![]() |
Mijn games werken niet meer
Ik heb windows op nieuw geinstaleerd op mijn c drive maar nu doen mijn games die op de d drive staan het niet meer! hij geeft als fout melding Het bestand ......DLL is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer DDRAW.DLL:........ Kan iemand mij hier mee helpenm
|
nieuwere versie van DirectX downloaden? (versie 8.1a)
|
Welk OS draai je?
|
Je games opnieuw installeren?
|
Citaat:
|
Je hebt je c-schijf leeggetrapt voordat je Windows opnieuw hebt geïnstalleerd neem ik aan?? Anders zou 'ie de DLL's namelijk gewoon moeten laten staan (als je dus géén format hebt gedaan bedoel ik).....
|
Ja maar ik heb mijn c drive niet eerst geformateert hij starte aleen niet op en toen heb ik windows er gewoon een keer over heen gegooit
snappie |
DDRAW.DLL is van Direct X volgens mij.
Misschien kun je Direct X opnieuw installeren :) 8.1a idd. |
wat hierboven wordt gezegd klopt.
dit probleem krijg je als je windows hebt geïsntalleerd en er een nieuwe/andere windows vereen / naast installeert. dit probleem heb ik gehad toen ik winXP naast Win98 installeerde, kwaste van nieuste DirectX installeren en alles werkt weer OK |
Gewoon ff 8.1a reinstallen dus. Nee en niet al je games gaan herinstalleren!
|
Oh en heb je die c: trouwens geformat? Anders kun je die d: ook gelijk weggooien of moet je wél alles gaan herinstalleren, want veel games zetten dingen neer in c:"\windows\system\ die dus na een format ook leeg is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |