![]() |
Spreekbeurt Nederlands --> Naturalisatie
Hallo, ik hou mijn spreekbeurt over Naturalisatie (5havo)
kheb al wat informatie gevonden hierover, maar op de officiele site (ind.nl) vind ik het heel vaag en heb geen/ nouwelijks overzicht op de informatie. hopelijk kan men hier het een beetje voor me verduidelijken. bvb dank ;) |
Met een linkje naar de informatie die jij gevonden hebt kunnen we iets meer. Citeer desnoods enkele stukken die voor jou extra uitleg nodig hebben.
|
www.ind.nl en dan naar begrippen
ik kan dr nie egt uithalen wat ik precies moet gaan vertellen (betoog) mensen in mn klas zijn niet echt helder, als je begrijpt wat ik bedoel :P |
Als je naar "IND in bedrijf gaat" kun je daar doorklikken naar bijvoorbeeld het beleid van de IND. KLIK HIER
Trouwens, ik snap niet wat je bedoelt met: Citaat:
|
Hij bedoelt dat in zijn de klas de wietwalmen niet van de lucht zijn en dat een goed betoog de gestledheid der toehoorders in Betracht zieht. :nono:
|
hehe... nja laat ik het erop houden dat toen ik rondvroeg aan mensen of ze wisten wat naturalisatie was, dat ik 20x hoorde. heeft iets met de natuur te maken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yup... rijswijk is a strange place... helaas...:P
|
Citaat:
Je moet dan je betoog sowieso beginnen met uitleggen waarover je het precies hebt en wat naturalisatie is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |