![]() |
wat moet ik doen
mensen ik heb een probleem met mijn vriend en ik weet niet wat ik moet doen...
het zit zo.. mijjn vrien en ik kenne elkaar nu 2 jaar maar we hebben pas 2 maanden iest.. ik hou echt van hem maar hij komt zijn afspraken nooit na..hij zegt altijd ik kom je halen en hij komt nooit...ook hoor ik van andere mensen dat die gewoon uitgaat met andere mensen.. ik heb er al met em over gepraat maar hij zegt dat het niks is.. maar ik hou van hem en ik wil hem niet kwijt dus ik vertrouw hem.. maar toch hoor je die verhalen telkens weer en komt die zijn afspraken ook niet na..!! wat moet ik doen |
Dumpen :)
|
afspraken met hem maken en zelf niet komen opdagen
koekje van eigen deeg |
allemaal slechte eigenschappen, mannen die hun afspraken niet nakomen zijn niet mijn favoriet.
|
Citaat:
zoals eerder gezegd; dumpen |
Citaat:
en als ie daar over bitcht lekker dumpen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
en jullie praten allemaal wel zo makkelijk maar ik hou van hem.. en afspreken en niet komen opdagen is zo lullig en dan krijg ik problemen met hem en zijn vrienden weet je :( |
Citaat:
En wij praten zo makkelijk omdat hij het niet waard is, hij komt zijn afspraken toch niet na? waarom wil je van iemand blijven houden die zo met je om gaat? Natuurlijk is dat gevoel niet zomaar weg, maar dat vervaagt uiteindelijk wel, en als je met hem doorgaat doe je alleen je zelf meer pijn. En waarom krijg je nou weer in godsnaam problemen met hem en zijn vrienden? is het zo'n patsertje ? (n) |
nee het is zeker geen patsertje...
maar weet je bij ons de marokanen gaat het allemaal heel anders.. ik ben dan zelf niet heel maar half.. als je het niet doet zoals hun het willen dan weet je het wel :( het is opzich een hele lieve jongen maar hij komt zijn afsparekn en zo nooit na |
Dan maak je het gewoon uit. Geen wraakacties of andere grapjes als je bang bent voor zijn vrienden, maar het gewoon uitmaken. Het blijft jouw leven, jouw keuzes, jouw gevoel. Al had hij heel Marokkaans Nederland te vriend. Als iemand je keer op keer kwetst moet je voor jezelf nagaan wat er nou eigenlijk beter is: bij de jongen blijven van wie je toch houdt, maar die je ook kwetst, of een paar maanden verdriet, maar daarna wel weer open kunnen staan voor jongens die hun afspraken wél nakomen, je respecteren en die ook van jou kunnen houden.
Ik zou het wel weten. Succes iig. :) |
raar, als je iets afspreekt en hij komt dan niet. Ik zou het uitmaken. Vooral als het al meerdere keren is gebeurd.
|
Nederlandse jongens zijn een stuk betrouwbaarder. Die worden tenminste door hun vrienden niet als "stoer" beschouwt als ze hun vriendinnetje als een ouwe schoen behandelen.
Laat je niet door een knul op je kop zitten! als je nu al zo begint zit je daar voor de rest van je huwelijk aan vast. Wil je dat? Dan moet je nu naar Marokko verhuizen en met je neef trouwen die je nog nooit hebt gezien. Dat hoef jij niet, want je hebt het geluk dat je hier woont en kunt doen en laten wat je wilt. Zoek dan ook meteen een goeie vent uit. Eentje die niet alleen zegt dat hij je respecteert, maar dat ook echt doet. En hoe je dat afdwingt? Nou, door het uit te maken! Dat zal hem leren! |
We kunnen altijd het arrestatieteam bellen als ie vervelend wordt :D
|
Citaat:
|
Vermoord hem
|
Citaat:
je houdt van hem en je wilt hem niet kwijt, dús je vertrouwd hem... dat klinkt heel vaag.. want uit de rest van je stukje blijkt dat je hem juist niet vertrouwd... |
Citaat:
En ABN is een afkorting voor Algemeen Beschaafd Nederlands. |
Wist je al dat hij zijn afspraken niet na komt voordat je met hem kreeg? Want je kent hem al 2 jaar zeg je.. dan had je toch ook op je klompen kunnen aanvoelen dat als hij dat bij iedereen flikt, bij jou ook doet? :confused:
|
Tsja, Marokkanen he. :rolleyes:
Dumpen. |
Half Nederlandse, half Marokkaanse jij? Nou, dus ook Nederlands. Dus als hij weer zoiets flikt zeg je maar dat het bij "ons Nderlanders" anders gaat. En als hij dat niet vreet: dumpen.
|
Volgas dumpen!
|
WHallah!
of zo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
chapeau! |
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben natuurlijk beide (zij deels) hun roots in een andere cultuur, vind het vrij simpel om te stellen dat hij zich dus volledig moet aanpassen aan de in Nederland gangbare norm mbt een relatie. Tuurlijk laat zijn gedrag te wensen over, maar voordat we hier nou weer een hele cultuurkwestie van gaan maken denk ik dat het gewoon een jonge jongen is met een (nog) jong(er) meisje, die ondanks de gevoelens die ze voor elkaar hebben gewoon te jong zijn voor verplichtingen jegens elkaar dus voor een relatie. |
Citaat:
en nu ffies in ene taal die iederen goed begrijpt in plaats van die moeilijke woorden |
trouwens ik zag hem gister nog..
en om het verhaal nog erger te maken.. hjij zei tegen mij.. ik ben vreemd gegaan.. met een meisje die ik ook al heel lang leuk vind :mad: maar ik besef nu dat je alles voor mij bent en dat ik van jou hou. ik wil alleen verder met jou. dat is wat hij zei |
Citaat:
Ben je een beetje achterlijk? Waarom ik dat vraag? - Hij komt zijn afspraken niet na. - Hij gaat met andere meiden uit. - Hij gaat je blijkbaar niet beschermene tegen 'vrienden' - Hij gaat vreemd en probeert zich dan eruit te lullen... EN JIJ VRAAGD WAT JE MOET DOEN? Als hij van je hield zou hij je niet als een stuk vuil behandelen, dommertje! Zeg dat maar tegen hem, voordat je hem een trap geeft in zijn dikke reet en m de deur uitzet. Mijn God, waar leven wij? In de middeleeuwen? Dacht het niet, hé! Ik herhaal, wat het hele topic schreeuwd: DUMP HEM! En zoek een fatsoenlijke jongen. |
Citaat:
kijk ik weet wat jullie ervan denken maar weet je wat het is..elke keer als ik tegen em zeg ik wil je niet meer zien komt die aan mijn deur of hij zoekt me op en dan heeft hij weer zon verhaal van: ik hou echt van je.. ik wil je niet kwijt.!! weten jullie wat ik bedoel??? en elke keer trap ik er weer in... :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat roloog is sarcasme:) |
Citaat:
tsjaa marokanen.. wat moet je ermee weet je.. ik hop dat je et begrijpt :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
waar slaat deze nou weer op :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ja niet iedereen kan het zo goed als jij |
dump dahhhhh shittt
|
Citaat:
|
:evil: ik kom je topic verziekeeee! ;)
|
Citaat:
mensen moeten me helpen niet komen verzieken :confused: |
Ja joh, wij gaan hem voor jou dumpen (y)
|
hihihihih boosheiddd :| :|
|
Citaat:
|
Citaat:
niet doen :nono: |
deborahhh :evil: :eek: :evil: :evil: :evil: :evil: (n) (n) (n) (n) (n) (n)
|
YOUUU DIEEEEE IN 7 DAYYSSSSS :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |