![]() |
Animetopic #15
Nummer 15 alweer...ff geen zin in een introgebabbel..
verder waar we gebleven waren: Shinsen moet ook ff opschieten met .hack//roots.. ze lopen gruwelijk achter.. en hun versies zijn zó ongelofelijk mooi... |
ik wil de series van de volgende maand kijken. :(
|
wanneer komt anime eigenlijk op tv ??? :p
wil het graag kijken dus |
In nederland zend (zond?) TMF het uit voor een tijdje. De meeste mensen hier downloaden het gewoon van sites die het opnemen van de Japanse televisie en het dan ondertitelen :)
|
Hmm, één van de vertalers van NANA voor Ureshii is overleden, volgens mij kan ik nog wel even wachten op NANA 19. :( Wel sneu.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanavond Initial D op asianscreen:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Live Action :')
Maar, geen reden om niet te kijken. Goed dat je me er aan herinnerd, ik was al van plan om het te kijken vanavond :) |
Ik hou niet van anime met auto's.
|
Citaat:
|
Boefje :)
Ik vind Bleach nu toch wel serieus vet worden. Vooral aangezien ik hem samen met mijn broer kijk en ik dus eens in de zoveel weken dan de hele avond zeven of acht eps kijk :p Maandag moet ik naar een stom arrangement van de beroepsopleiding met overnachting, zie er nu al tegenop om één avond geen anime te kunnen kijken :( |
Citaat:
|
Ik hou meer van anime met schoolmeisjes!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nan dayo.
Ik wil Tsubasa 41 desu yo! |
Ik wil in zijn algemeenheid dat iemand verdergaat met het vertalen van TC. dattebayo schiet niet echt op. Eigenlijk zou je daar iets van moeten zeggen:
'when is tsubasa comeing out' BANNED FOR LIFE |
Ik heb er begrip voor dat ze even een break hebben omdat ze bezig zijn met hun studie en hun vertaler ermee is gestopt.
Ik begrijp daarentegen niet dat ze weigeren TRC af te staan aan een andere subgroep <_< desu yo ne! |
Ik moet nogsteeds verder gaan met Tsubasa.. maar ik heb opt moment zo'n ongelofelijke stapel anime om te kijken.. en WoW vreet tijd.. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Snif, ik ga toch maar NANA bij de andere vertaler kijken, anders kan ik tot sint-juttemis wachten. :( En volgens mij is de kwaliteit wel ongeveer hetzelfde.
En Bleach wordt inderdaad steeds leuker. :o Alleen beginnen de Bountou nu wel een beetje uitgemolken te worden. |
Boeiend. Het is niet alsof het niet nog steeds spannend is.
|
Weet iemand rond welke aflevering Bleach weer bountou-vrij wordt? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
maar saai is et nu zeker niet.. |
Citaat:
En idd, de Bounto zijn nog wel vermakelijk. |
Citaat:
|
De robot series zijn weer hot geloof ik, ZEGAPain Demonbane
Beetje jammer dat ik ze niet zo heel spannend vond :p |
Citaat:
|
School Rumble 2nd Term is afgelopen :( Nu maar wachten op 3rd Term..en die komt dus.
Welcome to the NHK! - 12 = super.. ik kan niet w88 op ep 13..gaat zeer cool worden. |
Waarom ik. over het algemeen, tegen licensing ben.
Toegegeven, dit, is een afgewaterde Duitse versie van de Amerikaanse dub, maar toch. Waar is dit goed voor? :( |
Gadverdegadverdegadverdegadverdamme!
Tering wat een troep intro zeg (n) "Sasuke is super cool, Asuka is beautifull" /kuch moet toch gezegd worden: "Wat een rijmelerijm van likmevessie" |
Citaat:
anyhow, ik ben laatst begonnen aan Mushishi. Wat een schitterende anime zeg (y) |
Citaat:
*moet em nogsteeds es afkijken* |
Citaat:
Als Naruto op die manier wordt uitgezonden op Jetix... *droomt verder over een Naruto-loze wereld* |
'Naruto Naruto believe it!!' :s het is wel catchy intro moet ik zeggen
Mijn nieuwe aanwinst :D http://img117.imageshack.us/img117/5...opieot1.th.jpg Niet jaloers zijn :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Met aflevering 26 is een einde gekomen aan Ouran High School Host Club, ik zal het missen :')
|
Citaat:
en voor Sylph: (L) ;) |
;)
|
ergo proxy is klaar.
Wel een leuke serie. |
Ik wil Strawberry Panic laatste ep. Ben wel even toe aan wat goeie geile yuri actie. Damn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |