![]() |
Wie is de mol - 2007
Beetje vroeg misschien, maar ik kwam net in de volgende melding tegen:
Wie is de Mol? 2007 Volgend jaar is Wie is de Mol? te zien bij de AVRO op Nederland 3. Deze keer speelt het spel zich af in Thailand. De kandidaten en een groepsfoto zijn zojuist openbaar gemaakt: Paul Rabbering, DJ 3FM Eva van der Gucht, actrice, caberetier, kannibalen Menno Bentveld, presentator VARA, Jules Unlimited Inge Ipenburg, actrice GTST Sander Lantinga, presentator BNN Liesbeth Kamerling, actrice Renate Verbaan, presentatrice TMF, RTL Travel Alex Klaasen, cabaretier Nadja Hüpscher, actrice, Simon Dick Jol, scheidsrechter Maar ja, wanneer? Geen idee. bron: http://www.nederland3.nl/actueel/265/wie-is-de-mol-2007 |
Sander! (Y) :D :cool:
Nadja Hüpscher is ook wel ok, en Alex Klaassen ook. Paul Rabbering en Dick Jol zijn de enigen die ik niet ken. |
Leuk!
ik ga zeker weer kijken! |
zeker iets wat ik ga volgen :D
|
waarom melden ze dat al zo vroeg
|
Citaat:
Eva van der Gucht vind ik geloof ik niet leuk, en die Renate ook niet. Maar Sander, Menno, Liesbeth en Nadja geloof ik wel. De rest ken ik niet. |
Alweer met bekende Nederlands. :')
|
Leuke groep!
En gelukkig niet de Menno waarvan ik dacht dat het hem zou zijn (y) |
Citaat:
|
Ownee, niet Liesbeth Kamerling (n) Die vind ik gruwelijk irritant. Heb wel weer zin om de Mol te kijken, ben erg benieuwd wanneer het komt :)
|
Jaaa, ik ben natuurlijk weer van de partij! :cool:
|
Ik denk dat Menno Bentveld de mol is! ;)
|
OMG, Dick Jol! Die man wil ik wel eens buiten het veld zien. Denk ook dat ik zeker weer ga kijken, zouden ze Karel, de presentator, al gewieberd hebben? Vond Angela vele malen leuker
|
leuk! ^volgens mij gaat KArel 't presenteren, dat was toch uit die rechtzaak gekomen toch? ik heb liever karel trouwens
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond Karel ook best leuk als presentator, van mij mag hij het wel weer doen hoor :)
|
Dick Jol :cool: .
|
Het wordt weer tijd om de groepsfoto te ontleden voor hints, jongens :D
|
Tis Liesbeth...
|
|
Leuke mensen! (Y)
|
Ik heb de eerste 2 (of de 2e en 3e?) serie gevolgd. Vond het leuker toen het 'onbekende nederlanders' waren.
|
Jaaa :cool:
Leuke mensen ook ja! Alleen Renate Verbaan vind ik heel irritant (n) |
Whoe, ga het zeker volgen!
|
Waarom nu weer met bekende Nederlanders (n)
|
Oeh, leuk leuk!!
|
Ik kan serieus niet wachten.
Wie is de Mol is zo stoer. |
Citaat:
|
Whoehoe!
Ik ga zeker weten weer kijken! :D Gaan we ook weer een pool houden? |
heb er zin an. jammer dat er vorig jaar geen aflevering was waarin ze alle hints uitlegden (n)
|
Citaat:
|
4 Januari al. :eek:
Voor mijn gevoel begon het vorig jaar veel later, maar ik ga het ook dit jaar zeker weer kijken.:cool: |
Jaa ik ga weer kijken. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het had van mij alleen wel weer een keer met onbekende Nederlanders gemogen. |
Citaat:
Het waren alleen wel heel weinig hints. Misschien dat dat het was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En er wordt ook al een aantal jaar gezegd dat het programma ophoudt toch. Dus misschien is dit dan wel echt de laatste reeks.
|
Inge Ypenburg:D
|
ik weat wie de möl ist
|
(y) (y)
|
Citaat:
|
Ik vind Karel leuker :o
|
Ik vind Angela ook leuker.
Karel is zo...saai! |
Citaat:
|
Ik vind/vond ze allemaal wel goed!
Angela de vriendelijke gezellige presentratrice was goed bij het spel past, anderzijds de vrij serieuze presentator dat ook zeker bij het programma past, kunnen ze het niet samen doen :)? |
Ik heb er weer zin in!!! :cool:
|
Me2... gisteren voorstukje op Nederland 1 gezien.
Ben benieuwd!! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |