![]() |
werkgelegenheid SPH
Heej,
weet niet of ik em hier kan plaatsen, anders verplaatsen jullie em maar... maar iig, ik ben op zoek (voor mn studie) naar informatie over de werkgelegenheid in de SPH...Heeft iemand enig idee waar ik dat kan vinden...heb al gegoogled, maar kan niet echt iets anders vinden dan vacatures:S...en dat is eigenlijk wat ik niet zoek...zoek meer statistisch materiaal oid... hoop dat iemand me kan helpen!:D Alle sites die jullie kunnen vinden, super! alvast bedankt, knorretje |
Voor wie net als ik geen flauw benul heeft wat SPH is, googlen leerde me dat dit Sociaal Pedagogische Hulpverlening is.
Typisch is waarvoor je school zelf faciliteiten zal hebben. |
Ik denk dat je deze vraag beter op Studiekeuze kunt stellen.
Het aantal vacatures dat je vindt kan ook een indicatie zijn voor hoeveel banen er zijn, hoewel dat als je afstudeert natuurlijk weer helemaal anders kan zijn. Er zijn nu ernstige tekorten in de zorg, dus wellicht heb je een goede kans op een baan. Ik raad je aan om eens een contact op te nemen met de hogeschool waar je de opleiding gaat volgen. Zij kunnen je vast verder helpen. |
Op www.schoolweb.nl waren per studie altijd gegevens bekend van hoeveel procent van de mensen binnen zoveel maanden een baan krijgt enzo na het volgen van een bepaalde studie. Misschien dat je daar vindt wat je zoekt?
|
algemeen antwoord:
In de hulpverlening zijn veel banen te vinden. |
Ik doe SPH en ik ben over een half jaar klaar met school. Het ligt er een beetje aan welke richting je op wil met werken, maar over het algemeen hebben ze in de zorg altijd mensen nodig en ja bezuinigen ze ook weer een hoop weg, maar in de zorg is altijd wel ergens werk.
|
Volgens mij is er wel veel werk in te vinden. Mijn vriendin is een paar maanden geleden afgestudeerd, en werkte al direct fulltime. (Ze werkt in een instelling waar (zwaar) verstandelijk gehandicapten wonen).
|
Voorwaar een benijdenswaardige positie :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |