![]() |
wiet + eten = goddelijk
als ik een jointje weggerookt heb kan ik soms echt een grote vreetzak zijn. Eet bijna 2 keer zoveel als normaal en normaal eet ik al veel. Maar eten is gewoon te lekker als je hebt geblowd.
Wat eten jullie graag tijdens het stoned zijn? |
Alles wat voor handen is.:o
|
Dit verschijnsel noemen we een vreetkick. Iedereen hier heeft het hoogstwaarschijnlijk wel eens gehad en veel meer zinnige antwoorden dan:
Frituurvoedsel (in welke vorm dan ook) Shoarma oid (denk aan turkse pizza döner kebap etc) Pizza Snoep (inclusief chocola) Chips (inclusief nootjes) Koekjes Ga je hoogstwaarschijnlijk niet krijgen. Verder verwijs ik je naar de zoekfunctie die weliswaar een beetje brak is maar vast wel goed genoeg werkt om het woord vreetkick in te voeren en tot de conclussie te komen dat er al een weet ik het hoeveeltal topics over zijn geweest. |
Je vergeet kaas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar kaas is voor altijd!
|
kroepoek
|
Alles wat in de term 'snack' past. ALLES.
|
Vlees op de grill.
In feite alle soorten vleesch. |
Snipits! <33333333.
|
Citaat:
ja, maar dat spreekt voor zich |
Citaat:
Altijd. |
kben allergies voor kaas (n)
|
broodje kip:D
|
gebakken ei en omelet met spek en bacon
|
pizza, hamkaas, appeltaart. damn veelste veel :(
|
Citaat:
|
overwegend 'ongezonde' dingen dus...
of kan iemand zich ook helemaal uitleven op een salade of een paar stukken fruit atten na een blowtje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik herinner me ineens dat'k nog suikerpinda's in m'n jaszak heb zitten. Thanks (y)
|
In je jaszak :D
Meneer is een marktbezoeker? |
M&M's, Chipito chips, andere chips, koekjes, snoep, drop, friet, hamburgers, vanalles!
|
Citaat:
|
Ben & Jerry's (y)
Verder doet snoep en chips het altijd goed. Tevens is caramel goddelijk tijdens de daad zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
Op t Stedelijk at ik die elke maandagochtend :bloos:. Of een Loumpia, of een Turkse Pizza. What a way to start your day (Y). Maar dit is verder geheel offtopic. |
Als je gesmoort hebt dan heb ik toch veel boefkick.
Vooral gefrituurd voedsel en koeken/chips ... alles wat er in het huis te eten valt dus zelfs fruit als alles al op is. Helaas zit'k veel op school stoned en met boefkick en dan valt er niks te eten dus maar afzien :( :D |
ijs
en dan t liefst softijs met discodip heel veel :) |
Dan kun je net zo goed Hashbrownies eten.
|
Ik heb dan juist helemaal geen zin in eten :s
|
Citaat:
|
pussy
|
Meestal voel ik het eten te hard op mn maag knallen, en dat is dan weer totaal niet relaxt.
Hoewel Bon Bon Bloc verdraait goddelijk was. Hmmmm, te erg. |
Citaat:
|
Hamburgers
|
Citaat:
|
Citaat:
'boefkick' En dan ook nog eens stoned op school zitten terwijl je dat eigenlijk 'afzien' vind omdat je er niet kunt eten. Waarom ga je dan blowen gek? En wat voor rare school heb jij dat je er niet kunt eten? |
Dat MOET een Belgische school zijn.
|
hamburgers,broodje gezond met kaas,pitta,...alles smaakt dan gewoon
|
Drop.
|
Citaat:
ik heb nog nooit een vreetkick gehad van blowen. |
warme kaasbroodjes
broodje warm vlees met chillisaus tostis fruitsalade |
Citaat:
|
Fudge
|
Heel veeldingen die erg lekker zijn als je wiet hebt gebruikt zijn tevens gerechten waarmee je gaat zitten kutten om t weg te werken, zoals de voor mij liggende pizza calzone shoarma, lekker, maar door de wiet zit me nu vanalles onder :D
|
Pannenkoeken!
Eerst een lekker hasjjointje en dan pannenkoeken eten is echt heeeerlijk! Verder eet ik trouwens niet heel veel als ik stoned ben. Heel soms en dan vooral chocolade en koekjes. |
Citaat:
|
Alles, Maar Softijs is Ultiem (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |