![]() |
Company of Heroes
Een nieuwe WOII-RTS; Company of Heroes.
Laatst is de demo uitgekomen, en het is echt een geweldige game. De bedoeling van een Skirmish missie is dat je een basis bouwt (Barracks, Motor Pool, enz.), om eenheden te produceren. Om te produceren zijn natuurlijk resources nodig. Deze zijn te vinden op de map, op verschillende punten die je in bezit moet houden om deze resources te ontginnen. De Singleplayer campagne heeft geloof ik niet deze structuur; deze campagne speelt gewoon zoals bv. Soldiers: Heroes of WWII. (je hebt een beperkt aantal eenheden, en daar moet je het mee doen). De tactische mogelijkheden zijn in ieder geval eindeloos; je hebt veel soorten tanks tot je beschikking, mortierteams, machinegunteams, jeeps, enz. Het speelt in ieder geval erg lekker, zeer goede graphics(waaronder de Havoc-engine, waardoor mannetjes de lucht in vliegen tijdens explosies (die er trouwens gigantisch goed uitzien). www.companyofheroesgame.com |
Klinkt vernieuwend.
|
Zometeen ga ik het installeren :)
|
Citaat:
Je moet het gewoon spelen om alle - weliswaar kleine, maar mooie - vernieuwingen te ontdekken. De grootste vernieuwing ligt bij de graphics; je kan inzoomen tot je de gezichtsuitdrukking op de gezichten kan lezen. |
ik zag t op gamekings, t zag er leuk uit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geinig spel. Van het weekend even zitten spelen en die trainingen gedaan. Best pittig nog trouwens. Is andere koek dan C&C waarmee je gewoon lomp geweld moet gebruiken qua verdediging en aanvallen.
|
Company of Heroes (y)
Voor de mensen die Warhammer: Dawn of War nog kennen; Company of Heroes is dus van dezelfde makers en bevat dezelfde soort tactieken. Anyway ik heb 'm besteld; ik hoop dat ik hem binnenkort binnenkrijg want hij is al een tijdje op i'net te vinden. :-/ |
ik heb em sinds gisternacht euh... binnen en ik ga het nu even testen.
|
gister gespeeld, ik vind em wel leuk, (y) goed vermaak, en met die tanks rijden is wel machtig
|
Alleen die mortieren richten verdomd weinig schade aan.
|
Citaat:
Mij lijkt het wel vet, zit er ook een leuke multi-player in? Zoniet dan download ik 'm wel een keer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb m ook al een paar dagen binnen en kut, wat een vet spel. Ik vond de gameplay van Warhammer 40k Dawn of War al heel vernieuwend en geslaagd, dat hebben ze hier idd ook gebruikt.
Heb een nieuwe videokaart besteld zodat ik (als het goed is) alles op de hoogste instellingen kan spelen. Het spel is best pittig nog, al moet ik zeggen dat ik sowieso geen ster in RTSen ben. Ik ben een groot van oogsnoep, dus dit spel is helemaal mijn ding :) |
Citaat:
|
Heb de demo, het lijkt best leuk maar heb alleen de tutorial gedaan tot nu toe. :p
|
Citaat:
|
heb net de " kill 7 panthers" gehad, missie 11 geloof ik. die was wel makkelijk. zowieso had ik eerst de snipers onderschat, maar die zijn echt perfecte spotters. het spel is ineens een stuk makkelijker :)
verder vind ik het echt ongelofelijk vet (Y) |
Ik kan écht niet winnen met Skirmish.
Zelfs niet op Easy :o Man, dit is nog moeilijker dan Soldiers. |
Heb nu die twee missie's van de demo gedaan. Vind het wel vet, maar ook wat chaotisch.
|
Citaat:
|
Ik vond Warhammer 40k Down of War zoo makkelijk.
Kijken of deze moeilijker is. |
net de campaign uitgespeeld op normal. vette shit
|
Citaat:
|
versie die ik gedowned had doet het niet die INTERNAL-PSYFER
mofo's dat het zijn |
voor het eerst lan gedaan tegen een maat, flink gepwned :P
die tigers vande nazi's zijn echt te sterk man |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zag het spel ook voorbij komen op gamekings (wat een kutprogramma trouwens, maar dat terzijde) en ik ga zeker die demo 'es proberen.
|
Erg gaaf, zit er aan te denken om t te kopen om online te kunnen spelen. Realistisch en ook niet te makkelijk (y) .
|
Best wel vet, lekker hectisch en moeilijk. :)
|
Ik ben met de Skirmish gekapt.
Het lukt me toch niet. :( |
Pssh, gewoon de team maps proberen, ik kreeg t eerst ook niet gedaan in mn eentje, maar met 2v2 gaat het stukken beter (y) .
|
Wat een kickass spel!
Je merkt wel dat er nog een basis van Dawn of War in zit maar dat maak het juist mooi (Y) Graphics zijn super, AI is super, ik heb (buiten WoW) een nieuwe verslaving :cool: |
Citaat:
Dat gaat allemaal voor, en dan pas een game. Dan wacht ik wel 1 dag langer :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |