Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   zo'n heftig orgasme dat je moet huilen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1470503)

Trinity 08-09-2006 18:35

zo'n heftig orgasme dat je moet huilen

Het gebeurd me niet vaak, maar gisteren had ik zo'n heftig orgasme (tijdens de seks) dat ik moest huilen. Ik had een erg stressvolle week gehad, en op de een of andere manier kwam met het orgasme een ontlading die ervoor zorgde dat in een keer alles eruit kwam. Het was totaal ongecontroleerd en erg heftig, zo heftig zelfs dat mijn vriend er ontzettend van schrok. Op zih had het huilen niets met hem te maken, maar het was gewoon voor het eerst in een lange tijd dat ik mezelf helemaal liet gaan.

Heb ik gewoon teveel stress opgekropt? Is het jullie ook weleens voorgekomen dat je na een heftig orgasme spontaan ging huilen? Mannen, wat vinden jullie ervan als jullie vriendin dit doet?

Thee Muts 08-09-2006 19:48

Oh jahoor, dat heb ik ook wel eens. Komt inderdaad doordat er tijdens de seks heel veel verschillende gevoelens vrijkomen, en soms komen er ook dingen vrij waardoor ik wat moet huilen.

En de ene keer zijn dat twee tranen die stilletjes over mijn wangen lopen en dan andere keer is het toch wel iets meer. Maar het is nooit vanuit een negatieve emotie, ik ben dan niet verdrietig ofzo. Het voelt juist wel fijn, omdat je jezelf idd helemaal hebt kunnen geven en openstellen. Er zijn best veel vrouwen (en ook wel mannen) die dit af en toe hebben. Mijn vriend schrikt er dan ook nooit van, maar ik heb dan ook nog nooit écht een heftige huilbui gehad na de seks.

Nona 08-09-2006 20:31

Ik heb het zelf nooit, maar heb wel van meerdere mensen gehoord dat dit hen overkomen is (zelfs na zelfbevrediging).

Muchacha 08-09-2006 20:45

Overkomt me vaker :o

Muchacha 08-09-2006 20:53

Ik ga niet liggen janken als een kind en doe het ook niet bij niet-vriendjes. Ff krop in de keel, paar traantjes en dan weer verder hoor, t is geen ontroostbaar verdriet :) (en als man moet je je enkel maar vereerd voelen vind ik :o )

Shredder 08-09-2006 21:17

Nog nooit zelf meegemaakt of meegemaakt dat mijn vriendin huilde tijdens het vrijen.

Zelf zou ik er best wel van schrikken als ik merk dat ze aan het huilen is tijdens de seks en allicht meteen stoppen om te vragen wat er aan de hand is. Dan kan ik er ook niet van genieten als ik weet dat zij huilt. :bloos:

Muchacha 08-09-2006 21:49

Citaat:

DeltaOne schreef op 08-09-2006 @ 22:25 :
Wtf? niet bij niet-vriendjes? dus tijdens alle one night stands heb je er geen last van? :o :D
Jawel, maar dan verbijt ik het, ik ga echt niet liggen tranen bij iemand met wie ik geen emotionele band heb :o Ligt ook aan de soort seks hoor. Bij passionele seks heb ik het vaker dan bij echte lustseks.

Muchacha 08-09-2006 21:50

Citaat:

DeltaOne schreef op 08-09-2006 @ 22:26 :
Ik zou denken dat ie in het verkeerde gat is geschoten ofzoiets dergelijks... :|
Weet niet wat ik ermee aan zou moeten.

Het is geen huilen van "aaaauwww" ofzo :D Eerder soort van ontroering, dus best wel positief dat je dat teweeg kan brengen ;)

Mr.Hypert€xt 08-09-2006 22:22

Echt iets voor vrouwen :s

mannen begrijpen dat niet, en daarom doen ze dat ook niet. Wij zitten logischer in elkaar. (y) agressie ipv janken

Prue Halliwell 08-09-2006 22:43

Citaat:

Mr.Hypert€xt schreef op 08-09-2006 @ 23:22 :

mannen begrijpen dat niet, en daarom doen ze dat ook niet. Wij zitten logischer in elkaar. (y) agressie ipv janken

In een boek heb ik gelezen dat mannen ook weleens huilen na de seks. Uit vreugde of blijheid of de reden die TS beschreef... daar ga je met je theorie!

Mr.Hypert€xt 08-09-2006 23:02

Citaat:

Ino-chan schreef op 08-09-2006 @ 23:43 :
In een boek heb ik gelezen dat mannen ook weleens huilen na de seks. Uit vreugde of blijheid of de reden die TS beschreef... daar ga je met je theorie!
Dat zijn dan homo's

Freyja 08-09-2006 23:55

Heb het volgens mij een keer gehad, en toen zat er idd ook meer achter wat er gewoon uitkwam door de heftige gevoelens. Maar meestal schakelt er vrij veel uit behalve mijn lichaam en heb ik niet zo'n 'last' van extra emoties :o:p

Mr.Hypert€xt 09-09-2006 00:03

Citaat:

Morgan schreef op 09-09-2006 @ 00:55 :
Heb het volgens mij een keer gehad, en toen zat er idd ook meer achter wat er gewoon uitkwam door de heftige gevoelens.
En hoe leg je dat dan uit aan die kerel?

MB 09-09-2006 00:05

Citaat:

Mr.Hypert€xt schreef op 09-09-2006 @ 00:02 :
Dat zijn dan homo's
(n)

Trinity 09-09-2006 00:35

Citaat:

Mr.Hypert€xt schreef op 08-09-2006 @ 23:22 :

give my condolances to your girlfriend

Muchacha 09-09-2006 08:32

Citaat:

DeltaOne schreef op 08-09-2006 @ 22:58 :
Ehm, ik bedoelde eigenlijk : heb je zoveel jongens per jaar dan ...

Aangezien het zo overkomt .. :D

No way, helemaal niet. Maar t is een beetje stom om te zeggen "bij die x-aantal niet-vriendjes" dus daarom veralgemeen ik het gewoon. I'm sweet :o

Ertur 09-09-2006 08:59

Mijn ex had het wel eens, ik vond het wel grappig eigenlijk, was wel duidelijk dat ze van de seks genoot in ieder geval. :)

Thee Muts 09-09-2006 10:07

Citaat:

DeltaOne schreef op 08-09-2006 @ 21:50 :
Oke...en hoe ga je dan verder met de seks? meteen afbreken? :confused:
De keren dat het bij mij gebeurd, komt het eigenlijk altijd bijna aan het eind. En ja, dan kan het wel eens voorkomen dat we samen klaarkomen terwijl er bij mij wat tranen over mijn wangen lopen. En daarna kruip ik lekker tegen hem aan en gaan we liggen knuffelen, net als altijd na de seks eigenlijk. Zoveel invloed heeft het dus niet, aangezien het geen complete hysterische huilbuien zijn, maar gewoon een paar tranen en even lekker willen knuffelen.

Ik had het vooral in het begin van mijn huidige relatie, nu komt het eigenlijk bijna niet meer voor. Terwijl de seks zeker niet minder intens is geworden.

Quay 09-09-2006 10:47

Da's wel vaag, ik zou niet weten hoe ik zou moeten reageren :eek:

dwight88 09-09-2006 12:57

heeft mijn vriendin ook enkele keren gehad. Op dat moment was het inderdaad een pure ontlading van "alles", niet per se negatief. Gewoon ontlading.

Freyja 09-09-2006 13:02

Citaat:

Mr.Hypert€xt schreef op 09-09-2006 @ 01:03 :
En hoe leg je dat dan uit aan die kerel?
't Was m'n vriend, dus die wist sowieso wel waar ik op dat moment mee zat, en anders kon ik het 'm wel uitleggen. Ik doe vooralsnog niet aan one night stands, en als ik dat wel doe en d'r mocht zoiets voorkomen, dan denk ik dat ik net als Muchacha dat in zou proberen te houden. Bij vreemden liggen huilen lijkt me nou niet echt prettig. Maar goed, bij vreemden klaarkomen lijkt me ook niet erg prettig; ik vind beide eigenlijk vooral bestemd voor mensen die wel heel dicht bij me staan.

XQseMe2 09-09-2006 23:15

Ook wel ns gehad..
Je laat gewoon alles los op zo'n moment, waarom denk je dat een orgasme zo lekker is?!
En ja..dan kan het gebeuren dat er wat (meerdere) emoties meekomen. Zo kan de ander iig niet zeggen dat je gefaked hebt ;)

*tenzij je op commando kan huilen natuurlijk, maar dat even besides the point:o *

Prue Halliwell 10-09-2006 00:11

Citaat:

Dat zijn dan homo's
Wat een heerlijke bekrompen, simplistische, chauvinische opmerking! :D :rolleyes:

owlbeer 10-09-2006 05:14

turnoff (n)

Lelle_* 10-09-2006 12:02

Ik heb het zelfs wel, als ik een tijdje geen seks heb gehad maar wel verschillende dingen heb meegemaakt in die tijd, en ze toch heb opgekropt, en ik ga dan vrijen met mijn vriend, dan inderdaad komen er zo veel emoties vrij, dat ik soms zomaar begin te huilen terwijl we bezig zijn. Kan er ook vrij weinig aan doen.. Het is ook niet dat ik me dan kut voel of zo.. Het komt er gewoon uit op de een of andere manier, al die emoties. Komt waarschijnlijk ook omdat ik het met mijn vriend gewoon super fijn vindt.

Mijn vriend reageert dan gelukkig heel lief, en meestal pakken we later de draad gewoon weer op!

dwight88 10-09-2006 12:11

Citaat:

DeltaOne schreef op 09-09-2006 @ 16:16 :
En jij maar wachten tot jij mocht 'ontladen' :D
ik geef geen details, maar neem van mij maar aan dat dat hélemaal is goedgekomen :o

PieceOfMind 10-09-2006 15:30

Citaat:

Dat zijn dan homo's
Vet! Jij weet echt meer van mij dan ikzelf. Ik dacht dat ik hetero was, maar als het echt zo is wat jij zegt, ben ik homo :p

dwight88 10-09-2006 16:28

Citaat:

DeltaOne schreef op 10-09-2006 @ 13:12 :
:D (y)
:D

flupkeflup 10-09-2006 17:07

Maak ik wel eens mee, vooral in vervelende periodes, dan is het echt de ontlading. Ik heb t ook als ik het zelf doe hoor :o maar vooral met een vaste relatie en zelfs wel met one night stans, die soms wel zoiets hebben van huuh ;).

PieceOfMind 10-09-2006 17:09

Citaat:

DeltaOne schreef op 10-09-2006 @ 17:24 :
Zo leer je nog eens wat hè...
Een mens is nooit uitgeleerd... :D

flupkeflup 10-09-2006 17:09

Citaat:

Morgan schreef op 09-09-2006 @ 14:02 :
Maar goed, bij vreemden klaarkomen lijkt me ook niet erg prettig; ik vind beide eigenlijk vooral bestemd voor mensen die wel heel dicht bij me staan.
:confused: Ik kom liever klaar bij een leuke jongen die ik in de kroeg heb leren kennen waar ik verder geen relatie mee wil, dan dat ik tussen mn vader moeder en zus ga liggen kreunen hoor!

Kaa 11-09-2006 07:35

Citaat:

flupkeflup schreef op 10-09-2006 @ 18:09 :
:confused: Ik kom liever klaar bij een leuke jongen die ik in de kroeg heb leren kennen waar ik verder geen relatie mee wil, dan dat ik tussen mn vader moeder en zus ga liggen kreunen hoor!
:D proest

Monchoutaart 11-09-2006 12:32

Heb ik ook wel een paar keer gehad, maar eigenlijk bijna nooit omdat ik echt heel heftig moet klaarkomen en ook een emotionele band met diegene moet hebben, wil ik gaan huilen. Sowieso is het meer een beetje traantjes dan dat ik echt een blérbui krijg, haha. Mijn huidige sexpartner schrok eerst ook wel een beetje maar ik had meteen uitgelegd dat dat gewoon ontlading is en dat ik het dus maar zelden heb, alleen als het dus erg heftig is. en toen voelde hij zich juist wel erg gevleid :p Wat mij bestreft is het dus niks negatiefs, integendeel :)

Freyja 11-09-2006 15:18

Citaat:

flupkeflup schreef op 10-09-2006 @ 18:09 :
Ik wist dat die ging komen, maar je snapt natuurlijk zelf ook wel wat ik bedoel ;)

vedetje 11-09-2006 19:32

nog nooit gehad

wel dat hij begon te lachen :o en daar verschot ik heeeeel erg van, hij was er helemaal ondersteboven van, een nieuwe ervaring voor hem... :o

blurred 13-09-2006 19:43

Ik heb dat met enige regelmaat, als de seks gewoon heel intens is. Ik huil dan ook niet per definitie, het is meer dat huilen en lachen zich afwisselt. Soms weet ik niet eens of ik op dat moment aan het huilen of aan het lachen ben, het is misschien wel iets er tussenin.

Ik heb dat niet perse als ik een moeilijke of zware tijd achter de rug heb, of veel aan m'n hoofd ofzo. Het is gewoon dat ik op dat moment zoveel emoties heb, dat ze er op die manier uitkomen. Het voelt fijn, omdat ik mezelf dan helemaal laat gaan. En mijn vriend is er inmiddels aan gewend en blij dat ik mezelf zo laat gaan, al schrok hij er de eerste keer natuurlijk wel van. Ikzelf trouwens ook. :)

KiMZz 14-09-2006 16:42

Ik heb het weleens voelen aankomen ja, maar heb het onderdrukt. Beetje voor lul om te liggen huilen daar :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.