![]() |
Wat voor een zonnebril draag je meestal?
Aangezien het laaste topic met dit onderwerp alweer uit oktober jongstleden stamt, open ik maar een nieuwe.
Ik heb momenteel een Persol 0749. Een model dat geïnspireerd is op de klassieke Rayban Wayfarer. Deze (alleen dan met een zwart montuur): http://www.sunglassesitalia.it/prodotti/master_104.jpg |
ik heb eentje op sterkte, maar ik heb hem nog nooit op gehad.
|
ik vind die "kijk ik doe net of ik een insect ben" zonnebrillen echt lame :D
|
Geen, ik vind zonnbrillen uitermate irritant. Ik heb een paar goedkope H&M-dingen die ik bij hoge uitzondering draag, op het strand ofzo. Oja, ik heb nog een Gucci die ik gestolen heb uit de bak met gevonden voorwerpen op mijn werk. Verder zou ik nooit een merkzonnebril kopen omdat ik er op zou gaan zitten, kwijtraken, etc.
|
Citaat:
ik heb ook pauperzonnebrillen van de hennes, ik ben veel te slim om een zonnebril van 100 euro of meer aan te schaffen :nono: die van mij is erg jackie o en huge maar ik heb ook een groot hoofd dus dat compenseert prachtig allemaal! |
ik heb een heule grote en als ik m op heb lijk ik op een bij huuu
|
ik koop nooit zonnebrillen boven de 15 euro want ik raak ze kwijt en maak ze kapot door o.a op ze te gaan zitten :)
|
geen want ik draag een bril
|
rut je moet zo n bril kopen die verkleurt als je naar buiten gaat en er schijnt zon :D
|
dat is echt iets voor 50+ :D
|
Geen :)!
|
1tje van de toeristenshop in rotterdam
|
Ik heb er 3, eentje van de etos ofzo, die is zwart met brede zijkanten en paarsachtige glazen. Eentje van DKNY die ik bij een abonnement kreeg, en eentje van de Six die heel groot is en die draag ik t meest.
|
Citaat:
|
1 van de hans anders van 35 euro omdat ik bijna (?) blind ben en ik dus verplicht ben lelijke monturen te dragen als zonnebril omdat ik niet veel geld wil uitgeven.
Toch doe ik m nooit op. |
Citaat:
|
Eentje op sterkte, met min 7 op je fiets stappen is een harde afrader:)
|
h&m want ik sloop ze altijd of raak ze kwijt ofzo...
|
een van de scapino :o tis wel zo'n grote, maar zonnebrillen zijn altijd te groot voor mn kleine hoofd, dus dan maar overdrijven :o
|
een zwarte :)
|
grote van de hennes.
|
Ik heb er een van de Hema. Daar krijg ik 15 procent korting :):):)
|
Werk je daar?
|
Zie Jimmy Who?'s post alleen dan zonder kleptomanie. ;)
|
|
Eentje van 5 euro van een of andere toeristenwinkel, en een grote van de H&M met wel met normale pootjes, niet die rare kromme hippe (?) waar iedereen mee loopt.
|
Citaat:
|
H&M zonnebrillen, en koop ze vaak per 2 of 3, omdat ze sneuvelen of kapot gaan of belanden bij anderen mensen.
Overigens heeft oakley een onwijs gaaf systeem, als je erop gaat staan / zitten, breken de pootjes af, en die kan je zo er opnieuw inklikken.! |
Citaat:
|
mijn zonnebril is zwart en heeeeeeeel groot
zodat ik lekker ongestoord jongens kan kijken zonder dat zij het merken ;) |
Citaat:
|
Ik heb er eentje met groene glazen, op de kop getikt in Canada voor $15 (y) voor duurder ga ik niet.
|
om de zoveel tijd een ander, want ze gaan te snel kapot.
|
Eentje die veel te groot is. Zo een heule oude van mijn oma met wit omrand, maar die hing bijna exact hetzelfde in de H&M, en ook nog twee pilotenbrillen: een zwarte en een roze waarbij iedereen zegt dat ik op een hippie lijk.
|
Eentje van 8 euro bij de HEMA.
|
ik vind zonnenbrillen maar matig en zet liever een kèkke pet op. Ik heb er wel een voor extreme noodgevallen.
|
Ik gebruik alleen een zonnebril tijdens het autorijden. Voor de rest vind ik het maar irritant en ga ik er altijd op zitten. Vandaar dat ik een goedkope van weet ik waar heb.
|
Ik erger me ook aan mensen die binnenshuis met zo'n geval op hun gok rondlopen.
|
ja maar dat zijn dan ook hippe mensen
|
inderdaad; fashion over functionality. Ik ben toch overtuigd, een zonnebril is een CRITICAL ACCESOIRE.
|
daarom moet je er ook min. 3 hebben enzo
|
|
|
http://www.vision3k.com/info_images/...lli_pic002.jpg
"Hoi ik ben een gewillige snolliebollie. Neem me!! uh uh uh" |
Geen, want ik hou niet van dingen op m'n neus.
|
Citaat:
|
Och, misschien heb ik ook wel voor een paar honderd euro zonnebrillen gekocht, afgelopen zomer. Af en toe vond ik wel eens een leuke, meestal waren het lelijke gedrochten, die ik na enkele dagen wel weer ergens vergat of waar ik per ongeluk op ging staan/liggen.
|
Zelfde als mijn gewone montuur maar dan met zonnebrilglazen.
|
Een van DKNY uit de gevonden voorwerpen bak van me werk, en twee van Rayban en een Persol..
|
Citaat:
oh en: http://www.monomachine.net/fake/Photo-0016.jpg een dragon reverb bril. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |