![]() |
Wie helpt me?!
Ok,
ik ga op een bruiloft de muziekjes verzorgen. Ik mag mijn eiegen muziekjes draaien. Wel is het de bedoeling dat er een uurtje gedanst wordt op van die bruilofttoppers, yeah! Wie weet wat van die echte toppers die een 'must' zijn voor 'n bruiloft worden? Tnx, MJ |
nou ik heb er geen zin an vandaag
|
Het laatste bruilofstfeest waar ik bij was ging het dak eraf bij Rise & Fall.
|
Bruiloften? Enya misschien? Anywhere is (The Memory of Trees, 1995) is waarop mijn neef trouwde.
|
Enya?
Lijkt me meer iets voor een tragische gelegenheid... Paar nummers van The Afters zijn wel geschikt denk ik. Of The Bravery. |
Je kunt bijna niet fout gaan met wat Ierse folk voor lekkre dansen/hossen :)
Verder, mja ligt er aan wie er gata trouwen en wat voor mensen er komen (leeftijdscategorie) anders zijn van die gouwe ouw hollandse liedjes ook garant voor fun :) |
chain of strength - true till death
natuurlijk! |
oh jezus, gaan deze grapjes nog honderden jaren gemaakt worden of hoe zit het :(
|
Citaat:
Dus dat moet wel haast! Ik was overigens serieus met Rise & Fall. |
reflections?
what's up trouwens met niet meteen chain of strenght - true till death posten bij dit soort topics? je bent je mojo kwijt Pim! |
Motown natuurlijk.
|
Citaat:
Ik koos ervoor de vicieuze cirkel te doorbreken. |
Burzum - Jesus' Tod
Speciaal ingelogd terwijl ik bij m'n vriendin ben om deze tip te posten (y) (y) (y) |
Citaat:
|
5 Minute Grind - Who Needs Guitars Anyway?
Ik ga daar denk ik echt op walzen op mijn bruiloft, lijkt me kek. |
Eeeeuhm, klassiekers, nuja, ik weet niet of je uit België of NL komt, maar een stel klassiekers derbij doen het altijd!
André Hazes er al zeker tussensteken :cool: En mss Anja-De laatste dans( is al oud ) Euhm, kijk in dit lijstje hieronder eens ;) A whole new world( Alladin) All I ask of you(Phantom of the Opera)* Angels ( Robbie Williams) Ave Maria (Schubert) Can you feel the love tonight (Lion King)* Caravan of love Circle of Life (Lion King)* From this moment on (Shania Twain) Hallellujah (Leonard Cohen) Have a little faith in me(Joe Cocker) Heaven (Bryan Adams) Heb ik ooit gezegd (Clouseau)* I say a little prayer for you (Aretha Franklin) I will always love you Ik heb je lief (Clouseau) Ik heb je lief (Paul De Leeuw) Ik heb je lief (Stef Bos) Ik hoor bij jou (Wim Soutaer) Ik hou van u (Noordkaap) Lady in Red (Chris DeBurgh) Liefde van later (Herman Van Veen) Life is beautiful (Noa) Love shine a light My Heart will go on (Celine Dion) One Love (Bob Marley) Only Your Love Will Do(Jan Leyers) Parce que c'est toi (Axelle Red) Perfect Day(Lou Reed) Promise me (Beverly Craven) She ( Elvis Costello) She's Got a Way (Billy Joel) The Best is yet to come (Novastar) The Power of love (Celine Dion) The Rose (Bette Midler)* The Way to Your Heart (Soulsister) This is the moment True Colours (Cindy Lauper) Vlieg met me mee naar de regenboog (Paul De Leeuw) Weet je nog (Herman Van Veen) Wind beneath my wings (Bette Middler)* You Are the Reason (Clouseau & Sarah) You´ll be in my heart ( Phil Collins) Your song ( Elton John) You're still the one (Shania Twain) You've got a friend (Carole King) Zie me graag ( Clouseau) |
joodse klezmer is altijd lache, verder van die ouwe shit
*een kopje koffie* van vof de kunst en dat soort dingen, ook een must: *heb je even voor mij* van frans bauer |
Citaat:
|
Racist.
|
Mannekoor karrespoor :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |