![]() |
Plotsling doof
Hey mensen,
Zo'n 1,5 week geleden was ik nogal verkouden en daarna ben ik ziek geweest. Toen had ik iets van 39,45 graden. Nu is het ook zo dat sinds toen ik in mijn linker oor wat minder hoor. Zit mijn oor verstopt ofzo? Wat kan het zijn. Ik heb al voor vrijdag een afspraak staan bij de huisarts. Ik hoop alleen dat het niet iets ergs is, of iets wat blijft. Enig idee? |
Dat heb ik ook wel eens gehad, toen zaten allebei m'n oren dicht na griep of oorontsteking ofzo, weet niet meer precies wat het was. Een paar weken nadat ik beter was gingen ze vanzelf weer open en hoorde ik weer normaal.
Bij jou is het vast ook zoiets, ik zou me niet al te veel zorgen maken in ieder geval. Je wordt echt niet zomaar opeens doof van een griepje. |
Ja dat kan. Als je verkouden bent kan de buis die van je keelholte/neusholte naar je oor loopt ook een beetje aangedaan zijn. Waarschijnlijk zit deze nog een beetje dicht met als gevolg dat de lucht achter je trommelvlies niet goed weg kan. Als het volgende week niet weg is even naar de huisarts.
|
dat heb ik ook, de huisarts zei dat het best wel lang ( aantal weken tot 2 a 3 maanden) kan duren voordat al het 'vocht' achter je oor weg is en raadde me aan 1 week 3 keer per dag otrivin te gebruiken en te stomen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |