![]() |
Kapsel
Ik ga donderdag naar de kapper, maar ik wie graag een nieuw kapsel.
Ik heb geen zin om elke ochtend er gel in te doen, en moet beetje kort zijn en graag een klein matje ofzo Heeft iemand een foto? x |
Kappers zijn voor mietjes. Als niemand naar de kapper zou gaan, zouden er vele honderdduizenden levens per jaar bespaard worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat het millimeteren.
En geen matje... :s |
Als je dat wil, zeg dat dan gewoon tegen de kapper. Daar heb je toch geen foto voor nodig?
jij: "hoi kapper, ik wil mijn haar graag een beetje kort, dat er geen gel in hoeft, en met een matje" kapper: "maar jongen toch, dat ziet er toch niet uit?" jij: "ik vind dat wel leuk dus ik wil het toch" kapper: "nouja, klant is koning" *knip knip knip* |
Niemand verplicht je om zjel in je haar te doen hoor.
|
een matje is echt fout...
|
> lifestyle > HAAR topic.
|
En ook daar moet je geen matjes willen. :(
|
Citaat:
|
Dat iemand expres een matje wil vind ik schokkend :o
Gouden tip van de dag! Bij de kapper hebben ze allemaal boeken... in die boeken staan kapsels. Kies er 1 uit en laat het aan de kapster zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon kaal laten scheren. ;)
Tja, laat je gewoon adviseren door de kapper en blader door wat boeken en als je iets ziet dat je bevalt dan moet-ie je zo knippen he. |
Citaat:
|
Citaat:
Idd. Idioot. |
Citaat:
|
Ik zag laatst een jongetje van 6 met een matje..
arm kind |
Citaat:
Bovendien kom ik in de vakantie nog wel eens in Oost-Europa. Er lijken daar nogal veel mensen te zijn die werkelijk 0% aandacht aan hun haar besteden. Een beetje gel zou wellicht wonderen verrichten. Meer nut zou een degelijke kapper hebben, maar goed. Ik heb gel, maar gebruik die enkel na het wassen van mijn haar, en als ik dan ook echt direct ergens heen moet waar ik een enigszins verzorgd kaspel nodig heb. |
toen ik iets anders wilde ging ik gewoon voor advies..
dan helpen ze je.. kijken ze naar je gezicht en wat schijnbaar goed daar bij zou staan.. en tis gelukt hoor :) maar dat soort dingen horen ze te kunnen vertellen :) |
Citaat:
|
zo een haagse mat vind ik wel wat hebben :p maar gel mogen ze afschaffen iewl!!! Linea Directa!
|
wat lullen jullie! matjes zijn cooool
|
Citaat:
afrokapporz de gekste (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: