![]() |
moet ik doen
hoi iedereen... ben net terug van verlof en heb daar een schat van een jongen leren kennen woont niet zo ver !!! maar het probleem is dat ik niet weet hoe hij over mij denkt... we hebbe wel gekust en geknuffeld en hij zei dat hij me ging missen toen ik vertrok maar dat is natuurlijk vlug gezegd :s en het hem vragen kan ik niet want was te verlegen om zij nummer of msn te vragen :bloos: en dacht in het begin ook ni veel aan hem maar nu ik thuis ben doe ik niet anders !!! hoop echt dat ik nog aan zijn msn of nr. geraak maar betwijfel het :| weet dat het niet kan maar blijf erop hopen...kan hem niet vergete :(
|
Als je weet waar hij woont kan je bij hem langsgaan en anders isset wachten tot je verlof voorbij is en je hem weer ziet, dan kan je alsnog zijn nummer of msn vragen.
|
Je kunt zijn thuisnummer opzoeken in het telefoon boek. Heb je niet toevallig telefoonnummers of msn van andere mensen die zijn nummer/msn mogelijk wel weten?
Als ie zegt dat ie je gaat missen zit het wel goed! :D |
ik weet niet juist waar hij woont en ik ben al terug thuis :(
en hij zei mss wej dat ie me ging missen maar daarom meent hij het nog ni he :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo kan je wel denken maar als je dat blijft doen komt er nooit wat van. Zelfvertrouwen anyone?
|
Beetje dom dat hij zegt dat hij u zal missen, maar terwijl ook helemaal geen gegevens uitwisselt met jou?? :confused:
|
verlof? zit je vast dan?
en,weet ie dat allemaal? als je beetje normaal met em kan praten,kan je ook gegevens uitwisselen,lijkt mij. |
Citaat:
Maargoed, als je met hem kan zoenen dan gegeven uitwisselen ook vast wel. Geen probleem van maken, gewoon doen. Succes (y) |
Je weet niet waar hij woont, je hebt zijn telefoonnummer niet en je hebt zijn msn niet...Het enige dat je kan doen is hem vergeten aangezien je hem toch niet kan contacteren...
|
Citaat:
|
ik deenk dat ik gewoon mijn kop weer heb laten zot maken
en hem moet vergeten... :( maar waarom zegt iets in mij dan dat het niet zo is :confused: |
Citaat:
@ TS: Waarom denk je dat je je gek hebt laten maken en waarom wil je hem plots ineens weer proberen te vergeten? |
ik weet ni hoe hij erover denkt e ... en kan het hem ook niet vragen :( k weet het gewoon niet meer !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
"ik ben in verlof" = "ik ben niet op kantoor" etc (België) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |