![]() |
[wintersport] Waar ga je heen?
Oke...ik weet dat het een beetje vroeg is maar..
de zomer is zo goed als voorbij.. die vakantie hebben we gehad en de winter komt er aan.......... Dus Ga je deze winter op wintersport???? Of blijf je lekker gewoon in nederland Ik zelf ga (pas ) in feb een week naar Mauterndorf |
hmm... ik heb thuis al veel informatie liggen (Y)
ik ben er nog niet helemaal over uit, maar waarschijnlijk word het les deux alpes. heeft iemand ervaring met dit gebied? is het hier ook gaaf als je vergevorderd bent? en de andere wintersport vakantie weet ik nog niet, maar zal waarschijnlijk ook frankrijk worden. |
Ik ga naar Solden :cool:
moet nog wel even regelen met mn school, heb dan namelijk geen vakantie :o |
weet ik nog niet.
hangt ervanaf hoeveel sneeuw er valt hier. anders boeken mn ouders vast stiekum een reisje naar het noorden... hooppik :) |
Het staat vast met vrienden naar Tsjechië waar precies weet ik niet.
Met pap en mam naar het Zillertall en dan zullen we wel in kaltenbach zitten vermoed ik zo En ik wil zelf nog met kerst naar t gebied bij de arlberg enzo afgelopen jaar me goed vermaakt mooie pistes enzo maar wel reteduur en nog niemand gevonden om te gaan :) |
Ik ga naar Brixen im Thale en hopelijk nog naar Lermoos.
|
Ik ga naar st johann in tirol
|
naar les deux alpes. Nu al geboekt, ivm 4 kleine kinderen en ouders die daarom zekerheid willen hebben. Maar het moet een leuk gebied zijn, ook als je al heel lang skiet. Heb er zin in!
|
Ik was eigenlijk wel van plan dit jaar te gaan. Nu nog steeds, aangezien ik voor niet al teveel geld met een vriend van mij mee kan naar Oostenrijk; Niederau. Plaatsje waar ik 4 jaar geleden ook ben geweest, maar qua planning komt het niet echt uit. :|
|
Saalbach-Hinterglemm, olé, olé. :)
|
Ik heb maar een week kerstvakantie en geen carnavalsvakantie wth :s
Dus 1 week met kerst vermoedelijk met mn ouders maar waar is een groot discussiepunt :s |
Een weekje Oostenrijk in februari, hopelijk een weekje Frankrijk in december of januari last minute. Of er dan ook nog een weekendje in zit word spannend :s
|
Waarschijnlijk wordt het Frankrijk. Goedkoper met die klerebus. Ik wil vliegen naar Oostenrijk, maar dan vinden mijn reisgenoten te duur. :(
|
ik ga naar Winterberg (Y)
|
iikk gaaaa nr de leukste plek van heeel de alpen
neee hoor .. ik ben bijna nergens geweest hoor ;) Kgaa nr .. Les Arcs ,, kusjes en veel plesier jullie:D |
St. Johann in Tirol. :)
|
Ik ga niet op wintersport. Maar misschien van de winter wel een weekendje weg naar een grote stad, maar dat is nog niet zeker. We zien wel. :)
|
Naar Itter in Oostenrijk :)
|
Hinterglemm (y) al 7 jaar
|
Sedrun, in Zwitserland (bij Disentis).
|
stöten (zweden) waarschijnlijk
|
Horgen (Skigebied Flumserberg), Zwitserland
wss ook Risoul, Frankrijk |
Ligt er al veel sneeuw bij jullie? Bij ons inmiddels 15 cm in het dal en 50 cm op de pistes.. Nou ja, we kunnen iig skiën.. :)
|
Citaat:
|
Mallnitz met school
Ik heb in mn hele leven nog nooit op een ski dan wel een snowboard gestaan, dus kben zeer benieuwd :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |