![]() |
Vraag aan de jongens
Wat vinden jullie van meiden die er niet zo meisjesachtig uitzien?
Of er zelfs als een jongen uit zien. (qua kleding bedoel ik) |
Dat hangt van het meisje af.
Maar ik wil wel kunnen zien dat het om een meisje draait. :confused: |
Chicks zijn chicks, gozers zijn gozers. :o
Tuurlijk, bepaalde elementen/stijlen kunnen best door chicks gedragen worden, maar het moet idd nog wel duidelijk vrouw zijn. Dus niet t-shirt's formaatje tent ed. Als je stijl hebt kan vanalles mooi zijn. |
|
Vrij kut, een keer je chick met een dikke trui en comfortabele broek op de bank aantreffen is nooit een probleem maar sommigen komen goed in de buurt van het bekende korte paarse stekeltjes en tuinbroek verhaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij maakt het niet zoveel uit. Moeten ze zelf weten, maar ik val niet echt op meisjes met kort (mannen)haar.
|
Citaat:
|
kort haar vind ik altijd mooier dan lang haar bij meisjes.
|
Citaat:
-zoekt torrent- |
kan heel geil zijn, kan er totaal niet uit zien :)
|
Wees een meisje in hemelsnaam! :( (n)
|
Meisjes moeten vrouwelijk zijn.
|
Citaat:
ok maar je hebt ook korte vrouwelijke kapsels |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt er echt per persoon vanaf. :)
|
Gewoon lang haar en een beetje vrouwelijke kleding, duh.
Maar niet te, das ook niet gaaf. |
Citaat:
|
ik val meer op meisje meisjes.
|
Citaat:
Ik ben ook geen meisje meisje, dat ben ik nooit geweest en dat zla ik ook wel nooit worden. Ik draag gewoon het liefste wijde spijkerbroeken, gympen en (band)t-shirts. So sue me. |
Sommige mannelijke dingen staan ook een vrouw erg goed, maar meestal gaat het dan over meisjes of vrouwen die met bijna alles goed staan.
Daarnaast ben ik in principe geen liefhebber van slobbertruien, wijde t-shirts en broeken waarvan het kruis op de knieën hangt. Vooral niet als die uit de mannencollectie komen. Het is niet voor niks dat er een verschil is tussen een mannen- en een vrouwencollectie. Maar daarnaast verwacht ik natuurlijk nog minder dat iedereen zich naar mijn smaak kleedt. Dus doe maar lekker waar je zin in hebt. Het zal hooguit niet mijn smaak zijn. |
per persoon, maar als MIJN chick in MIJN overhemd of boxershort rondloopt is het leuk, anders niet.
|
mot ik niet.
|
Citaat:
|
Ik hou meer een vrouwelijk type ja, dat wil niet zeggen dat je geen mannenkleren kan dragen want als jij het zo weet te dragen dat mannenkleren je vrouwelijk staan vind ik het allemaal best.
|
ik val op meisjes zoals mijn moeder. maar dan meer van mijn leeftijd en bij voorkeur geen familie.
|
Dyke
|
Citaat:
|
Citaat:
als de ander dan mannelijker als mij is sla ik ook zo'm modderfiguur. :) :) :) |
Citaat:
Dan denk ik aan een gesprek op vakantie over inteelt. |
Meisjes mogen geen haar a =< 4 mm hebben.
|
K9 heeft geen fotoboek.
|
Jeej, meer homo's!
:d |
Citaat:
Logisch gevolg zijn strafkampen. |
Citaat:
|
verschilt per meisje. (Y)
|
hangt van t meisje zelf af. maar als t zo slo(e)bber is dat ik t verschil nauwelijks zie tussen jongen en meisje bij het bewuste persoon, dan is t zeker een (N)
|
Citaat:
|
Ik vind van die overdreven girlie-girlies ook niets, maar die halve mannen met de hele Large collectie in hun klerenkast hoeft ook weer niet.
Hetzelfde geldt voor jongens eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: