![]() |
http://www.scapasports.com/01men/04p...iginalteam.jpg
Ik hoor de laatste tijd heel veel over dit merk, wat vinden julie ervan? site: www.scapasports.com |
Aan de hand van 1 shirt kan ik geen oordeel vellen. Verder heb ik er namelijk nog nooit van gehoord.
|
zwart is een pre.. :p
|
Ik ken scapa wel ja. Ik vind het niet echt heel bijzonder hoor. Gewone, nette kleding. Beetje sportief. Lijkt veel op RL, ik weet alleen niet welke lijn.
|
Scapa is mooi,
Scapa-sports is een belachelijk merk aan het worden... Het is eigenlijk niet veel meer dan wandelende reclame voor scapa: de mensen betalen om met een levensgroot scapa logo op hun borst te lopen... |
ik heb ff de site bekeken...
En ik vind scapa zo te zien echt geweldig. Doorgaans houd ik niet van sportkleding, maar dit doet heel erg brits aan:) Sportief, netjes, stoer, maar ook erg ouderwets:) |
Ik vind de 'normale' kleding van Scapa mooier dan de sportlijn, maar ik houd over het algemeen ook niet van sportkleding.
Het is vrij klassieke kleding, mooie kwaliteit, chique stoffen en behoorlijk duur. |
Ik zou niet zo snel in dat soort sportkleding gaan lopen...
|
keb er 6 dingen van..
We gingen altijd in Gorcum shoppen bij Scapa, en toen was t nog helemaal niet zo bekend. Mooi merk |
't ziet er wel geinig uit
|
Citaat:
Ik zoek al langer naar die nummer 3 polo. |
Citaat:
|
anders onblokkeer je me even de want ik verveel me :)
|
mooi merk!
heb er zelf ook wat polootjes en een jas van voor hockey etc. |
Heyz...
Ach, het ziet er wel grappig uit maar heb er zelf niets van... Ik weet eigenlijk ook niet waar het zo allemaal te krijgen is!! xxx diamonde |
Leuk merk! Het is anders dan de standaard dingen van Polo en Hilfiger enzo, dit is wat stoerder (y)
|
Mooi merk maar ik vind het wel duur en je loopt eigenlijk ongelooflijk reclame te maken voor dat merk omdat het er zo groot op staat. Dat is natuurlijk ook wel zo bij merken als RL en TH. Maar dat is minder duur dan Scapa.
|
scapa-sports is idd niet echt mijn ding. scapa is mooi. kheb er een winter jas van en nog wat dingetjes. niet echt speciaal maar wel grappig.(kheb er wel een hele mooie poster collage van op mijn kamer btw)
|
Op een gemiddelde zonnige dag lopen toch zeker 4 mensen bij mij op school met dat shirt :)
Vind m wel mooi trouwens, alleen dat scapa staat er wel groot op, idd net wandelend reclamebord. Ze hebben trouwens wel onwijs kleine collectie zeg.. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat shirt is echt en basic, dat zie je idd heel vaak |
Citaat:
Jezus wat ben jij een kneus, echt iets als de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Er is dus een scapa winkel op de PC-hooftstraat, waar ik die polo heb gekocht die jij hebt gepost. Ik zie het echt te vaak maar het blijft een leuk merk. |
Eerlijk gezegd heb ik 't nog nooit echt gezien, maar van wat ik op die website zie is 't best mooi. Beetje sportief maar niet te... als ik 't tegenkom zou ik 't denk ik wel kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry,'k ben een beetje pissed |
Polo's met sportlogo's. Ziet er... niet uit >:]
Doe maar nen gewone polo dan (stiekem vind ik dat best mooi :)) edit; en ja, ik keek alleen bij men 's -> polo. *is niet lui of zo* |
http://www.scapasports.com/06casting/images/casting.jpg
Wow :eek: Wat een knappe mensen allemaal..! Verder vind ik het best leuke kleuren, alleen jammer dat er geen prijzen bij staan..Ik bedoel..90 euro voor een polo vind ik een beetje belachelijk.. |
Citaat:
|
Op die site staat wel leuke kleding, heb alleen nog nooit wat ervan in het echt gezien.
|
mja hoe knap die mensen zijn valt wel mee beseffend dat ze net ongeveer 3 uur lang door een visagiste zijn bijgeplamuurt (tegen zomer korting uiteraard) maar ok ze zien er niet lelijk uit ofzo wel wat verwijft (de jongens dan :p).
mmz dat shirt waar er een foto van is gepost vind ik echt niets, meer zowiets wat een foute voetballer zou dragen bij gebrek aan ander afzichtelijk shirt. maar ach ieder zn smaak :D |
tja, sommige dingen zijn leuk, sommige dingen watminder.
|
Citaat:
|
Citaat:
het is absoluut niet mijn stijl (en prijsklasse ;)) maar het staat hun echt ontzettend goed! en ze zijn idd echt superknap :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Heb nog nooit die kleding in een winkel zien hangen, laat staan iemand er mee zien lopen... Volgens mij lopen we hier dan echt mega achter :o. |
Citaat:
|
Ik vind het ook een cool merk maar ze hebben er hier waar ik woon niet zo superveel van. Binnenkort eens ff in Het Westen shoppen ;)
|
Citaat:
|
Wat krijgen we nou Leiden een gehucht ga jij eens heel snel je topotoer opnieuw leren jongentje.
Een beetje over mijn stad een gehucht noemen. Naah de kleding vind er niet zo veel aan die kruis lijkt wel de schotse vlag. |
Citaat:
|
|
barbarian overigens die trui, heeft er niks mee te maken.
maar vond het wel grappig :p |
Citaat:
|
Ik vind het er niet echt heel bijzonder uitzien..
|
(n) Lelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |