![]() |
Riem lifestyle
Wat zegt jouw riem over jou?
mijn riem zegt over mij dat ik m'n broek graag aan m'n reet hou!:) |
mijn riem zegt ehhh ligt er aan welke riem ik heb wel een paar riemen maar degene die ik het meest draag zegt YAR IK BEN NOEST EN VIKING want die heeft een doodshoofd.
|
Citaat:
|
Mijn riemt zegt "HOI JE BROEK IS TE GROOT :) :) :) ".
|
mijn riem vertelt altijd hele gemene dingen over mij aan willekeurige voorbijgangers
zoals dit meisje koopt haar broeken te groot en ze is heel gevaarlijk kijk maar want ik heb studs op me |
Dat ik te dik ben.
|
mijn niet-aanwezige rem vertelt me dat ik altijd de juiste maat koop. en mijn riem met skablokken vertelt me dat ik ooit neigde tot alto-zijn.
|
Ik wil bretels
:mad: http://seattlepi.nwsource.com/dayart...irefighter.jpg Ik wilde eigenlijk gewoon zijn piem0l laten zien |
Mijn riem zegt dat ik een stinkalto ben want het is een studriem :( :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb alleen een flashy elastieken eighties riem met gouden kitsch sluiting en hij zegt ; carmen hoer
|
RRRRRRRRRRrrrrrrr
|
ik heb riemen in alle soorten en maten dus dat maakt mij MPS
ha ha ha |
Ik heb een zebraprintriem en die hinnikt HAHAHA :( En mijn patronenriem zegt iets als 'vraag aan dit meisje waar ze haar geweer verstopt heeft, want dat grapje heeft ze vast nog nooit gehoord'.
|
Citaat:
|
De riem die ik nu om heb zegt dat die eigenlijk een mannenriem is :)
|
Ik had gisteren nog een zwarte riem om, maar ik weet niet meer waar ik die gelaten heb. :(
|
"Wat zegt jouw riem over jou?"
BHWAHAHA~ |
mijn riem zegt mij dat mijn broek prima zit want ik heb hem enkel om estetische redenen om :eek:
|
mijn riem zegt jij kan altijd een flesje openen
|
Mijn riem.
|
Als ik geen riem draag zakken mn broeken af nouja ze zijn gewoon heel laag en dan wordne ze nog lager. en als ik dan toch riemen draag; liever een mooie dan geen mooie (y)
|
Striem
|
Citaat:
|
Een satanische stinkalto.
|
Citaat:
|
mijn riem zegt dat ik een grote piemel heb
|
Maar niet zo groot dat je broek erop blijft hangen?
|
H&M ftw.
|
Mijn riem zegt: Fay mag niet meer afvallen, haar broeken zijn veel te groot geworden. En hij zegt ook: H&M!
Maar ik hou wel van baggy (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |