![]() |
Waar werd jij niet blij van vandaag? #1
Ik werd niet blij van het maken van een powerpoint presentatie zonder dat ik ook maar een idee had van hoe ik het moest maken.. (n) en dat ik gister van virus kreeg toegestuurd, maarja dat was gister.
En jullie :D ?? |
Ik werd niet blij van mijn supermarkt, waar we niet eens zoete aardappelen verkopen, waardoor mijn hele kooklust de grond in werd geboord en ik maar iets makkelijks heb gekocht.
|
Het weer en mijn gebrek aan discipline.
|
Dat de voorstelling waar ik heen wilde met een vriendin alleen nog losse plaatsen te koop heeft :mad:
|
Dat ik volgens een wiskunde opgave een 3e graads vergelijking op moest lossen, terwijl we helemaal niet hebben geleerd hoe dat moet.
En verder werd ik er ook niet blij van dat ik pas om 16.30 ofzo thuis was (N) Oh, en gister moesten we de kantine schoonmaken in plaats van trainen :( |
Ok, ik heb definitief 1 grote offday vandaag, kan me nergens op concentreren en heb nog niks nuttigs gedaan. Ga me vanavond maar 'es flink bezatten..
|
Dat ik zag dat ik de keuken en de gang moet schoonmaken.
Dat mijn geliefde te ver weg woont. Dat ik teveel huiswerk heb. |
die grafregen waar ik vanochtend door heen moest
|
1) regen
2) grote jeukende galbulten over m'n hele lijf :eek: (n) |
het feit dat we morgen een proefwerk overnieuw moeten doen omdat vorig jaar iemand het proefwerk had gejat
|
Een server die niet doet wat ik zeg en op 90% gebruik blijft hangen ook al is er geen hond ingelogd :mad:
|
Die #1 vind ik zó arrogant.. :(
|
dat de bus niet meer vanaf de markt maastrcht rijdt. zal nog wel 4weken zo blijven :(
|
rugpijn (n)
rugpijn (n) nog meer rugpijn (n) |
Saaie school.
|
Citaat:
|
Dat al m'n msn-kletsvriendjes er niet zijn. :(
|
Van mezelf. ;) (y)
|
u heeft een huurachterst....
te betalen: 1835.23,73 vordering ... rechter ... veroordeling ... uitzetten indien nodig ... stere arm van de wet en justitie maas-delta daarvan |
Heel veel opdrachten. :(
|
Van de avondwake van mijn oma.
|
Dat Johan zijn banaan linksom pelde.
|
van een open erasmusbrug :)
|
Van mijn zusje, maar dat is standaard...
Dus dan maar nog een paar dingen: van dat ik een trein later moest nemen en van iemand die oerlangzaam was bij het printen, waardoor ik lang moest wachten. (n) |
Van een vader die de harde schrijf een beetje netjes wil houden dus mijn huiswerk maar even verwijderd :mad:
|
Van het feit dat hier teveel irritante slentertoeristen zijn.
|
van songteksten.
|
de hele klas wist al dat ik niet mee mocht doen behalve ikzelf.. daar word je niet echt blij van nee
|
1,5 uur vertraging en geen uitleg krijgen bij m'n inzage (ik moest alle vragen op een papiertje schrijven en die worden dan in de loop der dagen beantwoord via de mail. Terwijl ik er eigenlijk alleen maar 1 tiende bij wil krijgen :o)
|
Werkgroep Geschiedenis 1... Halverwege voelde ik me zo slecht en een hele tijd daarna ook nog...
|
Citaat:
(wil ik zelf over een halfjaar ook heen!) OT: jeuk ^#@$#~! |
Citaat:
ot: Dat ik 3 tussenuren heb vandaag en ik zo weer terug moet naar school (n) |
een reking van 600 euro :(
|
Echt stom, vandaag weer zo'n oefenluisterkijktoets voor Duits op vmbo niveau (ik doe nog steeds havo) en ik vond hem weer makkelijk heb ik nog 1 fout teveel :S
|
Van de NS.
|
Van mezelf.
Ik ben in zo'n ik-heb-nergens-zin-in-maar-ik-moet-nog-zoveel-doen-mood. |
Citaat:
waarschijnlijk is er dan toch iets wat steeds mis gaat ondanks dat je het zo makkelijk vind.. op mijn middelbare school zaten ook mensen in m'n klas die het heel makkelijk vonden en toch een onvoldoende hadden. Dit vind ik altijd zo vreemd, het is dan toch helemaal niet zo makkelijk, anders heb je ook geen fouten.. OT: ik werd niet blij van het feit dat ik m'n collega weeer niet kan bereiken (n) |
Nouja voor mijn doen was het makkelijk ik was er niet zo'n ster in, maar ik had het echt beter verwacht. Ik heb me vooral moeite om me te blijven concentreren. En ik vind het makkelijk als ik een paar antwoorden zeker weet en dat was dit keer het geval. Meestal gok ik maar wat..
|
k zag mn aardrijkskundeleraar :s :(
|
Van de pijn in mijn longen/luchtpijp/whatever. Het is een stekende pijn die ik niet ken en het is naar (n). Ook het feit dat ik niet weet waar het vandaan komt of wat ik eraan kan doen maakt me niet blij.
|
Van het bedrag wat ik moest betalen voor mijn studieboeken voor het komende halfjaar...
|
dat mijn stem het al 2 dagen begeven heeft en dat ik superverkouden ben en en en.. vandaag was gewoon stom
|
Vertraging, ondeskundige NS-medewerkers en het feit dat ik verdomme helemaal over Schiphol moest reizen om van Rotterdam naar Utrecht te komen. (n) (n)
|
Citaat:
|
Mja, ik arriveerde al om 7:35 op Rotterdam C, ik vraag aan die NS-servicemedewerkster of het sneller is via Schiphol te reizen, zegt ze 'nee joh, het is maar een heel klein brandje, hoogstwaarschijnlijk om 8:00 en op z'n allerlaatst 8:30 rijden de treinen weer". Ja, of niet natuurlijk. Om 8:30 vraag ik het aan een andere, zegt ze dat ik via Schiphol móet omreizen en dat politie en brandweer alles hebben afgesloten. Bij elkaar een vertraging van 1 uur en 42 minuten. (n) (n)
En het kenmerk van bijna alle vertragingen: het is zogenaamd nooit de schuld van NS. |
Dat ik het zo ontzettend druk heb, geen vrije dag (en als ik vrij ben moet ik alsnog verslagen maken enzo)
GRRR :mad: |
van mijn slechte conditie
|
dat ik 3 uur lang voor niks op school heb gezeten.
1e uur: scheikunde, juffrouw zegt: ik heb op het bord gezet wat jullie kunnen doen, als je doorwerkt krijg je het deze les nog af. Toedeloe ik ben nu weg. (was iemand van school dood gegaan en ze ging daar even kijken of zo) Daarna had ik tussenuur en toen nog een uur stilteruimte :s |
Dat ik wéér ben afgewezen bij een sollicitatie. Balen. :(
|
het feit dat een vriendin nu in de huisartsenpost zit met een gekneuste enkel en gescheurde kniebanden.
nouwja dat denkt ze zelf. ze maakte zich nadat ze eergister was gevallen nu wel zorgen en had veel pijn dus is uiteindelijk maat gegaan. alleen ze is al heel erg lang weg:| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |