![]() |
Hoeveel (originele) DVD's heb jij?
Vandaag heb ik maar eens een plank vrijgemaakt voor m'n dvd's, omdat ze niet meer op/naast/bij m'n dvd-speler pasten, vandaar dit topic.
Ik zit op het denderende aantal van 37, whoo. Dat is heel gaaf, want ik ben er pas een jaar of anderhalf geleden achter gekomen dat ik films gaaf genoeg vind om daadwerkelijk DVD's te gaan halen. Ondertussen ben ik hooked en wil ik alle gave films op DVD en vermijd ik zaken waar ze die verkopen want dan wil ik er teveel hebben en met een beetje pech haal ik er dan alsnog één of twee of drie of vier en dat moet niet, want ik ben een pauper zonder werk. Zo, nu jullie. PS. Video's mag je ook opnoemen maar dan vindt iedereen je verouderd. ;) |
+- 120
|
Een stuk of 12. Ik koop niet veel want ik kijk films zelden > 2 keer. Decadent he!
|
+- 200
|
+/- 100
Niet allemaal origineel tho :o Video's... teveel om te tellen, door de 300 iig :eek: |
Xbox media center > orginele dvd's.
|
22 DVD's en 29 videobanden, in totaal dus 51.
|
33 originele dvd's en ruim 50 originele videobanden. Ik denk dat die videobanden er best ook een stuk of 60 tot 70 kunnen zijn, want een groot aantal banden kan ik niet zien zonder vanalles weg te moeten halen (ook ruimte gebrek dus).
|
Ongeveer 57 DVD's, en rond de 37 videobanden. En daarnaast nog de nodige PS2 games e.d.
|
Ongeveer 50 DVD's + 7 seizoenboxen van The Simpsons :cool: en een paar videobanden.
|
Citaat:
|
Te veel moet ik even tellen :)
|
denk zo'n 70 originele en een stuk of 10 niet echt.
|
Citaat:
|
Tussen de 30 en 40 originele DVD's (dvd-sets en boxen tellen dan als 1 ;)). En 5 zelfgemaakte/gebrande DVD's.
|
457 orginele dvds, dan tel ik tv/dvd boxen en giftsets als 1.
Dan nog zo 150 vhsjes. en dan nog voor een onbekend aantal gygabytes aan divxjes en tv series |
Volgens profiler 377, maar daar staan een paar dvd's die ik als boxset heb los in, en er staan er een aantal niet in. Dus, ik denk dat het als ik box-sets als 1 tel en de DVD's die profiler niet herkent ook wel op zoiets uitkom.
Oh, en een stuk of 10 VHSjes. Oh, en met de DVDs in bestelling is het 382. |
Citaat:
|
Ik denk iets van 40...
|
Iets van 150
|
Iets van 30 ofzo :)
|
162
(excl. Sex and the City seizoen 1 t/m 6, Dawson's Creek seizoen 1 t/m 6 en Will and Grace siezoen 1 en 2) |
30 (y)
|
29 dvd's en serie 1 t/m 6 van Sex & the city
|
Ik verbaas me echt over de getallen hier. Sommigen moeten echt een vermogen hebben uitgegeven aan die dvd's.
|
Citaat:
|
231 dvd's :bloos: (en nog stijgend)
nog 30 video's :D *retr0* maar maar 154 originele cd's toen ontdekte pap GrabIt |
Twee of drie dvd's en een stuk of tien videobanden...ik kijk films toch vaak maar één of twee keer.
|
Stuk of 15-20 dvd's en Seinfeld seizoenen 1-6. Bescheiden :) .
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd het is best prijzig :s |
54. :o Waarvan 4 gekopieerd.
+ 5 muziekDVD's en nog een stuk of 5 videobanden. |
30-40 DVD's grotendeels cabaret en muziekdvd's :)
|
54 dvd's + 4 tv-series + 38 video's
|
Oeh ik ga ze nu tellen en dan post ik straks het resultaat.
Spannend! edit: Ik heb 89 DVD's (Dat is incl. Boxen, dus het aantal schijfjes ligt hoger.) 130 video's (incl. zelf geteepte) +/- 30 zelfgebrande DVD's. En 95% hiervan is britcom. Hoe bedoelt u obsessie? :o |
Ik moet ook ff gaan tellen :p
94 originele dvd's (waarbij dvdboxen dus zijn geteld als 1) het wordt weer tijd om nieuwe te kopen, maar kheb nu niet meer zoveel geld als twee jaar geleden :( ongeveer 10 gebrande dvd'tjes ongeveer 80 vhs, maar dat is alleen maar wat ik hier heb staan, er staat ook nog een hoop bij mijn pa en ma, dus die zijn niet meegeteld ;) Citaat:
|
Plm. 40 originele dvd(-boxen) en een stuk of 300 gebrande.
|
Pff stuk of 40/50 origineel, rond de 20 gebrand
|
Stuk van100 ofzo
|
Stuk of 20 origineel en 50 gebrand.
:o |
ongeveer 40, inclusief iets van 8 muziek-dvd's
|
Originele dvd's iets meer als 50 en dan ook nog ongeveer 10 gebrande maar die tel ik eigenlijk niet mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
28 (y)
|
Veel te veel in ieder geval. Kan ze echt nergens kwijt.
En toch zoek ik altijd de uitverkoopbakken van de Free Record Shop door voor nog meer goedkope dvd's |
Citaat:
Soort verslaving zeg maar, elke keer als ik de stad inga neem ik wel een dvdje mee. Als ik ergens een nieuw leuke dvd op internet tegenkom bestel ik het :bloos: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |