![]() |
pokemon topic
omdat Q elke heb ik dit idee. hier kun je al je vragen en opmerkingen kwijt.
ik heb er 3, 1heeft ledyba na ledian nog een evolutie 2hoe krijg je regi rock 3 zijn er andere manieren om een masterball in pokemon ruby te krjigen? |
Ik heb alleen pokemon red gespeeld op de gewone gameboy, honderd jaar geleden..
enige wat ik nog weet is ik nadat ik charizard, blastoise en zapdos(of whatever) had, ik zo goed als onverslaanbaar was.. maar hield me wel een kerstvakantie bezig:) |
Citaat:
2: www.gamefaqs.com 3: meedoen aan de loterij |
Citaat:
|
Ik mis nog steeds alleen een Kabuto (Yellow versie) maar ik ben te lui om het hele spel weer door te rennen. Ook heb ik nooit de moeite genomen om een Surfing Pikachu te winnen in Stadium zodat ik die surf game kan doen.
|
Iemand die weet wanneer die nieuwe pokémon voor de DS uit komt?
|
gebruik een action replay en down een complete pokedex :o
|
Citaat:
|
pokemon xd, wat kun je als je lugia gezuiverd hebt nog doen?
|
Ontopic blijven
|
Citaat:
|
verdomd zeg, ik had ook een mew die alleen maar van die hm's had, vast dezelfde geweest, want ik heb hem 50 jaar terug naar iedereen verspreid die het ook speelde (kabel er uit trek trucje)
heb uiteindelijk op silver (ja die had ik ook nog :o ) al die hm's afgeleerd en hem gewone tm's zoals psycic geleerd. het ergste wat ik ooit had gedaan was een mewto inplaats van gewoon rare candy + powerups powerups + zelf trainen heb gedaan, vreemd genoeg was hij toen wel heel wat sterker als de andere mewto's maar hoe dan ook, het is antiek en saai |
Citaat:
|
Citaat:
Een lucky egg krijgen. De starters van gold/silver krijgen door mt. battle helemaal uit te spelen. |
Citaat:
|
So? het blijft antiek en saai
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe ben je echt aan die Mew gekomen trouwens? |
Citaat:
Die mew zuigt, hij kon alleen maar HM technieken, waaronder Flash... :o |
via anderen duh, volgens mij kun je alleen aan mew komen via pokemon green, die hier nooit is uitgekomen
|
Citaat:
|
ja dat kan ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een tijdje een emulator gehad met alle pokemon spellen die in Japan zijn uitgekomen en Green zat daar als aparte versie tussen. Samen met geel, rood, blauw, gold, silver en weet ik het wat allemaal. Sommige weliswaar alleen in het japans dus daar had ik iig geen reet aan. Of dit officiëel ook zo is weet ik niet zeker maar het lijkt me wel. @ Darksavior: Flash suck idd hard, daar heb je in battle echt niets aan. |
Pokemon moet je met meer man doen.
Vechten, ruilen dat maakt het leuk, zit er een beetje competitie in :) (tip pokemn coloseum of XD kan je gebruiken om makkelijk sterke pokemon door te ruilen |
Citaat:
http://www.serebii.net/green/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die van mij was level 99 en hij had alleen pfff. Mew, doe je flash aanval. :mad: |
het max lvl is 100
|
Citaat:
Mew gevangen op die eerste weg en dan heb je er een van level 3 oid. (y) Ideaal, mew is echt super handig, maar niet als je hem alleen maar domme aanvallen leert. |
was een lucky egg in p xd
en wat is ook alweer die p site met alle info www.sherabi ofzo toch :confused: |
Citaat:
www.serebii.net (serebii is de japanse naam van celebi) een geweldige pokemonsite, in mijn ogen de beste. en een lucky egg is een hold item dat de ontvangen exp verdubbelt. wilde chancys hebben het vast maar de kans daarop is enorm klein. er is ook een manier om een lucky egg op XD te krijgen wat hier staat uitgelegt. http://www.serebii.net/xd/luckyegg.shtml 0.o dat jullie nog niet de mew glitch weten!? er is een glitch op R/B/Y waardoor je mew kunt vangen. hier wordt dat uitgelegt. (het werkt, ik (en vele anderen) heb het uitgeprobeert en heb meerdere mews en mewtwos van level 7 op mijn geel gekregen) http://db.gamefaqs.com/portable/game...mew_glitch.txt green is een officieel spel, is alleen uitgebracht in japan. pokemon is idd leuk als je het met meerdere speelt, daarom wordt pokemon diamond en pearl voor de DS geweldig omdat je via wifi over het internet kunt ruilen en vechten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger was pokemon nog leuk, nu is het helaas uitmelkerij. Hoe moeten we nou in vredesnaam 351 pokemon uit ons kop kennen. :confused: |
Citaat:
De serie volgen inderdaad. Die keek ik ook echt elke ochtend. :D Dat was inderdaad nog cool. Het is hier nu ook een beetje dood aan het gaan trouwens. O ja nu we toch nostalgie aan het ophalen zijn, ik werk in een warenhuis en er kwam laatst een kind naar me toe met de vraag of we Pokemon kaarten verkochten. :D Is er iemand hier die die nog gespaard heeft? |
Citaat:
|
Citaat:
Decks maken deed ik ook nooit. Ik had geen vrienden die ze ook spaarden en er mee wouden spelen. |
Citaat:
En t zijn er nu geloof ik bijna 500 :o. |
So hey. Heb ooit ook Mew gehad. Kon alle tm's en hm's leren inderdaad. OT was Benelux, als verwijzing naar de pokemondag die in luxemburg gehouden was. Heb hem daar toen ook gekregen.
In Gold had ik ook celebi, ooit meegedaan aan een prijsvraag. 500 winnaars konden hun casette opsturen naar Nintendo en het werdt geregeled. Heb nog steeds die brief hier liggen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |