![]() |
Stropdassen in amsterdam
Hoi,
Even een vraagje tussen door :P Ben op zoek naar een witte stropdas die ik ergens in t centrum kan kopen van Amsterdam. Winkel niet vaak in Amsterdam, dus heb geen idee welke winkels zoiets (zouden kunnen)verkopen... Misschien dat toevallig iemand dit weet... :o Gr. Ps. Witte stropdassen zijn heel erg moeilijk te vinden, vandaar de vraag... |
op de Gustaaf van Bunnikenlaan 74 schijnen ze een heel assortiment aan witte stropdassen in verschillende kleuren te hebben
|
omg haha.
|
naast de esprit in de kalverstraat zit een winkel vol met lelijke stropdassen, vast ook witte dus.
op het waterlooplein verkopen ze veel leukere !!!!!!!!!!!!!!!!!! vandaag zag ik er 1 met voetballen erop en 1 met fietsen en een landkaart !!!!!! |
ik heb er 1 met duikers erop.
en die duikers zijn in 3d! |
Als jullie je echt zo vervelen, zoek dan gewoon een leven in plaats van thuis te gaan zitten :) :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gaf je serieus en ontopic antwoord.
|
@ TS:ja hallo, jij blijft thuis om te vragen aan random mensen waar je witte stropdassen kan krijgen ipv zelf de straat op gaan en zelf te zoeken.
|
Citaat:
Dankje iig! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ TS:mannen kunnen dat soort dingen niet dus volgende keer moet je maar gewoon een vrouw meenemen
|
Citaat:
|
oh weet iemand waar ik in het centrum van Amsterdam een wit leven kan vinden?
|
TS: Ga eens èèn pagina terug en kijk bovenaan bij de sticky's.
Zie je daar mss iets staan dat lijkt op 'ik zoek...'. Ja? Nou, probeer het daar eens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |