![]() |
[laptop]
mn laptop heeft kuren. hij gaat soms niet aan als ik op het aan-knopje druk (wirelesmuiswielje en lichtje van hardeschijf? lichten wel op). pas als ik de batterij eruit haal en er dan weer inzet start ie normaal op en kom ik in een soort van bootmenu met hoe ik windows wil opstarten of dat windows neit goed heb afgesloten ofzo. (jah vaag, maarjah windows is chinees hierop :p)
|
Is-ie ouder dan een jaar? Zoja, dan is hij aan het einde van zijn levensduur. Het is immers een laptop.
|
wtf meen je dat? :| want hij misschien net een jaar...
serieus zijn laptops zo snel brak dan :s -edit- kan ik niet gewoon de batterij vervangen? of ligt het niet aan de batterij? want de eerste keer dat dit gebeurde toen was er een soort van brandlucht, kon niet precies definieren waar het vandaan kwam...grote kans van de laptop of de lader... |
brandlucht :eek:
Das foute boel.. Zou best eens aan je accu kunnen liggen, maar ik denk het niet. Lijkt me inderdaad een geval van overleden hardware.. Er zit zeker ook geen garantie meer op? anders kun je de laptop gewoon terug sturen naar waar je hem gekocht hebt, en hun het op laten lossen. Maar.. meestal gaan laptops toch wel langer mee dan een jaar hoor (mits er fatsoenlijk mee om word gegaan natuurlijk). |
Citaat:
ik schat dat de garantie van mijn laptop net 3 weken a 1 maand verlopen is :( jah ik ga er gewoon fatsoenlijk mee om. alleen internet, office, muziek en klein beetje downloaden af en toe. het heeft het goed gedaan tot een paar dagen geleden dus :s |
Gewoon teruggaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Dat jaar garantie is alleen maar om je af te schrikken, dat heeft geen wettelijke basis.
|
Citaat:
ook op mijn stage is afschrijving van een laptop net als bij een desktop systeem 3 jaar. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |