![]() |
Parfum
Heej
Wat is een lekker parfum / eau de toilette etc. voor een jongen van 19 jaar om dagelijks te dragen Gr. tim |
hoi tim
de lidl heeft heel lekkere eau de toilette! desnoods doe je deodorant op als je de eau de toilette te duur vindt, die is ook verkrijgbaar bij de lidl. |
jean paul gaultier, Hugo Boss, etc. kijk anders ff op iciparisxl.nl, daar staat een top tien van geurtjes
|
aqua di gio
works for me! |
Citaat:
|
Nou mijn ik mijn vriend van 18 heeft Mexx en die is echt zeer goed te doen :)
|
212 sexy
armani black code ralph lauren polo burberry |
Is het niet belangrijk dat je het geurtje ZELF lekker vindt ruiken? Want als je meisjes wilt scoren zou ik feromonenspray aanschaffen.
|
Citaat:
|
Citaat:
en raad eens wat voor luchtje ik toen op had.... knapperd! |
Citaat:
ghehehe bottom:D |
Parfum jongen? ai.
Smaak verschilt nogal en geurtjes moeten passen bij de persoon. Tip: loop de Ici paris Douglas oid binnen haal 1 van die geile geur chickies aan en beveel ze je wat geurtjes te laten ruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
juist als ze knippen en plakken
|
ik vond het zelf ook een beetje raar staan, maar je moet toch wat HE :)
|
Sex Panther
60% of the time, it works every time. |
Pure van Jill Sander. <3
|
Ik zweer bij Contradiction van CK. En de Higher-serie van Dior.
|
~(S-|-)2v!lL~f
|
Citaat:
|
en timvl1987 vertel eens wat meer over jezelf :) dan kunnen we er beter over nadenken.
ik ben namelijk ook een jongen van 19 jaar :) , ik gebruik Hugo Boss MAAR dat zegt dat natuurlijk niets over jou ;) |
Doe bodyshop, scheelt weer een paar konijnenogen
|
Citaat:
|
ik zweer bij opium
|
Citaat:
Citaat:
Je hebt me. |
Aqua Di Gio.
|
cool water :p
|
Citaat:
die enorm diervriendelijk zijn? |
Tom Tailor ofzoiets heette het? super lekker (y)
|
neem een iemand mee voor wie je lekker wilt ruiken
|
Citaat:
|
Citaat:
@ ezblade: nog niet geloof ik, weet niet precies. kromme zaak. |
Chanel - Allure
En als je iets goedkoper uit wilt; Between Sheets van Van Gils |
|
Dolce & Gabbana Masculine
Armani City Glam |
Citaat:
Citaat:
Ben laatst voor mijn man even de Ici binnen gestapt om een nieuw geurtje voor hem uit te zoeken als cadeautje. Heb gezegd waar ik naar op zoek ben, stuk of 10 geurtjes op van die papiertjes gespoten en daarna kijken welke ik het lekkerst vond. De lekkerste 2 kun je een proefje van vragen en die dan op de huid proberen. Op de huid vallen ze namelijk altijd anders uit dan op het papiertje. |
Ik vind bij een man altijd lekker:
Aqua Di Gio Armani, ( onwijs lekker maar wordt ZO veel gedragen) Ralph Lauren Polo ( zelfde verhaal) Hugo Boss Calvin Klein C1 ( voor mannen én vrouwen onwijs lekker) Tommy Boy , Tommy Hilfiger.. |
hugo boss
|
burberry
Davidoff |
Citaat:
Whoosh shower jelly ruikt echt te lekker. |
alles behalve aqua di gio
|
Boss bottled. (y)
|
Higher - Dior
Motion - Hugo BOSS Mania - Giorgio Armani Polo Blue - Ralph Lauren Glam - Emporio Armani |
Iig zou ik als ik jou was iets anders dragen dan de RL, TH & Boss zooi die iedereen draagt. JP Gaultier is ongelofelijk gore en zoete zooi; die raad ik je dus af.
Citrus parfums zijn meestal vrij toegankelijk en doen het vaak wel goed. Aqua di gio is wel oke, maar ik iets kiezen dat toch wat complexer is, zoals: - Leau dissey - Terre D'Hermes - Acqua di Parma Colonia Assoluta iig geen kruidige houtgeuren (daar ben je te jong voor) en geen zoetfrisse troep van "designer merken" die iedereen draagt. |
Chanel - Allure Homme Sport (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
En interessant :rolleyes: ..... |
als je hitsig bent moet je YSL M7 op doen. Anytime. Dat geurtje is echt hot.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |