![]() |
spiderman, brug, jeweetoch
Hey,
Nog een Spiderman (ben trouwens geen Spiderman-fan). Begon als schoolopdracht met alleen de brug. Daarna volgde Spiderman als grap. Thuis heb ik hem digitaal geinkt. Wat vinden jullie ervan? Oh ja, voor de brug heb ik foto's gebruikt. Het is een of andere brug in Rotterdam. http://home.planet.nl/~kazem034/files/spider_bridge.jpg Hier een grotere versie: http://home.planet.nl/~kazem034/file...der_bridge.jpg |
Erg tof, achtergrond is erg mooi al zweeft spidey een beetje houterig door de lucht.
|
Dat is de oude spoorbrug ja! :p
Erg kick, yatta voor inkt :cool: |
erg dope, alleen vraag ik me af waar spidey's touwtje aanvast zit ;)
|
Citaat:
Ik vind hem erg mooi, maar wat Captain N al zegt, hij is iets houterig. Maar ik ben met name fan van je achtergrond. |
Hm, z'n onderlichaam is wat groot (maffe bobbel :s), en hij is idd beetje houterig, maar toch, zoals gewoonlijk weer erg mooi getekend (y).
|
De brug van de 1 april-grap. ;)
Mbt je tekening: (y) |
ik vind dat er te weinig dynamiek in zit, verder technisch wel oke, maar dat zegt helaas niet veel.
ik hoop dat dat sarcastisch is..."jeweetoch" ? |
Ik vind Spiderman een beetje 'op' de achtergrond zweven, en niet echt geblend. Komt iig door de witte lijn-ruimte tussen Spidey en de brug.
En ook door de lijndikte van de spinnenrag. |
kijk zo kennen we je weer (y) (y) (y)
|
hey bedankt voor de reacties :)
Ik heb Spiderman opnieuw getekent. Dus hopelijk is ie nu meer dynamisch en minder houterig. Waarschijnlijk de beste Spiderman die ik heb getekent. Als er nog commentaar is hoor ik die graag. |
Alleen op je spelling ;)
|
ik biedt mijn excusez aan. Ik allogtoon is.
;) :p |
Zit je op de wdka? Ik zag nog een collage met een spider-man tekening die hier wel erg op lijkt :)
|
Stukken beter dan de vorige idd (y) Lijndikte is nu consistenter, houding dynamischer, dus prima.
|
Ziet er erg mooi uit!
|
cyc: hah. Ja klopt. Die eerste versie hangt ergens aan een muur daar.
N00dles: thanks, blij om te horen Fritser: thanks |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |