![]() |
je vriend kent veel meisjes en hij doet anders
we hebben iets van 3week verkering en in het begin was ie zo lief maar nu gaat ie steeds met andere meisjes om enzo en hij doet anders. Hij gaat steeds bij zn vrienden staan en eerst kuste hij me als ik wegging en nu zegt 'ja doei zie je morgen'. Hij heeft met veel meisjes gehad en daar heeft ie nog steeds contact mee. Meestal belde hij me 's avonds op en nu helemaal niet meer en gaat ie naar andere meisjes toe. Hij wil mij niet in het openbaar omhelzen, maar zn exen durft ie wel te omhelzen dat zuigt echt!!
Dat wilde ik even kwijt |
En wat is nou je vraag?
|
Maak het uit of praat erover als hij dat kan.
|
vraag: wat moet ik doen?
|
Dumpen, als ie na een paar weekjes al zo gaat doen..
|
hij wil jou in het openbaar niet omhelzen? :confused:
dat lijkt me iig geen gezonde relatie. dumpen. |
Duidelijk, hij is je zat.
|
Idd, dumpen die knul. :)
|
praat er anders een over met hem
|
Geloof me, jij wordt niet gelukkig van die goser. Duidelijke zaak.
|
erover praten, je weet toch nooit zeker waarom hij anders doet, misschien zit hij compleet niet lekker in zijn vel en weet hij gewoon ff allemaal niet meer wat te doen enzo, je weet maar nooit. maar als je hem gelijk dumpt zul je nooit weten waarom hij zo deed.probeer er rustig, op een kalme manier met hem er over te praten, laat hem wel duidelijk weten dat jij het echt niet waardeert als hij zo doet. blijft het zo doorgaan, ga eens na hoeveel hij echt voor je betekent. als hij geen rekening met jou kan houden, en je word niet gelukkig van de relatie kan je hem alsnog dumpen, maar dan weet je iig wel dat JIJ echt je best er voor heb gedaan
|
Weg ermee. :o
|
Dit na drie weken? Nee, dan heeft het weinig zin om er aan te gaan trekken en sleuren. Voor zover het ooit iets geweest is tussen jullie, is het toch wel over en uit.
|
Hem belazeren met een ander, en/of hem dumpen alvorens hij jou dumpt. :)
|
hij gaat 's avonds naar andere meisjes..... om gezellig te yahzee'en?
zijn er al alarmbellen bij je aan het rinkelen of is de batterij op? |
Volgens mij weet de ts heel diep in haar hart het antwoord zelf ook wel.
|
De optelsom was voor mij simpel geweest:
Wil mij, zijn vriendin, niet omhelsen in het openbaar + wil anderen, zijn exen, wel omhelsen in het openbaar = dumpen. (n) Het is het nog niet eens waard om over na te denken... |
Sommige mensen willen gewoon gebruikt worden.
|
geweld, publiekelijke vernedering, dumpen zzz
|
Hij gedraagt zich als een lul :)
|
Geef hem nog een kans
|
Citaat:
|
Niet uitmaken, deze gozer is duidelijk dolverliefd.
|
wat reverend zegt idd, ik doe dat ook zo bij mijn vriendin en dat gaat al een jaar goed (y) je gaat je vriendin toch ook niet in het openbaar lopen omhelzen. vuns.
|
Citaat:
|
Citaat:
NEXT zou ik zo zeggen. |
Citaat:
|
Praten en als hij moeilijk doet uitleggen wat je probleem is. Begrijpt hij het niet? Dan is het denk ik tijd om het uit te maken want anders moet jij jouw hele leven naar zijn leven gaan inschikken en daar word je niet vrolijker van denk ik.
|
Denk ook niet dat je met zulke jongentjes een serieuze relatie kan opbouwen.
|
je hebt niet toevallig een of andere besmettelijke ziekte die je niet met ons deelt ?
|
heey...
ik leef met je mee.. ik heb zelf ook een vriend die heel veel met meisjes om gaat.. alleen het enige verschil tussen ons is dat ik al 2 maanden iets met hem heb... ook komt hij zijn afsparekn nooit na.. en elke keer als ik hem wil zien moet het van mijn kant komen en dat is niet fijn... kijk ik heb zon gedachte van ik maak het uit watn ook zijn er rare verhalen over hem met meisjes.. praat eerst en maak het daarna als het niet lukt uit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zeg gewoon wat ik denk en wat ik zal doen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dump 'm
|
Weg ermee! (y)
|
dank je wel dat jullie me zo geholpen hebben :D
Het is inmiddels al uit <samen uitgemaakt> we zijn nu vrienden en dat gaat een stuk beter want we zijn nu allebei vrij ;) |
Het ultieme teken dat je relatie niets voorstelde: 'vrienden blijven'. :)
|
ja 'vrienden blijven' is erg dodelijk voor verkering eigelijk, dan weet je meteen al dat et uit gaat :p
|
Duidelijk, hij is geinteresseerd in het spel, de jacht, de uitdaging van "loopt ze achter me aan of niet?".
Hij is niet geinteresseerd in een vaste relatie. Praat erover met m en als hij dan nog onverschillig reageert, hou dan de eer aan jezelf en dump m! Hoe moeilijk het miss ook voelt op dat moment. Maar geloof mij (en de rest vh forum zowat) als ik zeg dat je dan beter af zult zijn als wanneer je dit niet doet. Zeg dan maar iets tegen m van "ik ben niet meer geinteresseerd in jou, ik kan ook wel me tijd beter besteden. Heb ondertussen al een leuke knul op het oog dus het komt me wel goed uit zo!" Of dit laatste nou waar is of niet maakt niet uit, dat is voor hem een vraag en voor jou een weet. Laat hém maar ns moeite doen voor je. Want zolang jij verdrietig etc reageert, zal hij weten dat jij moeite doet of iig wilt doen voor hem. Dat jij nog steeds achter hém aanloopt. Als jij ineens onverschillig doet, wordt het voor hem weer interessant. Maar laat hem maar lijden, hij is jou niet waard. En ga jij lekker op zoek naar die ene knul die jou wel waard is. Beter nog: leef lekker je leventje, geniet van alle leuke dingen in het leven en laat die ene wél leuke knul jou vínden. Edit: En vrienden blijven is bullshit. In ieder geval al helemáál met hem! |
Vrienden blijven is cool, maar met hem vrienden blijven is dikke vette bullshit. Als je verder nog vragen hebt oid kan je gerust een nieuw topic aanmaken, het niveau is hier zo erg gedaald, dat er automatisch een slotje op is gekomen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |