![]() |
Favoriete taartrecepten
Ik wist niet of dit in het http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=750394 topic moest , of dat ik een apart topic aan 'mocht' maken .
Over twee weken ben ik jarig , en krijg ik de hele familie over de vloer . Nu wil ik een aantal taarten gaan maken (een stuk of 6 of 8) En van jullie wil ik graag wat lekkere recepten zijn . En of jullie die dan kunnen posten ;) |
Monchoutaart, met behulp van het pakket van Dr. Oetker. Enorm lekker (Y) Als vlaaivulling de aardbeienvariant gebruiken van en of ander grijs/zilver blikje, kan je niet mislopen.
|
Dat was sowieso al mijn plan , maar dan kersenvulling :bloos:
En met hetzelfde pakje tiramisutaart maken , met veel amaretto . :bloos: (y) |
Appeltaart :) Simpel om te maken maar wel altijd lekker en bijna iedereen lust het :)
|
ik heb een superzalig recept voor pruimentaart, maar je kan er ook gewoon andere vruchten in doen :)
|
Kwarktaart! En walnotentaart. <3
|
brownies
cheesecake superchocoladetaart (hebben wij recept van, ziet er heel mooi uit, van Jaimie Oliver) marsepijntaart ach, er is vanalles te bedenken! ;) gewoon op www.ah.nl ofzo... |
Taarten, lekker!
(a) ;) |
Citaat:
ik wil wel een stukje voor je bewaren hoor ;) |
Oh ja, ik houd me aanbevolen! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe maak je marsepijntaart ? |
Appeltaart blijft favoriet bij mijn familie. Ik snij de appel altijd erg klein en pleur er veel te veel suiker en kaneel in, wordt het lekker van. En granny smiths gebruiken, want rode appels worden papperig.
|
Ik heb een goed recept voor schwarzwalder kirsch-torte. Het kost wel wat werk, maar is enorm lekker!
Ik heb ook nog een recept voor zure roomtaart, ook lekker. En ik denk verder :) |
Iedereen zegt wel leuk van 'ik heb een recept van drieduizend taarten en een koekje' maar posten - ho maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf heb nog een errug simpel recept voor appelcake/taart. kop bloem, kop suiker, 3 eieren, 3 appels Snij appels in stukjes (het mooist is eerst in partjes, en die dan overdwars, driehoekjes zeg maar). Meng alle ingredienten door elkaar heen, doe het in een ronde schaal. Even afbakken. Klaar. Kan je garneren met poedersuiker, of een beetje kaneel. |
Als je tegen een gemiddeld alfamannetje 'even afbakken, klaar' zegt krijg je je cake óf rauw óf zwartgeblakerd terug.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe lang ? |
nou 180-200 graden, en tot ie gaar is;)
|
petit beurrekes-taart :o
Offtopic: caloriebom! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |