![]() |
Voetbal? Football!
Jaja mensen, het American Football (NFL) seizoen is weer begonnen!
Wie gaat dit volgen? Welk team is jouw favoriet? Wie zijn de grootste kanshebbers voor de SuperBowl? Welk team gaat dit jaar voor verrassingen zorgen? En welke juist niet? Post hier alles wat je kwijt wilt over deze prachtige sport. PS. Patriots #1! |
Cincinnati Bengals (y)
|
Ik volg eigenlijk niets, alleen de Superbowl en daar heb ik wel super zin in..
Weet iemand wanneer dat precies is? Ergens in het voorjaar was het toch? |
Football = voetbal (Y)
|
Tampa Bay Buccaneers. (y)
Alleen jammer dat ik geen schotel heb. Super Bowl is vaste prik. :) |
Ik vind het een kut sport, er zit totaal geen tempo in het spel, het is een minuutje actie en 5 minuten dat er geen flikker gebeurd.
Waarom heet het trouwens FOOTball? Zoveel wordt er niet met de voeten gewerkt (op het rennen na). |
Hehe de discussie welke sport het echte voetbal is had ik laatst met een stel Amerikanen. Het enige argument dat ze konden opbrengen was dat voetbal een sport voor mietjes was...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou de Bucs gaan lekker... lijkt wel of Simms op de snelweg staat.
|
Bucs gaan idd niet zo heel goed.
Ze hebben pas 1 wedstrijd gewonnen van de 6 :o |
New England Patriots!
|
Ik volg het hele seizoen, heb ook digitale tv om te kijken, en op www.streamtvnow.com kun je het hele seizoen via internet kijken..
Ik ga volgende week donderdag weg naar Cincinnati voor de wedstrijd Cincinnati Bengals - New England Patriots. (Ben zelfs Patriots fan, vorig jaar naar Carolina - New England geweest, si echt super.) :) De superbowl is de eerste zondag in februari trouwens. |
San Diego Chargers (y) :D
|
New York Sn!tches (y)
|
Citaat:
Btw, hoe kom je aan kaartjes? (ook Patriotsfan) |
The Browns !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |