![]() |
[WORM]za 16/09 DAT POLITICS (fr) + ZEA (nl) + THE FRIENDLY BOYS + THE HAVALINA'S (nl)
Een leuke gevarieerde avond in WORM, Rotterdam.
Za 16 Sep / deur open @ 20:30u / € 7.5 http://www.wormweb.nl Een eerste aflevering in een maandelijkse reeks van volgepropte multimediale avonden, met - om maar eens goed van wal te steken - het Franse glitch, powerpop, electronica, punk collectief DAT POLITICS (o.a. het Chicks on Speed label) met een allesverzengende live show. Verder de Amsterdamse formatie ZEA, research on the road van THE FRIENDLY BOYS en elektro trash van THE HAVALINA's. http://img371.imageshack.us/img371/9...lssmallyt1.jpg |
enig idee tot hoe laat?
|
Tot 01:00/02:00. Dus nog genoeg tijd om daarna ergens anders (lees: teknofeestje) heen te gaan ;)
|
ghehehe........ninjatune wel erg dope
ja opzich...........ga je na afloop nog feesten dan? |
klinkt wel aardig
|
Citaat:
|
jezus kunnen die topictitels niet eens een keer fatsoenlijk(N)
|
Citaat:
|
joh jolien werk jij bij worm?? of interpeteer ik dingen te snel
|
omg wtf, jolien!? Wat doe JIJ op scholieren!!?!?!?! :D
|
@ sander & sebas: ik moet zoveel mogelijk fora volspammen over WORM, omdat ik daar stageloop en meer bezoekers binnen moet krijgen.
dus ook op jouw homebase zeehond! :P |
doe je best meid :p
Ik moet zaterdag werken maar denk dat ik wel kom naar bve&bbv, gezien het poepdichtbij is enzo ;) Zie je daar wel dan |
zea is mij nog een gastenlijstplaats verschuldig, maar deze zaterdag kan ik niet.
|
en mijn homebase jolien :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
B88, kan je me maandag ophalen voor die Dabrye avond?
|
dabrye op een maandag wtf is dit voor achterlijke wereld
|
Citaat:
|
ohja maar dan ga ik al naar V2 in rotterdam
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oeps, zie nu pas dat ik de flyer van 2 andere events heb toegevoegd..
|
Is er nog iemand geweest?
Ik vind zelf DAT politics wel gaaf, de rest wat minder. daarna dus nog even door naar dat teknofeest, dat was echt supergroot! heb je ook niet eens meer gezien, zeehond.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |