![]() |
Gelukkig, je bent er!
Spelprogramma waarin bekende Nederlanders in een scène al improviserend moeten meespelen. Gepresenteerd door Carlo Boszhardt
Gisteren gekeken, met de BN'ers Irene Moors, Howard Komproe, Jacques d'Ancona en Sjaak huppeldepup (?). Was nog best geslaagd soms, in ieder geval stukken beter dan de Lama's. Wie heeft het nog meer gezien? |
zag begin een stukje met irene moors, was wel leuk
die met jacques zag er al stom uit, dus geskipt (n) die met howard, zag ik touwknippen alleen :) maar lijkt me niet echt heel top eigenlijk :o |
Ik heb het nu 2 keer gezien. Best vermakelijk.
Carlo is wel irritant met z'n overdreven spelmaster-houding, maar verder is het een leuk programma en redden veel bekende Nederlanders zich nog vrij aardig uit die situaties. |
Volgens mij vind ik de Lama's gaver.
|
Ik vind er werkelijk helemaal niks aan.
|
Ik vond het wel leuk in die westernbar, maar verder een beetje lijp.
In de dierenwinkel was wel heel grappig:D 'wat eten ze?' - 'die eten elkaar' |
Citaat:
> Ik weet niet hoe eenzaam u bent? |
Ik heb het nog niet gezien, maar het idee klinkt een beetje lama-achtig.
Welke omroep/zender?? |
Citaat:
Was eerst op vrijdagavond, maar nu op zondagavond. En het draait idd ook op improvisatie, met als verschil dat bij de Lama's terplekke een situatie wordt verzonnen waarop alle spelers wat moeten verzinnen, terwijl bij Gelukkig, je bent er, er al een situatie is. Dus alle mensen om de bekende Nederlander heen weten hun rol en hebben al tekst enzo en de Bekende Nederlander moet dus maar improviseren zodat hij/zij ook in die scene past. |
Citaat:
Dit kun je niet menen. OK, de Lama's is absoluut niet van hoge kwaliteit, maar dit programma is wel echt het laagste van het laagste! De gasten zeggen al genoeg... |
Ik ken het verder niet, heb het ook niet gezien en zo te lezen is het niet iets waar ik thuis voor zal blijven.
|
De twee keer dat ik het heb gezien vond ik het erg grappig. Irene Moors was leuk (y).
|
Ik heb ook die aflevering met Irene Moors gezien, ik snap niet dat men er hier zo positief over is. Dit is echt een vreselijk slecht programma.
Het publiek klapt voor alles wat in de buurt komt van een grap ("Mensen lezen de Playboy in één ruk uit"), de gasten spelen behoorlijk waardeloos en in plaats van de scenes een kans te geven tot iets interessants te groeien, zijn het gewoon opsommingen; en acteurs dragen iets aan en de bekende Nederlanders moeten zich eruit zien te redden. En dat dan tien keer. Genant. De Lama's en Nieuw Dier zijn beter. |
Amen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat doe ik dan ook maar even. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |