![]() |
[verfshiz] traffic 'rt
had dat boord nog liggen, en dacht van laat ik es niet iets met de computer maken, eerste keer eigenlijk in me leven dat ik iets serieus met verf doe :) kleuren mengen was wel lastig, maar ging al aardig op gevoel, ik miste alleen wel me ctrl+z ;) ik zelf vind dit wel een leuke idee, ga vaker schilderen (y)
http://img.photobucket.com/albums/v6...ouchupfull.jpg http://img.photobucket.com/albums/v6...pedtouchup.jpg edit, foto's bij daglicht volgen morgen |
Tof idee en goede uitvoering. (Y)
|
O deze moet je weer ergens op straat neerplanten, dat is cool. Tof hoor maar is dat "SH' ook van jou?
|
cool gedaan.
(had het nog toffer gevonden als je het geverfde en het bord zelf conceptueel had kunnen binden ofzo). (wat een kutzin zeg). |
Coool! Ik vind het zo gaaf dat die verf niet egaal is gedaan. Echt heel cool!
|
(y)
|
Coole shit, gave stijl heb je ook (y)
|
strakke lijnen! (y)
|
't is niet mijn stijl, ik reageer dan ook om de opmerking:
Citaat:
|
grappig bedacht :) (y)
|
fuckin' tof. (y)
|
wow echt super tof!
|
thanks for the comments!, ik ga deze manier veel vaker gebruiken, vond t zeker wel een leuke ervaring, vriend van me heeft ook een bord, die ga ik ook nog doen :p
en heb nu ook al de linework op me snowboard staan. |
super tof alleen die tag stoort me een beetje
|
Trrr, gaaf. Wel idd jammer van de tag en dat het bord en wat er op staat niet met elkaar verbonden is, maar alsnog, gaaf.
Wat voor soort verf heb je gebruikt? |
meld misdaad anoniem
|
beetje jammer dat i niet op de plek hangt waar i hoort.
zou t een stuk leuker maken |
Tof hoor. :cool: (Y)
|
vet idee ja
kun je me een pm sturen met wat voorn verf je het hebt gemaakt? (ik heb nog een stuk og 7 borden onder me bed liggen en nouja dit lijkt mij vet mooi om te doen :) ) |
yo, thanks for comments :) het is gewoon acryl verf van "AMSTERDAM" moest die shit kopen voor school, maar eigenlijk amper gebruikt, ik vond t al bijna zonde dat ik dat gekocht had, en linework met pantone en edding markers
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |