![]() |
Vakken bij C&M.
Hoihoi,
Ik zit in 4Gymnasium nu en heb het profiel N&G gekozen. In mijn vrije deel heb ik de vakken Latijn, Geschiedenis (profiel), Tekenen en Frans2. Dat zijn in principe alle C&M-vakken. Het punt is alleen, dat ik geen Wiskunde A1 heb. Weet iemand of dat ook vervangen mag worden door Wiskunde B1? Alvast bedankt. :) |
in principe wel (volgens de wet).. maar niet elke school vind het goed. dus ik zou het even bij jou op school navragen.
|
Dat kan. :) Een vriendin van mij doet C&M met wb1. Maar kan een probleem zijn met het rooster, want het moet wel ingepland kunnen worden. (Maar nou meende ik ook al dat jij Gs zelf moet volgen ofzo. :p)
|
Zozo. Druk profiel.
Waarom wil je het weten dan? Wil je persé 2 profielen doen ofzo? |
Citaat:
En dan ga ik inderdaad maar eens met mijn conrector overleggen. :) |
Ask your decaan. Die weet er alles vanaf.
Veel succes iig met al die vakken. (y) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgensmij heeft zoemzoem idd gelijk. :o
|
dan moet je toch ook duits2 erbij hebben :confused:
|
Bij C&M is het keuze tussen frans2 en duits2. Dacht ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben niet een CM-expert. |
Citaat:
|
Nerd-alert
|
Citaat:
|
bij ons moet je 2 moderne talen hebben en 1 klassieke dat is wat ik weet over het cm-profiel gymnasium
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wisselt per school blijkbaar:) |
Citaat:
|
En bij mij moet je dan weer Frans12 en Duits12 hebben en komen Latijn en Grieks in je vrije deel.... dat is nu eenmaal bij C&M: iedere school doet het anders!
@Anonimi: economie1 is op de havo wel verplicht bij C&M, maar volgens mij op de meeste scholen niet op het vwo hoor? |
Citaat:
Ook mocht je inderdaad bij C&M wiskunde B hebben. En had je maar 1 moderne taal nodig maar dan moest je wel een vak als filosofie volgen.... |
Bij mij op school waren de profiel vakken van C&M frans12, duits12, geschiedenis, wiskunde a1 en ckv23. In principe 6 vakken dus, aangezien ckv2 en ckv3 apart gegeven werden. Als je er een klassieke taal bij deed viel dit binnen je vrije deel en niet binnen je profiel deel. Volgensmij telde wiskunde a12 of wiskunde b1(2) wel als profiel vak als je dit deed in plaats van wiskunde a1.
|
Bij ons op school kon het rooster technisch niet. Baalde ik behoorlijk van. Maar volgens mij mag het wel gewoon.
En je krijgt idd maar één diploma. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Informeer gewoon even bij je decaan.
|
Twee diploma's kan ik me echt niet voor stellen. Officieel doe je volgens mij niet eens twee profielen maar een profiel en de rest in je vrije ruimte. Twee cijferlijsten zou dan nog kunnen, maar het kan ook dat die andere vakken gewoon onder vrije ruimte staan. Je moet toch een profiel voor het echt doen voor je profielwerkstuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je krijgt maar 1 diploma en 2 cijferlijsten als je twee profielen doet
Regeling modellen diploma's v.w.o.- h.a.v.o. profiel kenmerk: VO/BOB-2001/10037 datum: 21 maart 2001 gepubliceerd: Gele katern 2001, nr. 8, p. 5 t/m 29 |
Ik snap niet wat er zo bijzonder is aan een dubbel profiel. Ik ken de grootste idioten die dat gedaan hebben en eigenlijk is er ook niks aan. De gemiddelde werkgever léést dat gedeelte van je CV niet eens.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |