel een beetje weg wel heel mooi hoor :) |
de 2e is het mooist
|
1e
bij 2e vind ik 't meisje wat te vaag |
zonder twijfel de 2e. Daar komt de vrouw veel beter uit. In de eerste valt zij teveel op, waardoor de eerste aandacht daarop aordt gericht en de onvolkomendheden in de tekening veel sneller opvallen
|
Ze hebben allebei wel wat... maar ik vind eigenlijk dat er nog een tussen moet :D 1 1/2 zeg maar. Waar het meisje nog wel op de voorgrond is, maar niet zo sterk vervaagd. En de ballonnetjes zijn idd niet zo mooi.
De bewerking van de tekening bij 2 is wel errug mooi, maar het valt dan wel te veel weg. Enne... dr voorhoofd is gigantisch afgesneden. Altijd beginnen met een rondje/ovaal als je een hoofd tekent he? ;) Dat doen professionele manga-artists zelfs. :) |
2e
om wat hierboven ergens staat ;) ik vin de 'ballonetjes' btw ook niet zo geslaagd :) |
zeker weten,zonder enige twijfel nummer 2...en idd et past nie zow goed bijelkaar magoed..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2e, bij de 1e is het meisje te fel, te opvallend
|
mjah, ik denk ook de tweede, maar als je de balonnen weg gaat halen (ik vin ze opzich wel grappig, maar toch niet echt helemaal geweldig eigenlijk) zou ik de 1e kiezen.
|
Citaat:
|
http://www.cowhosting.com/upload/avatar/ab4kopie3.JPG
zonder ballonnen en met een ander lettertype.. maarre, dat de achtergrond zuigt weet k nu wel, maar wat voor achtergrond moet er dan komen? k heb wel wat dingen geprobeerd maar heb echt geen flauw id :confused: |
Citaat:
de ballonnen zijn trouwens niet mooi omdat het té goed zichtbaar is dat ze uit één of ander slecht programmatje komen. je kunt er misschien beter glintertjes van maken ofzo; lichtvlekjes. bij die 2e is het trouwens ook veel meer alsof zij uit je papier komt. bij de 1e is ze er eerder "opgeplakt". ook moet je iets aan het font doen; het is (vernals die ballonnen dus) te "gelikt". hoe dan ook, het ligt eraan waarvoor je het dus wilt gebruiken; wil je het meisje als achtergrond, moet je de 2e pakken, wil je haar echt opvallend dan die 1e, maar moeten de kleuren wat beter op elkaar afgesteld zijn en is het mooier als de jurk en de achtergrond in elkaar overlopen. btw. klopt de vorm van haar hoofd idd niet helemaal. succes |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |