![]() |
Dit vind ik écht belachelijk.
Ik open m,n nieuwe studie-boek; resulaten boeken. 1ste pagina: 'Wij dragen dit boek met liefde en bewondering op aan onze kinderen, Art, Lauren en Maddie. Ze zullen nooit weten hoe ze ons geïnspireerd hebbe.' Hallo! een Studie-boek!
Sorry maar ik ben niet gediend van dit soort berichten! Wat heb ik daar nou mee te maken! Dit soort personlijke dingen zetten ze maar in een brief naar de kut kinderen! Zo. |
Dan scheur je het er toch gewoon uit..? Gun die mensen/kinderen toch ook een pleziertje.
|
ja!!!1 stel je voor zeg!!!!!11 hoe durven mensen zich zomaar door hun kinderen te laten inspireren :eek: :eek: :eek: en jou daar dan nog mee lastig vallen ook!!!!! :eek: :eek: :eek: nu zul je daar altijd getraumatiseerd van zijn :( :( :(
|
Citaat:
|
Volgens mij zijn die kinderen dood, brief sturen is dan een beetje lastig. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind je een beetje overdreven reageren, wat maken die 3 woorden nou uit die je daarna toch nooit meer leest/ziet/merkt??
|
Citaat:
|
wat voor 'n studieboek is het anyway
|
Citaat:
|
ja, het is een beetje raar en
ja, je maakt je teveel druk om niks (goh, niet gedacht dat IK dat nog s zou zeggen) |
Ben ik het mee eens (y)
|
Jezus gast, stel je niet zo aan. Ga op onzin posten ofzo.
:nono: |
Ik heb even mijn studieboeken doorgekeken en in 50 % van de Nederlandse boeken en 90 % van de Engelstalige boeken staat een dankwoord of opdracht. Doodnormaal dus.
Maargoed, als jij er zoooo mee zit, dan leer je toch lekker níet uit dat boek :) :) |
Ik vind het trouwens erger als er staat:
'' We hopen dat je veel plezier aan dit boek beleefd'' |
crisis
|
Tis toch veel te warm om je dáár druk over te maken :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godskolere, lekker belangrijk weer.
|
Citaat:
In elk studieboek staat wel een dankwoord, is het niet aan de kinderen dan wel aan die ene collega die zo goed geholpen heeft, get over it |
Volgens mij heeft er iemand een knuffel nodig....
|
Grootste aansteller op deze planeet.
|
Dan werden ze toch gemotiveerd door de inspiratie die ze dan weer ontleenden aan die kinderen? Zie je wel, past binnen het thema :o.
Tip: knip die bladzijde uit je boek. Probleem opgelost. |
Citaat:
|
Ik vind het altijd wel leuk om die dingen door te lezen. Dat ze zich dan verontschuldigen voor al die tijd dat ze niet thuis waren enzo. Bijna al m'n studieboeken hebben wel zo'n bedank- of excuuswoordje.
|
Citaat:
|
Citaat:
In mijn boeken Netwerkbeheer ( ik doe opleiding ICT) staat ook zoiets dergelijks. "Zon, maan en sterren, die schijnen van heel verre maar Madeliefje altijd blij, die schijnt van heel dichtbij" Het jaar daarop (in een ander boek) stond er dit in: "Voor Madelief, Niels en Loes. Ze zijn geweldig." Tja, ik zou het (als ik een dergelijk boek geschreven had) er ook niet zo snel inzetten, maarja als die schrijver dat graag doet laat hem. :D |
Dit vind ik een http://www.forumspile.com/OMFG-ONOZ.gif-topic.
Ik klaag altijd over de afzichtelijke illustraties in mijn natuurkunde boek maar daar heb ik serieus last van want ze staan op iedere bladzijde schreeuwend naar me te wapperen. Ze zijn getekend door ene Dino Klootwijk. Geen grapje. Dit is gewoon een berichtje om die kinderen te laten weten dat ze veel voor die ouder betekend hebben ofzo. Doe je ogen dicht als je d'r langs bladerd anders en stel je niet zo aan. :) |
Ik zou stoppen met mijn studie.
|
Dit is echt onacceptabel volgens de richtlijnen der studieboeken.
|
Citaat:
@ AlopiA: Inderdaad dat vind ik ook! Dit soort boeken moeten niet gesteund worden, maar juist geboycot! |
Citaat:
http://www.koelman.com/brandbrieven/...n_van_rec.html |
Mijn god, waar maak je je druk om. Ga een leven downloaden ofzo.
|
Citaat:
maar ik vind zoiets erin wel achterlijk eigenlijk :) |
Citaat:
|
Ik dacht dat het zou gaan om de gruwelijke spelfout:
"nooit weten hoe ze ons geïnspireerd hebbe." Maar in plaats daarvan begin je over iets heel anders :confused: Overigens, zovéél studieboeken hebben een dedicatie. In het Film Art: An Introduction staat ook: 'To our parents, etc etc.' Alsof het zo apart is. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
jezus ga toch deaud..
als het je niet bevalt klad je er met type-ex eroverheen.. |
Die koelieboelie legt het er zo dik bovenop dat ik hem nu al niet meer geloof. Ontslag van de docent, jaaaja, leuk geprobeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goh ja, wat een ramp...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een bullshit.