![]() |
Nelly Furtado - Wat the piep doet ze? =O
Okee...kan iemand mij uitleggen wat Nelly Furtado ineens heeft? Promiscuous girl is al zooo niet de sound die de meesten van haar gewend zijn en nu komt ze met dat liedje Maneater...dat dus al helemaal nergens naar klinkt, naar mijn mening.
Is er iets met haar gebeurd of zo? Weet iemand dat? Wat heeft dat mens ineens? En waarom zingt ze ineens niet meer? :eek: |
ze zal vast te hard genomen zijn door haar producers.
|
De overgang, opvliegers (n)
|
Citaat:
|
care fucking police.
|
Nee 'I'm like a bird I wanna fly away' was jolijt en vertier! :) :) :)
|
eh schrijft ze haar muziek zelf dan ?
ik weet niet goed wat er speelt, waarschijnlijk is er op dit moment gewoon geen behoefte aan het image dat ze eerst had, en gebruikt de maatschappij haar nu voor iets anders. ter vergelijking: christina aguilera maakte eerst furore met haar ranzige dirty clip en bracht daarna dat nummer uit waarin ze zingt dat iedereen mooi is op zn eigen manier. vraag & aanbod yo |
Nelly Furtado had in tegenstelling tot nu wel iets eigens, nu is ze een van de zoveelste kweelzangeresjes met blote buiken en leuke danspasjes, zonde. Datzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor Jewel.
|
Ik vind Maneater wel een geinig nummer.
En volgens mij was t andersom, eerst Maneater en toen Promiscuous girl. |
ik vind haar nu leuk
|
Ik vind het een domme doos die probeert te bewijzen dat ze nog 'sexy' is nu ze een gedrocht heeft gebaard. En die witte riem in die clip is heel lelijk.
|
Ik vond Nelly Furtado eerst ook al heel erg dom en echt rot op met al die 15jarige geilgozertjes die haar nu een lekker mokkel vinden omdat ze dr shirtje af en toe een beetje omhoog laat kruipen, ze ziet er kut uit met haar hoekige mannengezicht en die riem is funest ja.
timbaland daarentegen ziet er appetijtelijk uit in die nieuwe video van ze mmm |
Citaat:
|
Citaat:
|
ahjoh, je weet wat ik bedoel :p
|
Mwoah, ze schijnt vroegah ook al met hiphop-achtige dingen bezig te zijn geweest (ik heb een fangirl-fase gehad toen ik 15 oid was, vandaar) dus heel verrassend is het niet, maar ik kan niet zeggen dat ik het nou echt geweldig vind.
|
'wat the piep'
|
zeik niet, ik vind het tof.
|
Citaat:
|
Ik dig het ook.
|
Citaat:
|
ja het is jammer, ze heeft wel wat leuke nummers, maar dit gaat nergens heen. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Promiscuous en Maneater zijn prima nummers, maar dat is vooral aan Timbalands productie te danken. Ze voegt er zelf vrij weinig aan toe.
Overigens niet zo gek dat ze haar image helemaal omgegooid heeft, Folklore verkocht voor geen meter in de VS. |
Voetjes van de vloer en bek houwe.
|
Citaat:
Goh. Zo leer je nog eens wat hier. /haha |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, mtv he
|
Ik zou d'r doen. En ik vind 'Maneater' een cool nr.
|
Citaat:
n44b haar vorige cd heette folklore |
jezelf censureren is behoorlijk gay
|
is dat maneater nou een omgebouwde cover of is het een nieuw nummer?
|
Citaat:
|
ik voelde me aangesproken enik kon maar niet ontdekken waar ik mezelf in censureerde, hahaha. maar ik kwam er uiteindelijk tocfh achter en zodoende heb ik me weer tien minuten beziggehouden.
|
Ze heeft haar imago toch van "natuur hippy" naar slet veranderd?
|
Citaat:
|
ik las in een interview dat dit een bewuste keuze van haar is geweest, na jaren van serieus nummers schrijven en performen leek het haar een goede keuze om het leven wat minder serieus te nemen en gewoon lekker lol te hebben, de inspiratie haalde ze uit haar kind.
wat een mooi verhaaltje he. verder heb ik weinig met die riem te maken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heh. Dat zou nog eens wat zijn. Nelly die kan er vast wel wat van. Ideetje voor gag-factor 22.
Hoewel, dat is misschien wel erg slecht voor haar stem. ;) |
De vorige nummers vond ik wel leuk. 'Try' en 'Powerless' vond ik allebei erg goed.
Wat ze nu doet allemaal weet ik niet helemaal, ik vind het weer net zo irritant worden als alles van Beyoncé. Maar als het word gedraaid ergens ga ik niet gelijk 'demonstratief' weg ofzo. |
dat er forummers zijn die haar leuk vinden, gadverdamme.
zelfs victoria anorexia beckham ziet er beter uit. en dat zegt wat. |
Ja, hip-hop is nu in en dus is ze daar in mee gegaan, alleen ik vind het wel zonde (n) .
|
Citaat:
|
jezus dat hoofd
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |