Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   natte dromen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=147291)

Arenda 02-07-2002 20:28

natte dromen

Volgens mij hoort dit hier.. :confused:
Mijn vriend en ik praten dus over alles en hij begon er laatst zomaar over dat hij nog nooit een natte droom had gehad... nou okay.. Hij vindt dat best wel raar en vraagt zich dus ook af hoe dat komt omdat elke jongen ( byna dan) dat toch wel heeft... Tlijkt mij niet echt zorgwekkend ofzow... een heleboel jongens hebben dat wel eens gehad maar okay... Hij vroeg het zich dus af en ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk :) ?

Cryptic Winterstorm 02-07-2002 20:41

Ik denk dat dit meer wat is voor sexualiteit.

Maar ik heb ze ook nooit gehad zover ik weet. Ben nu 21, kan me eigen niet herinneren ooit er een gehad te hebben.

Is dus niet zo gek dat hij ze niet heeft, zijn wel meer mensen denk ik zo. :)

batman 02-07-2002 21:54

klopt, hoeft niet!

je kan het bijvoorbeeld ook in bad krijge :D om maar ff iets te noeme

M@rco 02-07-2002 22:00

Heb 't ook nog nooit gehad... zal wel goed zijn hoor. :)

Didowoman 02-07-2002 22:01

mn vriend heeft het ook nooit gehad. Niks om je zorgen over te maken!!

Arenda 03-07-2002 00:39

jah dacht ik ook al, maar kwas wel nieuwsgierig

sofie3 03-07-2002 06:49

Volgens mij komen natte dromen enkel als de "voorraadkamer" vol zit, niet? Dus als je vriend regelmatig met zichzelf bezig is, komen er ook minder natte dromen...

mickael 03-07-2002 09:44

Dan zal ie vaak genoeg zichzelf een handje helpen...

Alicia Silverstone 03-07-2002 13:31

Citaat:

sofie3 schreef:
Volgens mij komen natte dromen enkel als de "voorraadkamer" vol zit, niet? Dus als je vriend regelmatig met zichzelf bezig is, komen er ook minder natte dromen...
klinkt wel logisch....
....alleen.....
m'n ex was echt zelden met zichzelf bezig en volgens mij had ie ook nooit natte dromen.

maar ach, hij was sowieso niet echt van deze wereld :D

jnieuwelaar 03-07-2002 18:15

Een keer of 2 gehad, echt heel intens is dat. Wordt je echt heel erg verward wakker met een enorm lekker gevoel in je maag, alleen die plakkerige zooi in je schaamhaar is klote, vooral als dat opdroogd, wanneer je er niet alles uitgespoeld krijgt.

StefanLovertje 04-07-2002 21:07

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Een keer of 2 gehad, echt heel intens is dat. Wordt je echt heel erg verward wakker met een enorm lekker gevoel in je maag, alleen die plakkerige zooi in je schaamhaar is klote, vooral als dat opdroogd, wanneer je er niet alles uitgespoeld krijgt.
jah 't spijt me zeer maar ik hoef niet echt alle onsmakelijke details te weten hoor... :confused:

jnieuwelaar 04-07-2002 21:39

Citaat:

StefanLovertje schreef:

jah 't spijt me zeer maar ik hoef niet echt alle onsmakelijke details te weten hoor... :confused:

Niet lezen dan.

nare man 04-07-2002 23:17

Ja, sluit je ogen maar voor de harde werkelijkheid. :D

notbonefish 05-07-2002 00:24

ik weet niet of het 'gewoon' gebeurt, of dat het een functie is van een intense erotische droom.
Ik onthoud mijn dromen echt zelden, maar de paar 'natte' dromen waren zeer intens. :o

tja. 'tis verveld dat je niet over alle lichaamsfuncties bewuste controle hebt, he? :D :p

DarkCat 05-07-2002 09:05

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
*laat haar ontbijt staan*

Choke 05-07-2002 11:37

Citaat:

sofie3 schreef:
nee, t word gewoon vanzelf ook weer 'afgebroken' hoor.. dus dat is niet zo..

Kirk22 05-07-2002 16:43

nog nooit gehad, terwijl ik op dat gebied heus wel gezond ben. :) Ik heb wel geile dromen (nee, niet altijd en vaker overdag dan 'snachts :D ), maar klaarkomen doe ik er niet van.

Anal Avenger 05-07-2002 18:05

ook nooit gehad, maar goed ook, liever niet dan een met zaad doordrenkt matras

jnieuwelaar 05-07-2002 18:57

Citaat:

bonefish schreef:
ik weet niet of het 'gewoon' gebeurt, of dat het een functie is van een intense erotische droom.
Ik onthoud mijn dromen echt zelden, maar de paar 'natte' dromen waren zeer intens. :o

Juist je wordt wakker met een zeer intens gevoel. Je hebt enorm intensief gedroomd, enzo.

jnieuwelaar 05-07-2002 18:57

Citaat:

DarkCat schreef:
:rolleyes:

Arenda 06-07-2002 22:12

Citaat:

DarkCat schreef:
moet je kijken wat ik aanricht met mijn vragen *grijns*

Shao 06-07-2002 23:53

Nog nooit gehad

StefanLovertje 07-07-2002 14:40

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

Niet lezen dan.

ja goed idee :)

Sincerely yours 07-07-2002 23:14

Ook nog nooit gehad maar ik zou het wel is willen. :D

p-chez 07-07-2002 23:52

Citaat:

Choke schreef:

nee, t word gewoon vanzelf ook weer 'afgebroken' hoor.. dus dat is niet zo..

Idd.

MCH 08-07-2002 20:21

Citaat:

p-chez schreef:

Idd.

Hey, jij ook hier :D

jnieuwelaar 08-07-2002 20:32

Citaat:

Sincerely yours schreef:
Ook nog nooit gehad maar ik zou het wel is willen. :D
Ik gun het iedereen hoor. Kweet eigenlijk niet wanneer je hem krijgt. Is volstrekt willekeurig lijkt me..

Smartie 18-07-2002 11:47

IK denk dat het wel ligt aan je voorraadkamer, of die vol is of niet. Want tot een halff jaar geleden kreeg ik ook altijd natte dromen, toen (beetje laat) ben ik met mezelf gaan "spelen" :cool: en nu heb ik er geen één meer, dus het ligt dara volgens mij wel aan.

ekki 18-07-2002 16:59

Citaat:

smartie85 schreef:
IK denk dat het wel ligt aan je voorraadkamer, of die vol is of niet. Want tot een halff jaar geleden kreeg ik ook altijd natte dromen, toen (beetje laat) ben ik met mezelf gaan "spelen" :cool: en nu heb ik er geen één meer, dus het ligt dara volgens mij wel aan.
wat ik heb gehoord ook, ja.

Lethalis 18-07-2002 19:23

De jongens die nog nooit een natte droom hadden, zijn de echte viezerds. Die begonnen al met trekken, voordat ze ueberhaupt een teveel aan zaad konden hebben :D :p

mathfreak 18-07-2002 20:07

Citaat:

******** schreef:
De jongens die nog nooit een natte droom hadden, zijn de echte viezerds. Die begonnen al met trekken, voordat ze ueberhaupt een teveel aan zaad konden hebben :D :p
Je weet wat ze zeggen: jong geleerd... :D

jnieuwelaar 18-07-2002 20:10

Citaat:

smartie85 schreef:
het overschot aan sperma wordt vanzelf door het lichaam afgebroken. Maar er zal allicht een kern van waarheid in zitten.

Lafhoofd 18-07-2002 23:11

ook nooit gehad hoor, en verder werkt het zaakje tog naar behoren :D :D :D

Evergreen 22-07-2002 14:28

Citaat:

sofie3 schreef:
Klopt, ik heb ooit gelezen dat je dan ongeveer 2 weken niet gemasturbeerd/geen sex gehad moet hebben. Ik heb zelfs nog nooit een natte droom gehad. Bij sommigen gebeurt dat nu eenmaal sneller. Ik heb zelfs weleens opzettelijk lang niet gemasturbeerd om te kijken of ik er een zou krijgen, maar nee hoor :D

MRdocu 28-07-2002 15:48

Citaat:

sweetsterretje schreef:
Volgens mij hoort dit hier.. :confused:
Mijn vriend en ik praten dus over alles en hij begon er laatst zomaar over dat hij nog nooit een natte droom had gehad... nou okay.. Hij vindt dat best wel raar en vraagt zich dus ook af hoe dat komt omdat elke jongen ( byna dan) dat toch wel heeft... Tlijkt mij niet echt zorgwekkend ofzow... een heleboel jongens hebben dat wel eens gehad maar okay... Hij vroeg het zich dus af en ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk :) ?

laat um blij zijn :D wa is d'r nou fijn aan, mar veel jongens krijge da nie, ik heb ut ok (nog) nooit gehad :D

funest 28-07-2002 23:20

pff niks mis mee als je da nie ooit hebt....ik zou wille dak da kon zeggen...

Droyd 01-08-2002 23:30

Citaat:

Evergreen schreef:

Ik heb zelfs weleens opzettelijk lang niet gemasturbeerd om te kijken of ik er een zou krijgen, maar nee hoor :D

:cool: idd :D

Grote opdracht, en er nix voor terugkrijgen... :mad:

jnieuwelaar 03-08-2002 18:22

Citaat:

MRdocu schreef:

laat um blij zijn :D wa is d'r nou fijn aan, mar veel jongens krijge da nie, ik heb ut ok (nog) nooit gehad :D

Nou het was dus echt wel een spannende ervaring hoor. Raar, maar echt een geweldig gevoel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.