![]() |
Het nieuwe schooljaar
Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben is het nieuwe schooljaar weer begonnen. Op welke gedeelten verheugen jullie je? Van welke baal je? Zet alles wat met het nieuwe jaar te maken heeft in dit topic. (dit om te voorkomen dat het forum overstroomt :P)
|
We hebben een ingewikkelde opdracht opgekregen voor CKV2,3. Vorig jaar was het een stuk makkelijker, het materiaal en het hele idee lag vast en nu moet je alles zelf bedenken. Wel een stuk leuker, die vrijheid.
Voor Nederlands moeten we een dichtbundel samenstellen, minder is dat je de gedichten niet zelf mag schrijven maar dat ze van bekende schrijvers moeten zijn. Zonde, want op het forum in de dichtwedstrijd zitten geweldige stukken. Ik heb dus minder zin om alles te beoordelen, omdat ik dat ook voor Nederlands moet doen. |
Als ik eerlijk ben verheugde ik me op niks. :P Nouja, nieuwe contacten, misschien.
|
bij ons op school is het altijd gezellig. :D daar heb ik altijd wel zin in. ik heb alleen nooit zin in het huiswerk :p
|
in de werkweek ik hoop dat ik naar oostenrijk mag :) :) en als het mag wil ik ook mee naar zuid afrika :) :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |