![]() |
Breda Barst
Breda Barst is meer dan wat podia in een park. De programmering van het festival komt tot stand in samenwerking met BRAM, Stichting Rhythm & Blues Breda, POB, Mezz en hiphop organisatie Mad Flava. Naast de bands wordt op het Kasteelplein Breda Beats georganiseerd, is er een flinke festivalmarkt en keert de rockkroeg De Spaanse Kraag terug met een eigen programma.
PROGRAMMERING BREDA BARST 2006 . ZATERDAG 16 SEPTEMBER . 17.00 - 17.30 Omski 17.30 - 18.00 Circular 18.00 - 18.30 Flying Fortress 18.30 - 19.30 Stuurbaard Bakkebaard 19.30 - 20.00 Tom Musca 20.00 - 21.00 Luie Hond 21.00 - 21.30 Millstone 21.30 - 22.45 Johan . ZONDAG 17 SEPTEMBER . 12.30 - 13.00 Rita-Lynn 13.00 - 13.45 The Apers 13.45 - 14.15 Emotional Elvis 14.15 - 15.15 GEM 15.15 - 16.05 Lefties Soul Connection 16.05 - 16.35 Elle Bandita 16.35 - 17.25 Tenth Planet 17.25 - 18.25 zZz 18.25 - 19.10 Wies 19.10 - 19.40 Wicky 19.40 - 20.40 esOterica 20.40 - 21.30 The Nimmo Brothers 21.30 - 22.45 Infadels Aldus; http://www.bredabarst.nl/ En dat natuurlijk allemaal gratis, misschien leuk om te gaan kijken als het lekker weer is. (y) |
ik weet niet wat mijn vrienden doen
|
Citaat:
|
m'n broer speelt bij Syncardion. Die komen toch echt, staat alleen niet op de lijst. :confused: :D
|
Behalve de helden van Stuurbaard Bakkebaard komt er niet echt iets interessants. Ik mis de wat hardere acts zoals voorgaande jaren wel hadden.
|
vorig jaar was best kut ?
er komen wel wat leuke dingen maar ik moet zelf optreden zaterdag en de zondag komt er niet echt iets leuks om voor naar breda te reizen. |
Ik vond vorig jaar Face Tomorrow, Textures en Isle of Man goed te doen (y)
|
hm vreemd dat hier nog geen topic over was
ik zou graag de zaterdag gaan voor stuurbaard en johan, helaas kan ik niet. |
Lefties Soul Connection, misschien ga ik wel even kijken (y) .
|
programma valt me een beetje tegen. 2 jaar terug (ofzo) stond oceansize er nog, das wel andere koek.
|
Citaat:
|
Ik ga Johan even bekijken denk ik woon er toch 10 min vanaf
|
Ik ga ook wel even kijken, het ov is toch gratis dat weekend.
|
Citaat:
|
verdomme ik kan zaterdag niet.
maar ga zondag wel denk ik (y) . |
Gisteren begrepen dat ik er ook zal zijn straks.
|
ik kom ook
|
ik ben er al geweest
|
elle bandita en zZz waren heel vet (y) .
gem zoog weer ballen natuurlijk. |
waarom speelt infadels overal?
|
ze spelen binnenkort bij backdo' en antigone in de badkamer.
|
Citaat:
|
Citaat:
anyway, kutband. |
en, hoe was het ?
|
ik was te laat in breda. had er toch niet zoveel zin meer in
|
Ik heb gegeten in Etten-Leur. Nu jullie weer.
|
Infadels waren wel leuk , eso nog iest vond ik maar niks rest heb ik bij de urban zooi gestaan
La Melodia was leuk! |
Citaat:
|
Ik heb de samenvatting van PSV - Feijenoord gezien in Etten-Leur.
|
ik heb een jongen met eye-liner een hanenkam, misfits schoenen en een overzeas broek zien uitstappen in etten-leur.
en zijn vriendin was 2 keer zo groot en 2 keer zo dik en had een shirt met 'IK BEN VERLIEFD' waar op de achterkant de geruststellende boodschap ' MAAR NIET OP JOU' stond. |
Touché.
|
jaja.
|
ik zag emo's in breda en eentje viel er bijna op de roltrap (Y)
|
Dan waren ze zo old school dat ze niets weten van moderne technologie. (y)
|
Citaat:
die heb ik ook gezien haha. ene had zoveel haar voor zijn ogen dat hij praktisch blind was. |
ja abnormaal
ik moest gniffelen ik was nog door het park gelopen op zoek naar een fiets, maar het mocht niet baten (N) |
Ik zag een neger met een Holland Hardcore bomberjack.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ook nog ff langs gewipt, maar op de één of andere manier had ik geen BB gevoel...
Ik vond er eigenlijk geen bal aan, er kwam ook helemaal niets dat me kon boeien. Het enige dat ik heb gezien was elle bandita, maar dat was echt om te huilen, dus dat maakte ook niet veel goed :p |
Citaat:
|
Citaat:
teveel gewoon |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |