![]() |
natte dromen
Volgens mij hoort dit hier.. :confused:
Mijn vriend en ik praten dus over alles en hij begon er laatst zomaar over dat hij nog nooit een natte droom had gehad... nou okay.. Hij vindt dat best wel raar en vraagt zich dus ook af hoe dat komt omdat elke jongen ( byna dan) dat toch wel heeft... Tlijkt mij niet echt zorgwekkend ofzow... een heleboel jongens hebben dat wel eens gehad maar okay... Hij vroeg het zich dus af en ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk :) ? |
Ik denk dat dit meer wat is voor sexualiteit.
Maar ik heb ze ook nooit gehad zover ik weet. Ben nu 21, kan me eigen niet herinneren ooit er een gehad te hebben. Is dus niet zo gek dat hij ze niet heeft, zijn wel meer mensen denk ik zo. :) |
klopt, hoeft niet!
je kan het bijvoorbeeld ook in bad krijge :D om maar ff iets te noeme |
Heb 't ook nog nooit gehad... zal wel goed zijn hoor. :)
|
mn vriend heeft het ook nooit gehad. Niks om je zorgen over te maken!!
|
jah dacht ik ook al, maar kwas wel nieuwsgierig
|
Volgens mij komen natte dromen enkel als de "voorraadkamer" vol zit, niet? Dus als je vriend regelmatig met zichzelf bezig is, komen er ook minder natte dromen...
|
Dan zal ie vaak genoeg zichzelf een handje helpen...
|
Citaat:
....alleen..... m'n ex was echt zelden met zichzelf bezig en volgens mij had ie ook nooit natte dromen. maar ach, hij was sowieso niet echt van deze wereld :D |
Een keer of 2 gehad, echt heel intens is dat. Wordt je echt heel erg verward wakker met een enorm lekker gevoel in je maag, alleen die plakkerige zooi in je schaamhaar is klote, vooral als dat opdroogd, wanneer je er niet alles uitgespoeld krijgt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, sluit je ogen maar voor de harde werkelijkheid. :D
|
ik weet niet of het 'gewoon' gebeurt, of dat het een functie is van een intense erotische droom.
Ik onthoud mijn dromen echt zelden, maar de paar 'natte' dromen waren zeer intens. :o tja. 'tis verveld dat je niet over alle lichaamsfuncties bewuste controle hebt, he? :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
nog nooit gehad, terwijl ik op dat gebied heus wel gezond ben. :) Ik heb wel geile dromen (nee, niet altijd en vaker overdag dan 'snachts :D ), maar klaarkomen doe ik er niet van.
|
ook nooit gehad, maar goed ook, liever niet dan een met zaad doordrenkt matras
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit gehad
|
Citaat:
|
Ook nog nooit gehad maar ik zou het wel is willen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IK denk dat het wel ligt aan je voorraadkamer, of die vol is of niet. Want tot een halff jaar geleden kreeg ik ook altijd natte dromen, toen (beetje laat) ben ik met mezelf gaan "spelen" :cool: en nu heb ik er geen één meer, dus het ligt dara volgens mij wel aan.
|
Citaat:
|
De jongens die nog nooit een natte droom hadden, zijn de echte viezerds. Die begonnen al met trekken, voordat ze ueberhaupt een teveel aan zaad konden hebben :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ook nooit gehad hoor, en verder werkt het zaakje tog naar behoren :D :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff niks mis mee als je da nie ooit hebt....ik zou wille dak da kon zeggen...
|
Citaat:
Grote opdracht, en er nix voor terugkrijgen... :mad: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |