![]() |
voorhuid
wat moet je doen als je voorhuid bij een erectie bijna helemaal om je eikel blijft zitten ? in slappe toestand kan hij wel gewoon naar achteren
|
poffertjes bakken
|
Kán hij niet naar achter, doet het pijn als je hem naar achter trekt of voelt het gewoon een beetje naar? In het laatste geval: oefenen (masturberen dus :p), dan rekt het wel op lange termijn. In het eerste geval: naar de dokter ermee; ze kunnen een inkeping maken waardoor de voorhuid minder nauw is, of zonodig het toompje doorsnijden, of ze kunnen je besnijden (dit uiteraard allemaal onder verdoving). In het middelste geval mag je zelf bepalen of het voor jou te vervelend is om de boel zelf op te rekken.
|
Houdt uwen schaar in den aenslagh.
|
maar het hoort dus wel te kunnen ? en tot hoever moet het kunnen dan ?
|
Zover tot het niet meer gaat dus, maar dat is niet daar dat hij nog over je eikel heen zit. Iig tot de gehele eikel ontbloot is.
|
Besnijdenis kerel!
|
ga naar de huisarts :)
|
Ik weet niet of het een besnijdenis waard is. Zo groot is het probleem toch niet, als ie in slappe toestand wel naar achteren kan?
|
Citaat:
|
Is dat niet de Spaanse Kraag?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Had ik ook vroeger, het enige wat je kan doen is trainen en anders kleine snee als het je echt irriteert..
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon veel rukken dan lukt het ook wel uiteindelijk (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee maar het is wel waar hoe meer je oefend hoe beter het gaat.
|
|
Citaat:
|
Dat zou ik ook wel eens willen weten.
|
Die van mijn schatje heet Jopie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha je zou er een topic over kunnen openen: 'Hoe heet jouw penis'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haha :D Sarcasme is soms zo heerlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar hoort de voorhuid bij een erectie nou vanzelf je eikel bloot te leggen ? Of is het niet erg als je m een handje moet helpen ?
|
Citaat:
+ mooie up hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het kan zijn dat je een lange voorhui heb maar als je een stijve heb dan hoor je geen moeite te hoeven doen om hem naar achter te krijgen. |
maar als je er zweet van op je voorhoofd krijgt bij het naar achter trekken dan is er iets goed mis dan word het een besnijdenis wat ook niet mis is. als je besneden bent word de huid op de eikel minder gevoelig, met andere woorden duurt het langer voor je klaar komt.
en je vriendin vind het vast niet erg dat jij het zolang volhoud. |
Citaat:
|
Misschien is de voorhuid te nauw.
De broer van mijn vriend had dat ook, en die is tijdens de seks toen ingescheurd (vraag me niet waarom ik dit allemaal weet :S) moest naar de dokter, stukje ingeknipt ofzo... werkt weer prima :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |