![]() |
Beste koffie?
Ik was zomaar even benieuwd welk koffiemerk men het liefste drinkt? En dan heb ik het eigenlijk vooral over de bak normale koffie die je krijgt in de horeca.
Bij gebrek aan veel kennis over koffie ga ik voor de in m'n stamkroeg geschonken Beukenhorst. Mooi spul. |
Maakt me niet zo veel uit. Nu neem ik meestal het huismerk van de Super de Boer. De robuste variant, want dat scheelt weer twee cent!
|
Cook & Boon (of zoiets), lekkere koffie en lekkere koekjes...
|
Max H. (Y)
|
K&G vind ik goed te doen :)
|
cafe d'or verse bonen vind ik op het werk erg lekker
|
Rombouts!
|
Beukenhorst idd of Illy.
Lavazza is ook (y) |
Citaat:
|
Max Havelaar is geen soort koffie maar een keurmerk.. Er zijn dus verschillende merken die het Max Havelaar keurmerk dragen.. Thuis drinken ze hier de koffie van Cafe de Origen.. erg lekker
|
wij hebben altijd koffie van de dirk van de broek en die smaakt prima.
|
Wij hadden op school automaten van Autobar en dat was echt super lekkere koffie, echt goddelijk (y) Helaas hebben we sinds dit school jaar automaten van Maas International ofzo en die koffie is viessssss (n)
Thuis heb ik nu koffie van de Lidl en ik heb een nieuw pak staan van Albert Heijn huismerk. |
Illy is erg goed!
|
Douwe Egberts, rood
|
DE rood. We hadden (thuis) een tijdje dat spul van de AH, "Perla aroma" ofzo. Dat was ranzig.
DE is lekker. |
hm.. ik heb thuis AH perla ragular, Super de boer hazelnoot, Super de boer Amaretto, en Kaldi Mokka.. en ze zijn allemaal lekker :p
|
DE rood bonen (Y)
|
Max H goud
ofzo. <3 |
Max havelaar van Peeze ( die mexicaanse bonen) Echt heel lekker. Thuis heb ik gewoon Douwe Egberts Mokka (y)
|
ijskoffie.
al dat andere is vies |
Wat een onwetenden hier!
De beste koffie is afhankelijk van je smaak. Probeer gewoon eens een aantal koffiebonensoorten uit verschillende landen (verkrijgbaar bij de koffie & thee speciaalzaken) en probeer er eentje te vinden jij het beste vindt. (y) |
Thuis Douwe Egberts rood, op het werk Illy, erg lekker.
|
ik stem voor de fair trade koffie uit de automaat op school en de sydney senseo koffie (omg ik ga gelyncht worden hierom) omdat ik de rest niet probeer of niet naar binnen wil werken en ik verder ook geen koffie drink
|
Citaat:
|
biologisch is nog steeds geen merk
|
Citaat:
|
Illy (Y)
Thuis drink ik Nescafe :o |
Ik heb zelf zo'n nespresso apparaat met ristretto cups. Opzich is het prima te doen, maar ik wil op termijn nog wel eens naar een écht espresso-apparaat gaan kijken.
|
Kanis & Gunnik (L)
|
|
DE
Ik pas voor aanmaak koffie. Senseo wordt ook ranzig bij meerdere kopjes achter elkaar.. |
Douwe Egberts Aroma Rood. (y)
In restaurants vind ik de koffie meestal niet zo lekker omdat dat echt meer van dat soort senseo spul is. Daarom wordt het dan meestal cappucino. |
Citaat:
|
Lavazza café Espresso 100% arabica
Met mijn mooie espressomaker. http://upload.wikimedia.org/wikipedi...lator_moka.jpg |
Koffie is niet voor mij weggelegd. (nasmaak is echt niet lekker)
Echter sinds kort nieuwe verslaving: straciatella cappucino. (y) |
Senseo <3.
|
Citaat:
(Hoewel ik eigenlijk ook wel zo'n echt apparaat wil hebben. :o ) |
Citaat:
|
K&G :)
En Perla... IEEEEWL (n) smerig |
Zojuist ontdekt:
DE Espresso, gewoon uit het normale koffiezetapparaat. (L) |
DE espresso, maar dan uit het espresso apparaat ;)
En Senseo Dark Roast is ook wel lekker. Maar niets kan tippen aan DE espresso. |
Citaat:
|
La Place Arabica.
|
Senseo Darkroast en Max H.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |