![]() |
vraag
Een vraagje , wat precies het verschil nou is tussen wiskunde A1 en B1? en bij C&M is wiskunde A1 verplicht zou je daar in de plaats voor wiskunde B1 kunnen doen?
|
Voor zover ik weet is wiskunde A1 vooral statistiek, B1 is meer met formules ed. Bij mij op school kun je in een C&M/E&M-profiel wiskunde A1(2) vervangen door wiskunde A12/ B1(2), maar of dat bij jou op school ook kan moet je even aan je mentor/decaan vragen. ;)
|
Op mijn middelbare school kon je geen wiskunde b1(2) kiezen en ook geen natuur en scheikunde, als je een M profiel had. Maar dat is per school verschillend.
|
Aan je profiel te zien zit je nu in 3HAVO dat betekent dat je vanaf volgend schooljaar te maken krijgt met een NIEUWE tweede fase. Dat betekent dat je op HAVO bij het profiel CM geen wiskunde meer krijgt maar dat je profiel bestaat uit: frans of duits, geschiedenis, 1 uit: aardrijkskunde, maatschappijwetenschappen of economie. 1 uit: kunstvak, filosofie, frans of duits.
Als je economie kiest wordt het wel aangeraden om wiskunde erbij te doen omdat je het anders erg moeilijk zal krijgen. De inhoud van WiskundeA en B in de huidige tweede fase is hier al weergeven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet genoeg nu topic mag wel gesloten worden;)
Ik heb het al na gevraagd en bij ons kun je helaas alleen doen wat verplicht is in je profiel, wiskunde A1 dus en dat je niet kun switchen :( |
Jammer, maar ik zal het topic voor je sluiten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |