![]() |
Paul Frank Topic
Jullie hebben vast wel eens gehoort van het merk paul frank
Welke dingen van Paul Frank hebben jullie en hoe duur was het ? . Vind jij het te duur. Dus zeg maar wat je dr van vind :) http://i19.ebayimg.com/02/i/04/40/9e/82_1_b.JPG http://www.megzym.freewebspace.com/i..._wallpaper.jpg |
T-shirts met de aap zijn echt te uitgemolken voor woorden.
Dat t-shirt met die marshall amps is wel geinig. En een bril zag ik ooit die ook wel tof was, klassiek nerdy model. |
vind het wel grappig maar ik ga dus ecth geen shirt kopen van 30 eur
|
Retard stuff.
|
Beetje voor niet hippe mensen die hip willen zijn. En Valerio.
|
'T is te lelijk voor woorden.
|
Als je dit geld kost vind ik het te duur.
|
Aaaa :(
|
Sommige dingen zijn wel ok, maar dan niet de standaard apen en skurvy dingen. En als je slim bent haal je je shirts uit amerika daar kosten ze maar 19 euro. Hier wordt je opgelicht.
|
|
Ik heb er een vest van, kosstte 85 euro..
|
kolere 85 euro voor een vest?
|
Citaat:
|
Citaat:
Er stond geen prijs op, maar ik had het toch maar genomen.. Bij de kassa zei ze opeens: 'Dan is het 85 euro.' xD Maar ik vond het wel mooi en die dingen gaan opzich wel lang mee. Het is van goede kwaliteit(y) |
wel leuk, beetje uitgemolken. de paul frank dingen waar de aap niet op staat vind ik leuker.
en het is belachelijk duur :) |
joh geef mij maar 3 vesten van de h&m, heb ik waarschijnlijk meer plezier van dan jij van je ene vest (Y)
|
Citaat:
@ idontcare; Ieder zijn smaak. (y) |
Citaat:
en dingen als een zwembroek of tas van paul frank vind ik ook leuker, hebben wat minder mensen. maar geef mij ook maar 3 h&mvesten |
Heb je de herfstcollectie al binnen?
|
Beetje kinderachtig. :confused:
|
Citaat:
|
Als je toch een kankermongool bent, draag dan BAPE.
http://www.mixtapemania.com/images/bape%20pink.bmp |
sooo three years ago.
ik vind het op zich een geinig aapje maar ik heb hem inmiddels zo vaak gezien en ook vooral op foute types, dat ik er nu eigenlijk een beetje van moet spugen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op zich wel leuk maar ik ga echt niet zoveel geld uitgeven aan zo'n simpel t-shirtje met alleen een apenhoofdje erop.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat in het kwadraat, en dat kan niet. |
Citaat:
|
Kutaap
|
Ik vind 't een monsterlijke aap zonder maar enige uitdrukking en die shirts worden meestal gedragen door kinderen van wie de ouders teveel geld hebben.
|
Passé oladiejee
|
Ik vind sommige kleding ervan wel leuk, maar dan wel zonder de aap.
Verder vind ik het gewoon te duur. Ik wil best veel geld voor kleding betalen, maar dan moet het ook wel een beetje speciaal zijn en niet een random shirtje met een aap. |
uche.. uche... uche....
uche... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat er zo leuk is aan die aap.
|
Uit een shirt met die aap steekt altijd een uitstralingloos hoofd.
|
Ik heb er ondergoed van, maar dan met andere printjes. Die vind ik wel leuk. Bovendien waren ze niet echt duur, ik geloof 10euro voor 3 onderbroekjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zag een t-shirt dat ze bij een kampvuur zaten en dat ze werden aagevallen door plankjes :D. Als je in Amsterdam woont ik zag ze bij Maison de Bonneterie |
ik stem voor een ninja pirate ontwerp.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Yarr.
|
Zal ik m'n mening ook maar geven dan:
Ik vind Paul Frank shirts/broeken/prulletjes echt iets voor mensen die te geforceerd hip en trendy willen doen. Je betaalt abnormaal veel geld voor een t-shirt met een lelijke uitgerekte aap erop, zodat iedereen van honderd meter al kan zien dat je een echte Paul Frank hebt. Wow he! Het irritante is dat er dus heel veel mensen zijn die allemaal een abnormaal bedrag hebben betaald voor een simpel en lelijk t-shirt, en dat ik steeds word geconfronteerd met de domheid van de conformistische mensch (Ik kan me echt niet herinneren dat ik ooit een on-irritant persoon met een PF shirt heb gezien). Death to Julius! :mad: |
Trimm, verhef het zwaard tegen de heidenen! De conformistische mens moet op de brandstapel!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |