![]() |
Oeps... orgasme-ongelukje
Gister bij m'n vriend blijven slapen, en omwille van allerei omstandigheden was het bijna een maand geleden dat we nog hadden gevreeën. Nog van voor we in bed lagen had ie natuurlijk al een erectie, en tijdens het voorspel (wat uit niks anders dan een tongzoen bestond) is ie al klaargekomen, zo ergens tussen de lakens, mijn knieën en mijn elleboog... :o
Dit hebben we nog nooit gehad, en ik vond het eerder charmant dan beschamend ('zzzzoooowwww, jij was ook blij om mij te zien!"). Heeft ook niks te maken met voortijdige zaadlozing ofzo, het was gewoon een ongelukje. Ik heb het zelf ook al 'ns gehad, jaren geleden. Tijdens het wriemelen aan elkaar was ik al zo opgewonden geraakt, dat hij nauwelijks mijn clitoris aanraakte of ik al kwam. Ik weet nog goed dat ik toen al klaarkomend riep "stop! stop! stop! ow shiiit, te laat..." :o Hebben jullie ook al zo'n "orgasme-ongelukjes" meegemaakt? |
Neen.
|
Citaat:
|
Ging dat maar zo :rolleyes:
|
Citaat:
|
ikzelf wel, gewoon terwijl ik mijn kleding aanhad tijdens zoenen, dat ik opeens had "oeh dit voelt te aaangenaaaahaaaaaaam" :D
mijn partner niet, die vereist toch wel een wat stevigere aanpak |
Ja, het schijnt dat ik toen erg op hem aan het bewegen was tijdens het (liggend) zoenen. En toen gebeurde het ineens...
|
Dat gaat gelukkig niet zo gemakkelijk.
|
Nope. Hij niet en ik niet. Hoeft voor mij ook niet, vind het wel leuk als de pret iets langer duurt..
Ach, eenmalig is niet zo'n ramp natuurlijk, maar ik zou het toch wel een beetje een afknapper vinden. Tenzij er daarna alsnog doorgegaan wordt, dan is het geen probleem natuurlijk. |
Ik snap het niet: zoals voel je aankomen? Dan probeer je het spul toch tegen te houden?
Ik niet dus. |
*denkt aan de film 'American Pie' deel 1* :D
(meisje streelt over knie van jongen, jongen komt klaar..en dit tot 2 keer toe) |
ja komt wel eens voor. verkeerde richting enzo.
|
Uh, nee, daar moet daar ander wel meer zijn best voor doen.
|
Nee, ik ben geen n00b
|
Citaat:
|
Weleens vroeger dan eigenlijk gepland, maar zo vroeg is nog niet voorgekomen. :D
|
Eigenlijk niet, geloof ik.
|
Tijdens het klaarkomen horen we zijn ouders thuiskomen... Dan wordt het ook zo boem pats afgebroken (n)
|
Tijdens het ''droogneuken'' een keer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In antwoord op de TS, nee, ben nog maagd... |
nee, maar lijkt me eenmalig juist wel leuk
|
Heb het 1 keertje meegemaakt, en ik wist niet wat me overkwam, want ik ben normaal iemand die er écht lang over doet...
Was die keer vr-e-se-lijk opgewonden, ons "droog vrijen" was al een paar keer onderbroken (eerst ouders, dan telefoon, dan bezoek aan de deur). Toen we eindelijk rust hadden likte ie exact EEN keertje aan me. Had de tijd niet meer om "ho stop!" te roepen... Geloof niet dat ik nadien ooit nog klaar ben gekomen terwijl ik "shiiiit" riep :bloos: |
Citaat:
|
ik niet, mijn bedpartners wel eens.
ik vind t niet zo'n probleem, als t maar niet te vaak gebeurt. |
ghehe gister nog. Ik had seks met mijn scharrel en we waren nog niet zo lang bezig. Dus ik stel net voor om van standje te wisselen roept ze ineens ow shit telaat :D
ghehe ik vond het op zich wel vleiend niet elke vrouw komt zo makkelijk klaar :) |
Gek toch dat niemand er last van heeft, en het alleen maar één keer bij anderen gebeurt :D
|
Citaat:
|
ik nooit, vriendjes wel.
ex kreeg altijd voor elkaar zeer snel te komen, ook niet ecth gezellig |
Volgens mij niet... :)
|
Als je makkelijk klaar komt is geen probleem.. just keep on going denk ik zo.. dna moet het wel spannend blijven en je er niet bij stil gaan staan.. zo van: O Shit.. en wat nu...
Ik ben nog maagd maar kan me er erg goed wat bij voorstellen |
toevallig wel... :)
zondagavond kwam hij heel snel klaar... was echt wat je noemt een vluggertje ook een foutje, maar we konden er wel om lachen... |
Citaat:
|
Ja, hij in mijn oog (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wel, als we gewoon bezig zijn met het voorspel word ik soms zo geil dat ik gewoon bij de minste aanraking klaar kan komen. Maar dat komt niet zo heel vaak voor.
|
Citaat:
|
nee dat is me nog nooit gebeurd. noch bij een bedpartner, noch bij mij.
gelukkig. anders is alle spanning er al af. moet je weer een half uur wachten enzo. denk ik. |
getverdemme, seks..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zouden wij er dan nog plezier aan hebben als we naar bed mochten met onze vriendin en dat we dan meteen komen? :|. ON Topic: Nooit gehad en ik wil het niet hebben. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |