![]() |
plien & bianca
ik ben net naar de voorstelling van Plien en Bianca geweest en heb helemaal krom gelegen van t lachen..
Hun vorige voorstelling heb ik ook gezien en die was net zo briljant als deze.. aanrader ! (ik vrklap niks http://forum.scholieren.com/biggrin.gif) meer mensen die ze gezien hebben? |
nou ik heb biks! gezien, op teevee dan he, en het viel me eigenlijk nogal tegen, ik vond ze in villa achterwerk altijd veel leuker.
|
Ik heb ze met school gezien http://forum.scholieren.com/cool.gif
Die kleine negertjes *cute* http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Ik heb biks in het theater gezien en ik heb vond ook te vet gewoon... ze zijn zo grappig...
|
ik heb Biks op tv gezien! ik vond het erug goed, nog wel beter dan zaai, want dit is iets volwassener ofzo vindik.
ik ga jammer genoeg niet zo vaak naar het theater, maar ik kijk/luister het wel graag! (ik ga toevallig wel naar najib amhali!!!) |
Plien& Bianca zijn evht heeeel goed. hun voorstellingen en ook zaai is echt hel erg leuk vind ik.
|
Ik ben ook naar een voorstelling van Plien & Bianca geweest en k vond hen echt goed!!!!
|
Citaat:
hahaha http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Ze zijn lekker veel losser dan bij villa achterwerk. Echt wel vet
|
Jaaah... ngorongoro was echt vet mooi!
maar heeft er iemand toevallig een verslag van voor CKV? Mail die dan naar someone1986@hotmail.com groetjes anyone |
Whieiei!!
Ik ga vanavond met een vriendin voor de deur liggen om de laatste kaartjes van die voorstelling te bemachtegen. Ik wil zo ontzettend graag, het moet me gewoon lukken:mad: |
Ik ben bij de landelijke premiere geweest van die voorstelling, ze waren heel erg zenuwachtig en toen ze klaar waren ging iedereen natuurlijk klappen en toen gingen ze vragen of we het wel echt leuk vonden enzow, vonk wel sgattig! Maar was idd leuke voorstelling, ik vond niet alles even goed, maar er zaten aantal dingen in die zeker de moeite waard waren!
|
Kun je dingen van hun trouwens ook ergens downloaden :confused:
|
Citaat:
Mn audiogalaxy is naar de klote, maar daar is zoveel te vinden, tzou best kuunen hoop ik! |
weet iemand misschien of er een videoband is van alle afleveringen van zaai??? En waar die te koop is..? Want alle liedjes uit die afleverigen zijn al wel uit..
|
Citaat:
|
Hallo lui!!!
Ik heb onlangs een video bij de bibliotheek gehuurd (jaja, bij de bibliotheek) van Plien en Bianca. Er stonden 17 of 18 afleveringen van 'Zaai' op. Ik heb hun show's proberen te vinden, maar dat is niet gelukt. De video met de afleveringen, heet 'gewoon' Zaai. Er bestaat dus wel een videoband van hen. Daag! madeliefje ;) |
Citaat:
:o |
ken ze alleen van tv:)
|
Ik ben eergister naar een show van hun geweest, die met die negertjes op t eind! GEWELDIG :D! Ik lach krom van 't lachen :D!
|
vind ze echt erg grappig :) Zooo komisch, die stemmetjes alleen al :) Ze waren ooit hier in het dorp maar toen kende ik ze nog niet, dus ging er niet heen. Beetje jammer :|
|
...ik ga vanavond....
JOEPIE :D |
enne het was GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
het lijkt me echt geweldig, maar het is gewoon te vlug uitverkocht steeds!
|
Ik ga rond april weer voor de deur zitten om de laatste kaarten die niet worden opgehaald te kopen. Das vorig jaar ook gelukt. Een half uur voor de voorstelling worden die (op volgorde van wachten) verkocht, dus als je gelukt heb heb je ze.
En Zaai is dus gestopt :(, wat ik echt heel erg jammer vind. Ik wil alle videobanden, weet iemand waar die te koop zijn?! |
ik wil er ook naar toe, in Barendrecht, maar het is uitverkocht :(
|
Citaat:
|
kheb ze een keer bij cabarestafette gezien (of twee keer :confused: ), wel geinig ja (y)
|
heeyhey! die videoband is er wel hoor.. kheb hem ook besteld.. dan moet je even naar www.villa-achterwerk.nl gaan.. bovenin staat een heel klein linkje naar winkel.. en dan zoek je onder videobanden en volgens mij staat ie dan op de 2e bladzijde.. naja, dan zie je vanzelf wel hoe j m moet bestellen!! Hij s cool hoor:)!!
|
plien & bianca is wanneer je geen Fries bent: (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) :o (n) (n) :o :o
|
zij zijn echt koel:D en dat accent, geweldig:) een vriendin van mij kan dat echt goed nadoen, lig je echt dubbel:P bij ons in 't theater is plien&bianca uitverkocht maar misschien kan ik nog een vrijkaartje regelen hoop ik (gnagna) :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |