![]() |
[gelekt] Cradle of Filth - Thornography
De nieuwe CD van de waarschijnlijk meest gehate band is gelekt.
Cradle of Filth - Thornography http://img218.imageshack.us/img218/8239/cofch3.jpg 192kbps/88.9MB/2006 1. Under Pregnant Skies she Comes Alive Like Miss Leviathan 2. Dirge Inferno 3. Tonight in Flames 4. Libertina Grimm 5. Byronic Man 6. I am the Thorn 7. Cemetery and Sundown 8. Lovesick for Mina 9. The Foetus of a New Day Kicking 10. Rise of the Pentagram 11. Under Huntress Moon 12. Temptation Aangezien ik de albums tot en met Cruelty and the Beast (ondanks de typmachine achtig klinkende drumsectie op dat album) best kan waarderen, en het toch een van de bands is geweest waardoor ik bij metal ben blijven steken, heb ik deze maar een kans gegeven. Uiteindelijk denk ik dat de ouwe CoF nooit meer terug komt, ik vind het niet veel. De lijn van het vorige album wordt doorgetrokken imo, en het vorige album vond ik ook al niks. In ieder geval, meningen? |
Citaat:
|
Ja op de een of andere manier hoop ik toch steeds op een album zoals Dusk and her embrace... Maar vroegah was alles beter natuurlijk
|
ik vond die Damnation And A Day een paar jaar terug wel weer erg gaaf eigenlijk maar Nymphetamine deed het niet voor mij. Maar eens checken wat dit oplevert dan.
|
Hier waag ik me niet eens aan.
|
Under Pregnant Skies she Comes Alive Like Miss Leviathan.
what the fuck does that mean. |
die titels inderdaad
zijn ze ook fashioncore geworden ;) |
|
Mannequin en From the cradle to enslave zijn de enige nummers (van wat ik gehoord heb) die ik kan waarderen.
Ik waag me hier dus maar niet aan. |
Ik vind andere cd's beter aan te horen, maar dat zegt niks.
|
Nog meer satanistische crap.
|
Ik verlang soms wel eens terug naar de dagen dat ik alleen The Principle of Evil Made Flesh kende! Soms he.
|
Citaat:
Hoe super kut zijn Cradle of Filth en Dani Filth, wat een fucking mongool. |
Citaat:
|
Citaat:
|
slotje!
|
eerste albums staan wel een sloot topnummers op jo
geile titels wel ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Argh, ik HAAT gristenen. Zondag is ook een dag, gooi open die fucking winkels!
|
Wat een hoerentitels. :D
|
Citaat:
|
oh heerlijk, hoe al die druifjes hier ingaan op iemand die een anti-satanistische opmerking maakt :')
Christelijke mensen zijn er niks bij :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
de eerste 3 albums zijn klassiekers, en hoe niet scene verantwoord dat goth/vampirisme/tralala ook allemaal is, ze leveren kwalitatief goed werk af, of je er nu van houdt of niet.
|
ok, deze laatste doet me dus ook niks :p
dan is de nieuwe Unleashed toch beter roswerk (Y) |
Nooit gewaardeerd.
Ga het echt ook niet proberen |
http://www.metalstorm.ee/events/news...p?news_id=3149
oud nieuws :o en ik denk dat ik een van de weinigen ben die Nymphetamine nog wel redelijk aan te horen vindt :| |
Citaat:
|
:( :( :(
|
Citaat:
haha, alsof cof uberhaupt rost... |
Citaat:
'zwangere luchten' :D :D |
internet. voor even.
Deze cd kreeg ik enkele dagen geleden binnen. Ik vind hem eigenlijk vrij goed. Het is niet meer de 'principle' en 'vempíre' shit. Maar ze zijn nu een andere kant op gegaan. Hij grooved hier en daar, alleen had dat here we go again niet gehoeven. Dat nummer vind ik trouwens wel supervet (die riff doet me overigens denken aan alma matter van moonspell). rockrefreintjes die hier en daar opduiken + de af en toe toch nog bruut inkickende riffs, ach ik vind het gewoon een goede pl.. cd. |
Citaat:
|
86dagreed, jij blijft me verbazen
|
inmiddels zo'n 20x beluisterd... het is een goede metal cd vind ik.
dat huntress of the moon vind ik een van beste nummers van het jaar. maar goed, het klinkt vet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt.
|
Bij het eerste nummer afgehaakt.
|
Citaat:
|