![]() |
Vragen over bureau jeugdzorg
Hé, ik weet niet zeker of ik dit bericht hier mag posten, maar ik dacht hier komen misschien wel mensen die ervaring hebben met bureau jeugdzorg en kunnen mij misschien verder helpen :o
Voor een schoolopdracht ben ik bezig met een "opdracht" over Bureau Jeugdzorg. Ik heb al veel dingen uit moeten zoeken zoals de taken de doelstellingen etc.. Maar waar ik niet helemaal uitkom is het volgende.. Wat zijn de taken, als je bij een van de volgende afdelingen binnen BJZ werkt: - De Toegang: - Het Aanmeld- en Acceptatieteam. - Jeugdbescherming Ik heb wel wat informatie gevonden maar nog niet helemaal helder wat nou precies de taken zijn en wat het precies inhoud als je daar, zou werken of stage zou lopen. Alvast bedankt! :) Groetjes Inge |
't is niet precies wat je zoekt, maar misschien heb je er wel iets aan: http://www.invoeringwmo.nl/NR/rdonly...org20A5.%20pdf
Heb je al geprobeerd om BJZ op te bellen en het daar te vragen? |
Btw:
Citaat:
|
Dankjewel. :)
Ik heb BJZ vandaag gebeld, maar dat was voor andere vragen waar ik ook al niet uitkwam *lange leve de duidelijkheid van school*.. Ik zou voor het volgende inderdaad kunnen bellen maar ik denk probeer het eerst hier even :) Dankje voor de tip en je informatie.. |
Citaat:
|
Hij mag dicht :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |