![]() |
bio
hoi
ik kom echt niet uit deze vraag kan iemand me helpen? vul deze woorden in de tekst in, srry maar kvind dit best moeilijk. kies uit : te hoge, te hoge, te lage, achterlopen, voor Beperkingen dateringsmethode De dateringsmethode klopt alleen onder bepaalde voorwaarden. 1. Je moet er zeker van zijn dat bij het ontstaan van het gesteente het dochterelement er nog niet in zat. In dat geval is de klok niet begonnen te tikken vanaf 0, maar is hij vooruit gezet en loopt hij dus voor: je meet dan een ....... ouderdom. 2. Het moederelement mag niet in de loop van de tijd weglekken uit het gesteente, terwijl het dochterelement erin blijft. In dat geval loopt de klok ........ en met je dus een ....... ouderdom. 3. Het dochterelement mag ook niet weglekken, terwijl het moederelement erin blijft,. Dan zou de klok..... en meet je een ..... ouderdom. ik hoop dat iemand me kan helpen en ook kan uitleggen waarom je voor deze antwoorden hebt gekozen dankjewel |
probeer zelf eens de vragen te maken en dan kunnen wij vertellen of je goed hebt geredeneerd of niet.
|
Alleen al aan de zinsbouw kun je zien wat de goede antwoorden zijn :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |