![]() |
[GZ] Fiets te nijmegen
In navolging van de andere fietsgezocht topics: Ik ben dus op zoek naar een fiets, ergens in of rond nijmegen. Want m'n TWEE fietsen zijn tegelijkertijd uit onze tuin gejat. En nu ben ik heel verdrietig en heel arm. En ik mag pas over een paar weken voor weinig een fiets uitzoeken bij de gemeentelijke opslag.
Dus iemand die me voor een zacht prijsje kan ophooken met een werkende fiets? Mijn dank zal groot zijn! |
Hey Goldenshower, hoe werkt dat bij de gemeente.
Zou dat hier ook werken? En wat ben je dan ongeveer kwijt voor een fiets? |
Aangifte doen blabla
En nog steeds 5x duurder dan een junk. |
Wat spoes zegt. Aangifte doen en dan mag je een maand later voor 15 tot 25 etjes een fiets afhalen.
|
Er ligt aan de dijk richting Opheusden nog een fiets, die mag je opzich wel hebben maar dan moet je hem wel ophalen. Sleutel bij mij afhalen.:p
|
Mits in enigzins fatsoenlijke staat verkerend ben ik tot veel bereid!
|
Citaat:
|
Je reageerde eigenlijk om te zeggen dat je een fiets voor me hebt he?
|
Nu is tot overmaat van ramp ook nog eens de dichtstbijzijnde bushalte 'tijdelijk opgeheven'.
Ik hou het niet meer vol zo! |
Wij hebben bij het huis nog wel wat fietsen staan die we niet meer gebruiken, zal van de week eens kijken of ze op slot staan.
|
In Nijmegen is heel vlakbij het station ergens een 2ehands/dumpzaak met fietsen als ik me niet vergis. Wel beperkte openingstijden maar ehm... als student moet je met een beetje vragen er toch wel achter kunnen komen waneer je daar terecht kunt?
|
Citaat:
|
Vanmiddag lag er een fiets in Kronenburgpark, iemand wou hem niet meer..
Maar die ben ik vergeten mee te nemen.:o |
ik zou hooguit een damesfiets in milsbeek te koop weten.. ca. 20 km ten zuiden van nijmegen zal waarschijnlijk minder dan 40 euro kosten.
|
Citaat:
Bij 't marie nburg in de buurt is ook zo'n tweedehandsfietsenzaak |
Oh ik was laatst in Kornenburg en die fiets ligt er nog steeds. Hij doet het niet meer zo goed maar je moet even de trappers maken.:p
|
haha, 't is toch niet toevallig een blauwe gazelle met een afgebroken trapper?
|
Hmm, het was een soort van mountainbike maar net niet ofzo. Hij was wel aftands.:p
|
Er ligt er een aan de Ubbergseweg, net de heuvel af.
|
Ik weet dat het niet mag. Maar ik zou gewoon een fiets terug jatten. Ken meerdere mensen die dat hebben gedaan. En daarna overspuiten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |