![]() |
lama's
De lama's wie kent het eigenlijk nog niet:P
Ik kijk echt elke week, ben echt een grote fan. Ze zijn zo grappig:P Zou wel willen zeggen wie mijn favo is, maar euuhh ze hebben allemaal iets:P In januari ga ik ook naar de lama's on tour :D is iemand ooit weleens naar zo;n show geweest?? en wat houd het dan in?? Afgelopen aflevering met die chaufferu van chash cap was echt heel grappig. Steeds die mevrouw van dam (dijk euhh wat was het ook al weer :s ) vooral in het moordspel, ze snapte hem allemaal meteen :D |
Erg leuk ja (Y) Ik heb ze afgelopen jaar live op Lowlands gezien, ze zijn grappig. Maar ging Sara niet stoppen? :(
|
Van mij mogen ze allemaal stoppen, ik vind het niks aan.
De allereerste 3 afleveringen waren nog wel leuk, daarna werden de grappen steeds kutter. |
Ik heb nog maar een keer gekeken om te zien of ik niet te snel geoordeeld had, maar ik vind ze écht slecht. Je grinnikt misschien twee keer en dat was het. De lokale theatersportverenigingen hier zijn echt beter. En het programma zelf valt in het niet bij Whose Line Is It Anyway, maar dat heb ik vast al honderd keer gezegd :o
|
Ik vind het zó leuk! Behalve Sara Kroos, zij is echt a-grappig gewoon. :( Toen ze er afgelopen zaterdag niet bij was was het gelijk ook een stuk leuker. (y)
|
Ik vind de lama's echt super! Was voorig jaar naar een theatershow geweest, was erg leuk! Het is gewoon zelfde als op tv (naja, de manier van doen, dus met ideeën uit het publiek enz.)
|
Citaat:
Maar ja, vrouwen zijn sowieso gewoon slechter in 't neerzetten van typetjes om een of andere reden. :-/ |
Het is jammer dat zo'n getalenteerd figuur als Ruben van der Meer zich hiervoor leent en tussen twee amateurs en een slechte cabaretière gaat staan.
Verder is het moordspel wel leuk, omdat het daar niet zozeer om acteertalent en grappen verzinnen gaat, dus daar erger ik me niet. :) |
4 lelijke gasten met overgewicht die grappen maken die mn buurjochie ook maakt. Verschrikkelijk. En dat decor? Wat moet dat voorstellen, een boerderij?!
Whose Line daarentegen, Ryan Stiles en Colin Mochrie :cool: |
Het is soms wel grappig, maar veel te wisselvallig.
|
Ik ben meer van de vloer op. Jaa ik weet dat dat iets anders is.
|
Citaat:
De Vloer Op is ook stukken beter, alhoewel dat zich niet per se richt op humor, maar gewoon op het neerzetten van een goed lopende scène. De Lama's zijn een stel amateurs. Ik vind Tijl Beckand echt verschrikkelijk (n) Hij probeert veel te hard grappig te zijn en daarnaast kan Ruben van der Meer nooit in zijn rol blijven. |
Ik vind het echt lollig. Nou ben ik van mezelf al vaak melig en het is zo lekker simpel. (y) Sommige dingen zijn beter dan de anderen, dat gedoe met die songteksten die ze dan op vliegtuigjes schrijven zijn echt saai. Maar ik vind het echt leuk.
|
Ik vind alleen Sara Kroos leuk :)
Ik ben ook van haar naar een cabaret voortstelling geweest: zoetgevooisd. Echt té geweldig. Als Sara gaat stoppen met de lama's stop ik ook met kijken (H) ook afgelopen vrijdag... zonder Sara mis je gewoon iets. En daarbij is het een hele mooie vrouw |
Ik erger me zo erg aan Sara Kroos dat ik nooit meer kijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Collin: "Yeah?" Ryan: "What comes to mind when I say: 'Ricky Ricardo' and 'great sigars'?" Collin: "Oooh... tapioca!" Ryan:"Really? Why's that?" Collin: "Wasn't that his big song?" Ryan: :confused: Collin: "Tapioooooooooca!" http://www.youtube.com/watch?v=Ah9JglHwOQU En natuurlijk Song Titles: erg moeilijk spelletje. |
|
Ik vind het wel leuk :)
Maar het is wel wisselvallig: soms moet ik echt ontzettend erg lachen, maar soms valt ook bijna de hele aflevering nogal tegen. En Sara Kroos vind ik ook niet zo leuk.. |
Meestal is het enige écht leuke het moordspel.
|
ik vind het jammer van sara kroos dat ze als er gasten zijn en het vrouwen zijn, ze altijd de vrouwen af gaat kraken.. de mannen nooit (n)
|
ik heb afgelopen dinsdag (geloof ik) de lama's gekeken en moest echt wel vaker dan 2x lachen :D :D
|
Ik vind het meestal wel grappig, af en toe ook saai.
Sara is gestopt. (y) |
Anders gebruiken ze even steeds dezelfde songtitels in dat spel (Whose line..)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind die presentator zo irritant met zijn zoemertje.
verder was die aflevering met yolanthe wel super |
Citaat:
Watskebeurt: Gister was Sara te gast bij Pauw en Wittemand en daar heeft ze aangegeven dat ze stopt. Als reden gaf ze dat ze minder snel is dan de mannen, ze graag een boodschap mee wil geven, haar hart bij het theater ligt en het gevoel heeft dat het format van de Lama's (snel scoren) niet bij haar past. |
Citaat:
|
|
Ik vind het wel heel leuk (y)
en ik vind iedereen daar wel leuk, ook Sara |
Die Tijl mag van mij wel opkutten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Misschien dat het zonder die Sarah Kroos nog wat wordt.
|
Dan hoop ik niet dat ze haar vervangen door een andere vrouw. Ik vind die 4 mannen samen veel leuker, vrouwen zijn hier gewoon minder goed in.
Ik zie nog wel voor me dat Claudia de Breij ofzo mee gaat doen, nou, daar zit toch ook niemand op te wachten. :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb sara kroos één keer een grappige opmerking horen maken.
|
sara kroos jatte teveel grappen van anderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jezus wat is die wilders toch een stomme slome vent zeg (n)
|
ja, niet echt een leuke gastlama...
|
eerste seizoen was het best daarna bergafwaarts en tegenwoordig is er geen ruk meer aan.
|
Ik heb net gelukkig nog kaarten kunnen regelen voor de enige show die nog niet uitverkocht was. in utrecht.
Is er al iemand naar die theater show geweest en hoe was het? |
Dat is er al ergens gevraagd...
Maar ik ben een keer geweest, was erg leuk! Zoals de lama's op tv zijn zo is het ook in het theater. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |