![]() |
petje
klep naar voren of naar achteren
ik doe het liefst helemaal geen petje op, dan komt mijn weelderige haardos het beste tot z'n recht |
(n)
|
Als je een lelijke rotkop hebt dan kan je maar beter een pet opzetten. Maar over het algemeen vind ik een pet echt waardeloos. Het verstikt het haar, waardoor je dus eerder kaal gaat worden. Erg zonde, dus doe geen pet op! En als je een pet op zet moet de klep naar voren zitten. Want een klep naar achteren staat een beetje raar...
|
niet opzetten :)
en ook niet als je een lelijke rotkop hebt.. daar wordt het heus niet beter van hoor :) doe een leuke muts of niets maar ach smaken verschillen :) *ik ben tegen* |
Citaat:
Ik draag de klep altijd naar voren, die ene keer dat ik eens een pet opheb! |
Citaat:
|
Klep naar voren... en natuurlijk in een ronding gebogen...
Draag hem meestal toch niet... maar die ene keer per jaar dat ik hem draag... |
klep naar de zijkant (y) liefst een blauwe! *zucht*
|
Geen pet...
|
draag geen petjes.
|
op mn werk draag ik n petje omdat ik altijd om half zes begin en om kwart over vier moet opstaan heb ik nooit geen zin om dan mn haar te gaan boetseren. maar gwoon klep naar voren.
|
Ik draag een heel neutraal petje als ik op de fiets zit. Ik heb iets langer haar en dan zit het met de rijwind nooit zo charmant. Normaal gesproken nooit een pet op.
Klep naar voren trouwens |
sebastiaaaaaaaaaan (y) (y)
|
Chelseeeeeeeeeeeea (y) (y)
|
Van die opa petjes, en dan met de klep naar voren! *zwijmelt*
|
opapetjes zijn inderdaad vet,
en een gewone pet met rechte klep heerscht... als het je staat -> mij staat het allemaal niet.... |
Citaat:
|
als ik me een paar maanden niet gescheerd heb dan doe ik een pet op. wildgroei is irri, maar luiheid is King
|
petjes zijn :eek:
Ik stem voor mutsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(8) everyoooone is free to shave his head (8) baz lurhman ruled en niet dat stomme trancelied dat ik zag |
Citaat:
|
Citaat:
ey met haar zie ik er poep uit. het is een must voor mij |
Citaat:
|
Citaat:
|
draag op de fiets altijd wel een pet,
zodat m'n haar mooi blijft zitten ;) heb een hele collectie een stuk of 20, denk ik van RL, ESprit, Bien Blue enz enz |
ik draag vaak zo'n vissershoedje, wordt dat ook fout gevonden enzo ?
|
hm sommige mensen staat t nou eenmaal niet mooj, dus dan geen pet! maar soms kan t heel mooj zijn en dan vinnikt best leujk...mutsen zijn leujker trouwens :) en van die vissershoedjes zijn ook wel grappig, maar moet je ECHT een hoofd voor hebben, want als ik er 1tje op heb (wat ook geld voor petten en mutsen trouwens) dan ziet t er echt NIET uit gewoon haha k lijk dan net Koningin Beatrix :eek: :p
|
Ik heb jaren petjes gedragen.. 't schijnt me te staan, maargoed, draag ze niet meer :)
|
Vind t niet gaaf.. (n)
|
Bleh petten zijn onnozel
|
liever geen pet ;)
hoewel ik het bij me vader wel goed vind staan ;) |
Kan erg leuk staan. Alleen wel de klep naar voren. Anders vind ik het echt stom.
|
liever geen pet maar als ik een pet draag, clap naar de zijkant....
|
Citaat:
|
petje kan wel mooi zijn eigenlijk, naar voren of een beetje zij..ligt aan t persoon..:)
|
OpzIJ :D
|
jah doe maar gewoon naar voren.... en ik vind petjes opzich wel leuk... mutsen oowk... alleen ik doe het nie op of ik zet het na 3 seconden weer af :)
|
verschrikkelijk..
|
ik draag alleen petjes als ik vrij ben ... of geen zin heb om mijn haar te doen, maar overdag draag ik ze weinig omdat het niet mag op het werk(Wel logisch)
maar ik draag ze zo http://www.webdeveloping.nl/upload/?7635690204 Rat |
petje rechtsonder hebbik ook :)
ik draag echt nooit petjes eigenlijk. heb er wel wat voor als ik ben wezen zwemmen met vrienden of een dag in m'n trainingspak rondsjouw en geen zin heb om m'n haar te doen. |
Ik vind petten echt vreselijk, behalve van die opa petten (y)
|
hmmmm, soms kan het heel leuk staan... een meisje van mijn school had ooit wel eens 2 staartjes en dan een pet achterstevoren klinkt heel dom, mij stond het ook niet toen ik het eens probeerde :) maar bij haar stond het echt heel koewl vond ik!! en zo staat het ook af en toe bij jongens heel leuk! maar ook heel vaak niet...
|
Citaat:
|
ik heb alleen een pet op als de zon fel schijnt of als het regent.
gewoon klep naar voren en een beetje ronding in de voorkant |
hangt er beetje vanaf bij de persoon..
Over het algemeen houd ik nie zo heel erg van petjes, maar soms dan staat het gewoon leuk... maar iig moet ie wel met de klep naar voren dan.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |